Minä vaimon mies nautin enemmän yksin kuin vaimoni kanssa kaksin. Bi-seksuaaliset halut kuvitelmineen ovatkin saaneet pääosan seksuaali-identiteetissäni. Samanhenkistä kaveriahan minulla ei ole (toistaiseksi) mutta mielikuvituskin saa ihmeitä aikaan itsetyydytyksen suhteen. Mikäli ketä kiinnostaa / kiihoittaa kerron yksityiskohtia sessioistani :)
Tyydytystä yksin
9
416
Vastaukset
- töks
Hei, olet myös toisella palstalla, anna tulla kiihottavaa tarinaa lisää !
- anurator
Kirjoitin tarinaa, se on poistettu O.o
- douple
Mielenkiintoista :)
- douple
anurator kirjoitti:
Kirjoitin tarinaa, se on poistettu O.o
Samassa veneessä olemme, kirjoitelkaamme :)
- töks
Huomenta kaikille :)
Itsensä kanssa rakastellen täälläkin jos ei ota huomioon tuota dildovalikoimaa jotka miehenvirkaa hoitavat ... - pymppy
töks kirjoitti:
Huomenta kaikille :)
Itsensä kanssa rakastellen täälläkin jos ei ota huomioon tuota dildovalikoimaa jotka miehenvirkaa hoitavat ...Samanmoiset apulaiset mullakin, on ohutta ja paksua ja siltä väliltä ja se melko paksukin menee kun vaan hyvin voitelee :)
- töks
Sänky olisi venettä parempi ainakin näin talvisaikaan, sänky kutsuu :)
- oletkopyytänyt
Mikäpä siinä jos noin toimit. Vaimo ei sitten auta niitten välineitten kanssa?
- töks
Olen eronnut ja nykyisin kaukosuhteessa, eikä nykyinen ymmärrä erikoisuuksista :/
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891