Automaattivaihteisto

Pepelius

Olen aikeissa ostaa elämäni ensimmäistä automaattivaihteisto autoa. Epäilyttää vain että kuinka homma pelaa 10 vuotta vanhassa autossa. Eli kysymys kuuluu: on Volvon autom.vaihteiston kanssa ollut ongelmia?

6

2670

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokenut

Ostin itse elämäni ensimmäisen automaattivaihteisen auton 3 v. sitten, V70:n (vm. 2000), enkä ole vaihteiston osalta katunut, muutoin kyllä. Vaihteisto on ymmärtääkseni japsien tekemä, se vaihtaa kuin unelma! En ajaisi enää muulla kuin automaatilla.

• juha

monia vovoja ja niiden automaatit on kyllä toimineet hyvin,ei mitään sanottavaa vikaa ollut.

• 740

Hyvin toimii, minulla on vm.88 740:en automaatilla
      ajettu 420000km ja eikä mitään ongelmia.

• Putte

Täyteen,eikä mitään vikaa,vaihda vaan öljyt .

• Edellinen oli 740 -92, jossa oli 250000 takana ilman vaihteisto-ongelmia. Nykyinen (S70 -00) on ollut pari vuotta. Vaikka uudemmassa on yksi pykälä lisää, silti hitaissa nopeuksissa vaihto on joskus nykivä. Joku taisi arvella, että olisi ensimmäisten elektronisten lootien "ominaisuus".

Kysyin kerran katsastusmieheltä ja vastaus oli, että ei ainakaan enempää ongelmia kuin käsivaihteisissa.

• kokeiltu

245:n laatikko BW hajosi 150.000 jälkeen ja vaihtolaatikko pätki 100.000 jälkeen .Öljypohjasta löytyi koko ajan isoja lastuja.
      745 japsi laatikko pelaa kuin enkeli ainakin vielä 220.000.
      Eukon 850 (usa malli) sohlaa koko ajan , muttei sinänsä hajoa, ilmoittelee kaikenmaailman vioista sytyttelee ja sammuttelee varotusvaloja, Volvolla ovat huuli pyöreänä kun sellaisia valoja ei pitäisi edes olla.Pakkasilmoilla voi jumittaa, niin että tuskin saa edes D:tä päälle tai winter
      menee itsestään päälle.Kaiken kaikkiaan ei ihan hyviä, mutta kivoja ajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      52
      1358
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      18
      1053
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      683
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      678
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      480
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      17
      458
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe