Tiivistelnmä parhaasta viestistä kautta aikojen

Tuota tulin miettineeksi ja tässä se on.

"Olimme käymässä hyvää keskustelua kun Ruuneperi Maalaismiehineen ja Sumppikuppilan Killaneineen ja kanoineen tuli häiritsemään."

Tuo on esiintynyt palstalla lähes sen käyttöiän, pysyvästi.

12

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En itse sitä toki pathaaksi koe, loukkaavaksi ja rasittavaksi kyllä.

    • mie.kysyn.vaan

      Mitä hitsiä varten sinä itse vetelet noita vanhoja viestejä esiin???
      Eikö täällä pitänyt uusien tuulien puhallella elämää keskusteluihin?
      Pitääkö täällä saman pelin jatkua edelleenkin?

      Ei tee mieli palata takaisin palstalle.

      • ikää.olisijo

        Tänne olisi tulossa uusia 70 ikäisiä, mutta moni kyllästyy jo kättelyssä noiden ukkeleiden jorinoihin, samaa vuodesta vuoteen. Kiitos ei vieläkään tänne.


    • Tee.jotain

      Jokainen täällä kirjoittaa itsensä takia ja omaksi huvikseen. Huonoa itsetuntoa osoittaa, jos amtaa joittenkin riitapukarien vaikuttaa. Tee itse mukavia aloituksia äläkä aina valita muista !

      • Olen kyllä aloitteitakin yrittänyt, monien mielestä likaakin. Tuo viesti, josta valitin, on pilmaripohjainen, jatkuva ja vanha. Taitaa esiintyä vielä 8-kymppisissäkin.


    • Huomenta keskellä viikkoa 😊
      Hymy liittyy säähän, tänään lauhtuu taas, eikä tarvitse pukea paljoakaan villaa ylle ja alle! Lujasti on vielä itä-suomessa peräti 26°, mutta lauhtuvaa.

      Aamutoimet tehtynä, (hieman uusiksi huonekalujen järjestyskin), Nyt onkin hyvä pistäytyä ulos nuuhkimaan aamutuulia. Puuttuu joitakin tarvikkeita jotka on kiva itse valita.

      Aiheeseen näkemykseni:
      Maalaismies ja Ruuneperi meni ja halusi olla mukana keskustelussa, olen ymmärtänyt?
      Lukiessani tuon mielipidevaihdon minkä tuo häiritseminen keskeytti 500 puheenvuoron jälkeen 😙, LIIAN liian korkealentoista tuntui olevan,...vain parin kolmen välillä! ---- Ei hyvä koko kansan arenalla!

      P.S. Mukavaa aamupäivää, palataan astioille, moikka!

    • Itse koen erittäin loukkaaviksi erään svennomaanin hyökkäykset suomalaisia ja suomenkielen käyttöä ja sen asemaa kohtaan. Mielestäni tuollaiset kirjoitukset olisi pitänyt kirjoittaa ruotsinkielisinä sille tarkoitetulla palstalla.

    • erkkihei

      Nehän on vihapuhetta, miksi niitä saisi kirjoittaa missään ?

      • eivät ne ole sellaisia voi olla, ruuneman kirjoitti avauksessaan 17.01.2017 00.11 poistavansa mahdolliset huomaavansa vihapuheet ihan omissa nimissään. Mielestäni hänen laisensa järkevä kirjoittaja olisi huomannut tuollaiset seikat. Uskon hänen harkitsevan kannattamansa poliittisen puolueen vaihtamista eduskunnassa putoamisuhan alaiseen kielivähemmistöä edustavaan puolueeseen ja pyrkimistä sen nimissä kansanedustajaksi.


      • mikäs.nyt.on
        vaalierkki kirjoitti:

        eivät ne ole sellaisia voi olla, ruuneman kirjoitti avauksessaan 17.01.2017 00.11 poistavansa mahdolliset huomaavansa vihapuheet ihan omissa nimissään. Mielestäni hänen laisensa järkevä kirjoittaja olisi huomannut tuollaiset seikat. Uskon hänen harkitsevan kannattamansa poliittisen puolueen vaihtamista eduskunnassa putoamisuhan alaiseen kielivähemmistöä edustavaan puolueeseen ja pyrkimistä sen nimissä kansanedustajaksi.

        Jokin raja hattuillessakin.


    • Pötypuhetta

      Tämän ketjun otsikko lupaa liikoja. Ikäpalstoilla ei ole ollut niitä parhaimpia juttuja lainkaan. Vaikka enhän kaikkia luekaan mutta ne joita olen.

      Paraimmat olen lukenut Ikävä-nimisestä osuudesta näillä sivuilla. Siellä on ollut koskettavimmat, elähdyttävimmät ja mieltä musertavimmat aloitukset ja muutkin jutut. Ehkä siksi en enää käy siellä ...

    • noinhan.tuo.taitaa.olla

      Siinäpä oli todella tylsä aloitus.
      No, eipä täällä juuri parempia voi odottaakaan, mikäli Ramoona tai Makriina ei ole asialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe