Juttuhan on niin et mie ihastuin sellasee poikaa, se kyllä on tosi vastuullinen ja ymmärtäväinen. Rupesin jutteleen hälle ja hän ihastui muhun. Itte oon syntyny -01, hän on syntyny -98. Meillä on ihan selvästi ollu jo pitkää juttua meneillä (alko halailul ja sit ollaa pussailtu jne). Hän yks päivä tunnustamalla tunnusti tunteensa mulle ja minä siin samalla hälle. Ollaa kyllä aika in luv mut täs on sellane ongelma et pelkään vahvoja tunteita, suhteita ja muutenki sitoutumista ja lupaamista jne. En oo hälle kertonu. Mun pitäs varmaa jossai vaihees saada hälle kerrottuu mut en haluu et hän pettyy tai mitää sellasta. Neuvoi?
Oon semi in luv mut se on pelottavaa.
girlinluv
6
175
Vastaukset
Olen kohtalaisen rakastunut*
- Truuu
mutta se on pelottavaa.*
- girlinluv
juu kiitos korjauksesta
girlinluv kirjoitti:
juu kiitos korjauksesta
Ihastuminen on eri asia kuin rakastuminen.
Keep in mind
- Hoejek
No ei kannata ainakaa kiirehtiä. Kannattaa kertoo et sua jännittää jne, jotta hän ei sit pety jos siitä ei tulekaa mitis. Tiiän ihmisii ketkä aikasa säätää ja sit eivät ookkaa yhtäkkii kiinnostuneita, aika paskamaista toiselle joka antaa kaikkesa.
- Aids22
Kuten marko sanois Survaisee Survaisee kakkooseen kakkooseen ja survaiseen spermat sinne jätän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525