Jäärataa etelä-karjala

Jjkkighkuy

Etelä-karjalassa jäärataa autolle?

14

1145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jbad

ei kun siitä saa nykysin sakot jos rällää jäällä tai pelto radalla .....ei ooo ei tuu
      menneet ovat ajat imatran-jäärallin suhteen

• IceIce

Jääradat kiellettiin aikoinaan ettei järveen/mereen pääsisi lyijyä. Lyijybensaa ei ole aikoihin saanut pumpulta, mutta kielto on "unohtunut" päälle. Kiellon lieventäminen tai poistaminen on niin suuren luokan poliittinen päätös, ettei sitä 10-20 vuodessa niin vain tehdä. Ei edes Berneri. Se on maan tapa.

• OmaKansaKyykkyyn

Imatralla tai e-karjalassa tulisi olla joku moottorirata, siis sellainen jossa voisi ajella kesällä ja talvella. -kesällä maarata, talvella jäärata.

E-karjalaa on vain alasajettu voimakkaasti, kaikki ilo on kiellettyä, esim rataa ei ole saatu aikaan.
      Mutta varaa ja rahaa on asuttaa pakolais turisteja ja kotoutus turisteja esim...
      - kysymyksessä on arvovalinta. Omaa kansaa ja kulttuuria tuhoavaa Politiikkaa.
      Vaihtakaa päättäjät. Kunnallisvaalit on tulossa.

• Arvovalintoja

joutavaa maata olisi ratoja varten,,,, mutta tahtoa ei ole muuhun kuin syöttää juottaa lepääviä pakolais turisteja lomilla hotellissa !!!

• Talkoollatehtiin

Kysy maanomistajan lupa ja tee itse se rata jonnekin. Nuo radat loppui siihen kun ei ollu eikä saanu talkooporukkaa tekemään ja ylläpitämään niitä.
        Lisäksi nykyisille kermaperseille ja uusavuttomille pullamössöporukoille pitäs kaikki saada valmiina tehtynä eteen, itse ei halua laittaa tai mitään minkään eteen.

• RallyRace

immolan jäälle vois tehdä sellasen jääradan. siitä lietteen rannasta pääsis kätevästi jäälle. Eikun kyläyhteisö hommii vaan! Jokatalvinen rallikisa immolan jäällä!
      Immola winter rally 2017! Melkein ku IMOLA!!!

• makuaöljyllä

immolan vettä juodaan !!!

• Rallyrace

No n mie ainakaa. Meil on oma kaivo. Ja eikös se puhdisteta ekaks?! Daaa stypid...

• icemaster

lempukasta puottaa jäälle vaan. hyvin pääsee siellä työntämään ja jää ei edes pauku mistään kohdasta 2t painavalla autolla niin huoletta vaan sinne!

• mustakaapuago

Ajelkaa vaan, mutta ei verkkomerkkien (risujen) yli.

• Anonyymi

Minne pääsis ajamaan jäärataa 2021?

• Anonyymi

Sienimäen ympäri on hyvä rällätä. On mäkeä ja mutkaa sopivasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sienimäen ympäri on hyvä rällätä. On mäkeä ja mutkaa sopivasti.

Myytkö myös vodkaa ja tupakkia ladan takapaksista?

https://yle.fi/uutiset/3-5645497

• Anonyymi

Lappeenrannan lentokentän vois jäädyttää,,,siinä ois hyvä paikka.Tuskin siellä enään mitään lentotoimintaa tulee olemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe