Mistä löytyisi vuokra-asunto nelihenkiselle perheelle Kontiolahdelta, Lehmosta?
Vuokra-asunto Kontiolahdelta
6
264
Vastaukset
- Pekansoutuvene
Ota yhteyttä Seppäsen Pekkaan. Hänellä ei nyt lähiaikoina tarvetta asunnolleen !
- Kattopäänpäälle
Kirkolta löytyy kunhan Mäntytien entinen päiväkoti saadaan saneerattua auinkäyttöön, mutta milloin sitä ei taida tietää kukaan.
- joensuuhun
Mitä hittoa tänne tulisit? Elä hyvä ihminen, et sinä täällä viihdy kun täällä ei ole edes KOIRAPUISTOA!
- kunnantalolla
Jos Hiltusen Lahja on vielä kunnan leivissä niin siltä kannattaa kysellä.
- jopajoopa
Onko se ollu lahja kunnalle?
- yiränkostava
Lääkäriin ja hammaslääkäriin täällä kyllä hyvin pääsee, päiväkoteja ja kouluja on lapsille, harrastusmahdollisuudet ovat hyvät ja luonto on lähellä ja höytiäinen vertaansa vailla, voi kalastaa ja uida yms. Palveluista ei pysty valittamaan, alko ainoastaan puuttuu. Mutta kun täällä ei ole sitä koirapuistoa niin eihän tänne mitenkään kenenkään kannata muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536717
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263988- 453226
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323064- 512846
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262236- 412078
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511928- 291786