Tuossa, kun tuota vesimittarin vuosi ilmoitusta tein, katsoin samalla kuinka hyvin olin onnistunut pitämään veden kulutuksen kurissa, kun muutama edellinen lasku oli tuntunut normaalia suuremmalta. Huomasin, että olin saanut vuosikulutukseni jopa laskemaan, mutta silti vuosikustannuksiin oli tullut kuluja toinen puoli lisää perusmaksusta ja sitä myöten korkeammasta Alv:stä, veden laadussa, en kyllä mitään parannusta ole huomannut, mutta ei voi mitään, juoda on pakko, ja silloin tällöin käydä vessassa sekä suihkussa, joten kun ei voi kilpailuttaa, niin on maksettava kiltisti mitä monopoli määrää.
Vesimaksu tuplaantunut.
7
195
Vastaukset
- käteväkakkalapio
Jätevedessä pystyy säästämään helposti.Pissat ja kakat ämpäriin,ja kompostiin.
- matematiikkaa
Jätevedestä pystyykin varmaan säästämään, muttei jätevesilaskusta. Joka tipasta vesijohtovettä menee nimittäin myös jätevesilasku.
- minunmatematiikkaa
Sinun matematiikkaa en tiedä,mutta jos ei vedä pökälettä vessanpöntöstä alas,ei myöskään mene vesijohtovettä?
- Igor999
Tutustupa vesilaskuun: joka tipasta siääntulevaa vesijohtovettä menee nimittäin myös jätevesilasku!
- pohjavesipohatta
Igor999 kirjoitti:
Tutustupa vesilaskuun: joka tipasta siääntulevaa vesijohtovettä menee nimittäin myös jätevesilasku!
Eli autoa ei kannata pestä, nurmikkoa ja puutarhaa kastella , uima-allasta täyttää eikä kukkasiakaan kastella kunnan vedellä. Oma kaivo on siis välttämättömyys.
- ulappa45
Vesilasku puruveteen.
- kaisanoosaa
Pure sinä pökälettä,jos et m,uuhun pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399