Tuota tulin miettineeksi ja tässä se on.
"Olimme käymässä hyvää keskustelua kun Ruuneperi Maalaismiehineen ja Sumppikuppilan Killaneineen ja kanoineen tuli häiritsemään."
Tuo on esiintynyt palstalla lähes sen käyttöiän, pysyvästi.
Tiivistelnmä parhaasta viestistä kautta aikojen
12
219
Vastaukset
En itse sitä toki pathaaksi koe, loukkaavaksi ja rasittavaksi kyllä.
- mie.kysyn.vaan
Mitä hitsiä varten sinä itse vetelet noita vanhoja viestejä esiin???
Eikö täällä pitänyt uusien tuulien puhallella elämää keskusteluihin?
Pitääkö täällä saman pelin jatkua edelleenkin?
Ei tee mieli palata takaisin palstalle.- ikää.olisijo
Tänne olisi tulossa uusia 70 ikäisiä, mutta moni kyllästyy jo kättelyssä noiden ukkeleiden jorinoihin, samaa vuodesta vuoteen. Kiitos ei vieläkään tänne.
- Tee.jotain
Jokainen täällä kirjoittaa itsensä takia ja omaksi huvikseen. Huonoa itsetuntoa osoittaa, jos amtaa joittenkin riitapukarien vaikuttaa. Tee itse mukavia aloituksia äläkä aina valita muista !
Olen kyllä aloitteitakin yrittänyt, monien mielestä likaakin. Tuo viesti, josta valitin, on pilmaripohjainen, jatkuva ja vanha. Taitaa esiintyä vielä 8-kymppisissäkin.
Huomenta keskellä viikkoa 😊
Hymy liittyy säähän, tänään lauhtuu taas, eikä tarvitse pukea paljoakaan villaa ylle ja alle! Lujasti on vielä itä-suomessa peräti 26°, mutta lauhtuvaa.
Aamutoimet tehtynä, (hieman uusiksi huonekalujen järjestyskin), Nyt onkin hyvä pistäytyä ulos nuuhkimaan aamutuulia. Puuttuu joitakin tarvikkeita jotka on kiva itse valita.
Aiheeseen näkemykseni:
Maalaismies ja Ruuneperi meni ja halusi olla mukana keskustelussa, olen ymmärtänyt?
Lukiessani tuon mielipidevaihdon minkä tuo häiritseminen keskeytti 500 puheenvuoron jälkeen 😙, LIIAN liian korkealentoista tuntui olevan,...vain parin kolmen välillä! ---- Ei hyvä koko kansan arenalla!
P.S. Mukavaa aamupäivää, palataan astioille, moikka!Itse koen erittäin loukkaaviksi erään svennomaanin hyökkäykset suomalaisia ja suomenkielen käyttöä ja sen asemaa kohtaan. Mielestäni tuollaiset kirjoitukset olisi pitänyt kirjoittaa ruotsinkielisinä sille tarkoitetulla palstalla.
- erkkihei
Nehän on vihapuhetta, miksi niitä saisi kirjoittaa missään ?
eivät ne ole sellaisia voi olla, ruuneman kirjoitti avauksessaan 17.01.2017 00.11 poistavansa mahdolliset huomaavansa vihapuheet ihan omissa nimissään. Mielestäni hänen laisensa järkevä kirjoittaja olisi huomannut tuollaiset seikat. Uskon hänen harkitsevan kannattamansa poliittisen puolueen vaihtamista eduskunnassa putoamisuhan alaiseen kielivähemmistöä edustavaan puolueeseen ja pyrkimistä sen nimissä kansanedustajaksi.
- mikäs.nyt.on
vaalierkki kirjoitti:
eivät ne ole sellaisia voi olla, ruuneman kirjoitti avauksessaan 17.01.2017 00.11 poistavansa mahdolliset huomaavansa vihapuheet ihan omissa nimissään. Mielestäni hänen laisensa järkevä kirjoittaja olisi huomannut tuollaiset seikat. Uskon hänen harkitsevan kannattamansa poliittisen puolueen vaihtamista eduskunnassa putoamisuhan alaiseen kielivähemmistöä edustavaan puolueeseen ja pyrkimistä sen nimissä kansanedustajaksi.
Jokin raja hattuillessakin.
- Pötypuhetta
Tämän ketjun otsikko lupaa liikoja. Ikäpalstoilla ei ole ollut niitä parhaimpia juttuja lainkaan. Vaikka enhän kaikkia luekaan mutta ne joita olen.
Paraimmat olen lukenut Ikävä-nimisestä osuudesta näillä sivuilla. Siellä on ollut koskettavimmat, elähdyttävimmät ja mieltä musertavimmat aloitukset ja muutkin jutut. Ehkä siksi en enää käy siellä ... - noinhan.tuo.taitaa.olla
Siinäpä oli todella tylsä aloitus.
No, eipä täällä juuri parempia voi odottaakaan, mikäli Ramoona tai Makriina ei ole asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147