Tervehdys!
Palasin juuri kahden kuukauden matkalta aasiasta ja Thaimaan bahteja jäi yli reilu 23000. Mietin että pistänkö kaapin perälle odottamaan seuraavaa reissua vai kannattaako ne vaihtaa euroiksi? Muutaman satasen niistä vois saada mutta enpä tiedä kannattaako vaihtaa.
Ylimääräiset bahtit.
4
232
Vastaukset
- pöööööö
Me ollaan vaihdettu heti palatessa kentällä.
- tietenkinnäin
Seuraavaan reissuun
- niijustiisa
Aloittaja provoilee tai sitten hän on niinkuin entinen työkaverini ulkomaan komennuksella.Ei ymmärtänyt paikallisen rahan arvoa edes 0.5 mm rautalangan avulla.
Jos kahden kuukauden Lomalla aasiassa jää pelkästään thai batheja noin 600 euroa niin paljonko jäi muiden aasian valtioiden valuuttaa? - q1w2e3
Arvelen samaa kuin niijustiisa elikkä provo.
Kannattaa vaihtaa eurot bahteiksi suomessa ja ylimääräiset bahtit Suomeen saavuttua Hki Vantaalla heti vaihtopisteessä euroiksi, säästyy kurssitappio!
Niin kuin pööööö teki viisaasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581