Ikkuna kaupan purku!?

Huuhaatakomeille

Onko mahdollista purkaa tekemäni kauppasopimus ikkunoista jotka meille saatiin pakkomyytyä? Tulin katumapäälle kun myyjälle ei käynyt antaa tarjousta vaan kaupat piti tehdä heti. Ikkunat tuntuvat kovin kalliita, 2 ikkunaa yhteensä 3700.. Voinko saada vielä kaupan purettua??

5

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyneuvoapian

Soita kuluttajasuoja asiamiehelle. Kysy neuvoa. Itse tekisin niin.
      Pakkomyynti on ärsyttävää. Hinta on minustakin kova.
      On hinta kova tai ei, pitää olla jokin kaupan peruuntumisaikakin kuluttajasuojalain perusteella. Toimi nopeasti. Heti huomenna soitat kuluttajasuojaan.. se pitäisi olla ilmaista apua normaali kuluttajille.

• turha_juttu

Tyhmää täältä kysellä asiasta josta löytyy paikkansa pitävää tietoa ihan yleisesti kuten tämän aamun (keskiviikko 25.1) Ylen uutisista!

• ettänäinkinvoi

Onhan tuo sikakallis.. itse ostin iim kesänä uudet ikkuat, 11kpl, hintaa 4000€, asensin itse..

• eiei

Ei onnistu!

• KusettaminenHelppoa

Kusettaminen on täysin laillista ja lainsäätäjän erityissuojeluksessa. Näistä ne verotulot kertyvät, eli kun suomalainen työntää rahansa turhaan ylikalliiseen paskaan, sikäli kun ne menot eivät ole julkisen sektorin omaa rahan pyöritystä taskusta toiseen. Uudet rakennusmääräykset täyttävän ikkunan arvo on noin 250€, isomman ikkunan hieman enemmän. Katso esim. hinnastosta www.ylijaama.fi. Asennus on helppoa itsekkin, mutta sitä varten voi toki palkata jonkun tutun kirvesmiehen. Kaikki talon ikkunat vaihtaa yleensä päivässä, jos vanhat ikkunapellit ja smyygit sopivat uusiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe