Ikkuna kaupan purku!?

Huuhaatakomeille

Onko mahdollista purkaa tekemäni kauppasopimus ikkunoista jotka meille saatiin pakkomyytyä? Tulin katumapäälle kun myyjälle ei käynyt antaa tarjousta vaan kaupat piti tehdä heti. Ikkunat tuntuvat kovin kalliita, 2 ikkunaa yhteensä 3700.. Voinko saada vielä kaupan purettua??

5

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyneuvoapian

Soita kuluttajasuoja asiamiehelle. Kysy neuvoa. Itse tekisin niin.
      Pakkomyynti on ärsyttävää. Hinta on minustakin kova.
      On hinta kova tai ei, pitää olla jokin kaupan peruuntumisaikakin kuluttajasuojalain perusteella. Toimi nopeasti. Heti huomenna soitat kuluttajasuojaan.. se pitäisi olla ilmaista apua normaali kuluttajille.

• turha_juttu

Tyhmää täältä kysellä asiasta josta löytyy paikkansa pitävää tietoa ihan yleisesti kuten tämän aamun (keskiviikko 25.1) Ylen uutisista!

• ettänäinkinvoi

Onhan tuo sikakallis.. itse ostin iim kesänä uudet ikkuat, 11kpl, hintaa 4000€, asensin itse..

• eiei

Ei onnistu!

• KusettaminenHelppoa

Kusettaminen on täysin laillista ja lainsäätäjän erityissuojeluksessa. Näistä ne verotulot kertyvät, eli kun suomalainen työntää rahansa turhaan ylikalliiseen paskaan, sikäli kun ne menot eivät ole julkisen sektorin omaa rahan pyöritystä taskusta toiseen. Uudet rakennusmääräykset täyttävän ikkunan arvo on noin 250€, isomman ikkunan hieman enemmän. Katso esim. hinnastosta www.ylijaama.fi. Asennus on helppoa itsekkin, mutta sitä varten voi toki palkata jonkun tutun kirvesmiehen. Kaikki talon ikkunat vaihtaa yleensä päivässä, jos vanhat ikkunapellit ja smyygit sopivat uusiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5353
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4687
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      156
      1747
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1456
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1292
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      22
      1122
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1013
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      209
      1004
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      849
    Aihe