Etelä-karjalassa jäärataa autolle?
Jäärataa etelä-karjala
14
1136
Vastaukset
- jbad
ei kun siitä saa nykysin sakot jos rällää jäällä tai pelto radalla .....ei ooo ei tuu
menneet ovat ajat imatran-jäärallin suhteen - IceIce
Jääradat kiellettiin aikoinaan ettei järveen/mereen pääsisi lyijyä. Lyijybensaa ei ole aikoihin saanut pumpulta, mutta kielto on "unohtunut" päälle. Kiellon lieventäminen tai poistaminen on niin suuren luokan poliittinen päätös, ettei sitä 10-20 vuodessa niin vain tehdä. Ei edes Berneri. Se on maan tapa.
- OmaKansaKyykkyyn
Imatralla tai e-karjalassa tulisi olla joku moottorirata, siis sellainen jossa voisi ajella kesällä ja talvella. -kesällä maarata, talvella jäärata.
E-karjalaa on vain alasajettu voimakkaasti, kaikki ilo on kiellettyä, esim rataa ei ole saatu aikaan.
Mutta varaa ja rahaa on asuttaa pakolais turisteja ja kotoutus turisteja esim...
- kysymyksessä on arvovalinta. Omaa kansaa ja kulttuuria tuhoavaa Politiikkaa.
Vaihtakaa päättäjät. Kunnallisvaalit on tulossa.- Arvovalintoja
joutavaa maata olisi ratoja varten,,,, mutta tahtoa ei ole muuhun kuin syöttää juottaa lepääviä pakolais turisteja lomilla hotellissa !!!
- Talkoollatehtiin
Kysy maanomistajan lupa ja tee itse se rata jonnekin. Nuo radat loppui siihen kun ei ollu eikä saanu talkooporukkaa tekemään ja ylläpitämään niitä.
Lisäksi nykyisille kermaperseille ja uusavuttomille pullamössöporukoille pitäs kaikki saada valmiina tehtynä eteen, itse ei halua laittaa tai mitään minkään eteen.
- RallyRace
immolan jäälle vois tehdä sellasen jääradan. siitä lietteen rannasta pääsis kätevästi jäälle. Eikun kyläyhteisö hommii vaan! Jokatalvinen rallikisa immolan jäällä!
Immola winter rally 2017! Melkein ku IMOLA!!!- makuaöljyllä
immolan vettä juodaan !!!
- Rallyrace
No n mie ainakaa. Meil on oma kaivo. Ja eikös se puhdisteta ekaks?! Daaa stypid...
- icemaster
lempukasta puottaa jäälle vaan. hyvin pääsee siellä työntämään ja jää ei edes pauku mistään kohdasta 2t painavalla autolla niin huoletta vaan sinne!
- mustakaapuago
Ajelkaa vaan, mutta ei verkkomerkkien (risujen) yli.
- Anonyymi
Minne pääsis ajamaan jäärataa 2021?
- Anonyymi
Sienimäen ympäri on hyvä rällätä. On mäkeä ja mutkaa sopivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sienimäen ympäri on hyvä rällätä. On mäkeä ja mutkaa sopivasti.
Myytkö myös vodkaa ja tupakkia ladan takapaksista?
https://yle.fi/uutiset/3-5645497
- Anonyymi
Lappeenrannan lentokentän vois jäädyttää,,,siinä ois hyvä paikka.Tuskin siellä enään mitään lentotoimintaa tulee olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901