Uskottavuus

kuintaivaanlintu

Parhaillaan yks nimeltä mainitsematon oppositio puolue käy puheenjohtaja kilpaansa.
Mä oon kattellu (pakosta) telkusta ehdokkaiden pärstöjä sillä silmällä kuka eniten sopii siihen sossu ympäristöön ? Yks ehdokkaista irvistelee, muka hymyilee joka käänteessä niin ettei oikein tiedä mille se irvailee vai irvaileeko juuri sillä hetkellä, ei vakuuta yhtään ja habituksensakin on kuin pultsarilla, - ei vakuuta yhtään. Toinen on kuin valtion virkamies/-nainen siveyden sipuli katollaan ja osaa varmasti vastata oikein kysymyksiin eikä lavertele liikoja, hänestä saa siistin ja asiallisen kuvan. Kolmas taas on oikea lierojen liero ja elämäntyönsä pyhittänyt paskan jauhamiselle eikä saa mitään järkevää ehdotusta noinkin pitkän kokemuksen jälkeenkään. Summa summaarum, - onneks en kuulu tohon joukkoon joka sotii mun ideologiaa vastaan ja vielä tollaset ehdokkaat. Tulevaisuuden näkymätkään ei niin kirkkaat. Mitä mieltä sää oon uskottavuudesta ja sen näkyvyydestä ? Pitäskö ehdokkaan olla edes uskottavan näköinen ?

8

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole tarkkana Harakan kanssa.
      Hän saattaa olla piilo-vihreä, Demareille Troijan-hevonen.

H.

• Juntti.on.juntti

Puolueiden ehdokkaista näkee kuka on mistäkin puolueesta.

• velho_oot

• Nimim." juntti on juntti" olisi mielenkiintoista nähdä kuvasi, arvuuteltaisiin siitä puoluekantasi.
        Jos ihmisten ulkonäköä kaivellaan pitää asiantuntijan olla oikea rotunsa valio.

• Ei pidä, sillä kaikki on kiinni jokaisen omasta henkilökohtaisesta näkemeksestä jota ei voi yleistää yleiseksi.

Onhan Trumppiakin haukuttu sian näköiseksi ja hänen vaimoaan alistetuksi koiraksi, mutta siitä huolimatta ovat nyt Amerikan isä ja äiti.

Mitä tulee arvosteluun ulkonäön perusteella, ei lie kehumista meidänkään maan isän ja äidin hymyn omaisilla irvistelyillä.

• hakkarainen.t

Juntin huomaa viimeistään käytöksestä.

• hakkarainen.t kirjoitti:

Juntin huomaa viimeistään käytöksestä.

En hauku ketään juntiksi. Tekee junttimaisen vaikutuksen kun yrittää tuntea olevansa junttien yläpuolella. Muut saattavat huomata että niin ei ole. Monelle on itsetuntoa kohottavaa kertoa muille ihmisille että ovat tyhmiä juntteja.
        Jopa Hakkaraisesta löytyy hyvää, katsoin kun Maria Veitola oli hänellä yö kylässä, ihan ok. tyypiltä vaikutti, Mariakin muutti jonkin verran ennakkokäsitystään.

• mielikki.mummo kirjoitti:

En hauku ketään juntiksi. Tekee junttimaisen vaikutuksen kun yrittää tuntea olevansa junttien yläpuolella. Muut saattavat huomata että niin ei ole. Monelle on itsetuntoa kohottavaa kertoa muille ihmisille että ovat tyhmiä juntteja.
        Jopa Hakkaraisesta löytyy hyvää, katsoin kun Maria Veitola oli hänellä yö kylässä, ihan ok. tyypiltä vaikutti, Mariakin muutti jonkin verran ennakkokäsitystään.

Yleensä mielikuva ihmisestä muuttuu suuntaan tai toiseen kun tutustuu henkilöön. Sokea negatiivisten"faktojen" etsiminen ja kaiveleminen esiin myrkyttää vain kaivelijan mielen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1809
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1121
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1116
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      982
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      846
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      152
      844
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      761
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      52
      691
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    Aihe