Olen aikeissa ostaa elämäni ensimmäistä automaattivaihteisto autoa. Epäilyttää vain että kuinka homma pelaa 10 vuotta vanhassa autossa. Eli kysymys kuuluu: on Volvon autom.vaihteiston kanssa ollut ongelmia?
Vastaukset 6
- Kokenut
Ostin itse elämäni ensimmäisen automaattivaihteisen auton 3 v. sitten, V70:n (vm. 2000), enkä ole vaihteiston osalta katunut, muutoin kyllä. Vaihteisto on ymmärtääkseni japsien tekemä, se vaihtaa kuin unelma! En ajaisi enää muulla kuin automaatilla.
- juha
monia vovoja ja niiden automaatit on kyllä toimineet hyvin,ei mitään sanottavaa vikaa ollut.
- 740
Hyvin toimii, minulla on vm.88 740:en automaatilla
ajettu 420000km ja eikä mitään ongelmia. - Putte
Täyteen,eikä mitään vikaa,vaihda vaan öljyt .
Edellinen oli 740 -92, jossa oli 250000 takana ilman vaihteisto-ongelmia. Nykyinen (S70 -00) on ollut pari vuotta. Vaikka uudemmassa on yksi pykälä lisää, silti hitaissa nopeuksissa vaihto on joskus nykivä. Joku taisi arvella, että olisi ensimmäisten elektronisten lootien "ominaisuus".
Kysyin kerran katsastusmieheltä ja vastaus oli, että ei ainakaan enempää ongelmia kuin käsivaihteisissa.- kokeiltu
245:n laatikko BW hajosi 150.000 jälkeen ja vaihtolaatikko pätki 100.000 jälkeen .Öljypohjasta löytyi koko ajan isoja lastuja.
745 japsi laatikko pelaa kuin enkeli ainakin vielä 220.000.
Eukon 850 (usa malli) sohlaa koko ajan , muttei sinänsä hajoa, ilmoittelee kaikenmaailman vioista sytyttelee ja sammuttelee varotusvaloja, Volvolla ovat huuli pyöreänä kun sellaisia valoja ei pitäisi edes olla.Pakkasilmoilla voi jumittaa, niin että tuskin saa edes D:tä päälle tai winter
menee itsestään päälle.Kaiken kaikkiaan ei ihan hyviä, mutta kivoja ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.521358Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181053- 93987
- 77683
- 37678
- 27480
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.17458- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423