Onks kaikki naiset romantikkoja

pohdituttaa

vai onks osa sellasii et paskat välittää sellasesta?

14

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öitä.puijari

Onks kukaan mies romantikko ja millaisessa tilateessa?

• säälittävä

ite oon aina nauranut kaikelle romanttiselle, vielä 25v muistan kun nauroin katketakseni ystäväni romanttisille jutuille.
      enkä kuvitellut ikinä itkevni kenenkään miehen perään, mut niinpä sitä vaan keikutaan täällä ikävä palstalla nykyään sydämiä silmissä

• tyhmäkysymys

Ei naisia voi yleistää. Osa on osa ei. Riippuu naisesta

• vastasinvain

Riippuu vähän mikä kellekin on romantiikkaa. Kukkapuskat ja suklaat on out, mut voisin katsella auringonlaskua jonkun kivan kanssa. Varmaan löytyy kaikenlaista naista, mistä nyt kukin tykkää tai välittää.

• Sain ensimmäiseltä mieheltäni eräänä syntymäpäivänä yhden punaisen ruusun.
        Se ei ollut tullut antajalleen kohtuuttoman kalliiksi, mutta kertoi mukavasti hänen
        sen hetkisistä tunteistaan.

Nykyinen mieskin on joskus tuonut kukkia. (Vihkikimppuni teetätin itse, mutta mies maksoi, joten sainhan minä senkin häneltä. Se kimppu tuli maksamaan vain sisältämiensä kukkien hinnan, kun "huijasin" kauppiasta hiukan. Sanoin haluavani pyöreän SYNTYMÄPÄIVÄKIMPUN ruusuin, neilikoin ja freesion. Kun kimppu oli valmis nuori myyjätär katsoi minua häijyn huvittuneesti, ja kysyi laitetaanko kimppuun pidike silkkinauhasta. Myönsin tällaisen haluavani. Sen paremmin myyjätär kuin minäkään emme lausuneet sanaa vihkikimppu koko sidonnan aikana, mutta uskon hänen arvanneen, ettei hän mitään SYNTYMÄPÄIVÄKIMPPUA tässä sido. Meillä oli siis VIHKIÄISET ei häitä.)

• kiitos-kun-kerroit

Ihanat muistot sulla kukista :). Tykkään kukkien tuoksusta ja onhan ne kauniita, mutta omat mielleyhtymät kimpuista ja ruusuista liittyvät ihan muuhun.

• Olen tietyllä tavalla romantikko, vaikka esimerkiksi TÄLLÄ PALSTALLA joudun
      useimmiten peittämään herkän puoleni.

Minulla on vieläkin tallella, kauniin muotoinen, valkoinen kivi, jonka
      ensimmäinen mieheni poimi kauan sitten hiekkatien reunasta,
      kun yhdessä tallustelimme, ja ihailimme kesäpäivän kirkkautta.
      Samaten kaikki nykyisen miehen lähettämät kortit ja lahjat ovat
      tallella.

Ei romantiikan kaipuussa minusta ole mitään pahaa.

• pukkasuska

kynttilät, viini, musiikki, takkatuli, järvenranta, auringonnousu, auringonalasku, kukat, suklaa, noi on romanttisia illanviettotapoja mut oikea romantiikka on vähän syvällisempää :D
      romanttista on unohtaa oma itsekkyys ja ajatella toista, haluta toiselle aina hyvää, miettiä hänen tunteitaan, miltähän hänestä tuntuu jos toimin tällä tavoin tai mitähän hän haluaa minulta kuulla tai tekoja, voinko jotenkin auttaa häntä, olenko valmis antamaan koko loppuelämäni hänele jne noi on sit jo vähän syvempää romantiikkaa

• KIRJOITIT: "Romanttista on unohtaa oma itsekkyys ja ajatella toista, haluta toiselle aina hyvää, miettiä hänen tunteitaan, miltähän hänestä tuntuu jos toimin tällä tavoin"

VASTAAN: Minusta sinä kyllä kuvasit nyt lähimmäisen rakkautta, etkä romantiikkaa. (Mutta onhan se tavallaan romanttista pukea villasukat miehen paleleviin jalkoihin tai leipoa hänen syntymäpäiväkseen.)

• Pk (Ruoholahdesta) menen nyt pois koneelta.
      Päättelin, ettet voi tällä sivulla esiintyvässä
      seuranhakuilmoituksessa.

Hyvää yötä!

• tyylivapaa

joo no jos susta on romanttista mussuttaa suklaata niin musta on romanttista rakastella auringonlaskussa järvessä

• ohhohhoh

Snorkkelitko teillä on et järvessä pystyy..

• pieniäeleitä

Romantiikka on aika laaja käsite. Sellainen mitäänsanomaton ulkokultainen imelä liirum laarum ei toimi. Kun näen vanhan pariskunnan kävelevän käsi kädessä tai tanssivan yhdessä näky on niin kaunis ja herkkä että saa kyyneliin. Sikäli olen omalla tavallani romanttinen.

• Meillä on valokuva, jossa isä suukottaa äitiä sairaalassa.
        Siinä vaiheessa he olivat olleet naimisissa jo yli 40 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5841
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4575
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4342
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4121
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3725
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3245
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2423
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2329
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2069
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe