Upea koeajo ja
Myyjän top 3 pointit – Kai Jäntti/ Rinta-Joupin Autoliike, Rauma:
1. Ulkonäkö/muotoilu
2. Kattavat turvallisuusvarusteet vakiona
3.Ajettavuus
http://ls24.fi/autorauma/koeajo-toyota-c-hr-piristavat-yksityiskohdat-tekevat-vaikutuksen
Toyota CHR:n kolme vahvuutta
15
600
Vastaukset
- tosi.upeeta
- tilojen kanssa joudutaan tekemään pieniä kompromisseja
- takamatkustajien näkymät ulos ovat hieman rajoitetut
- äänet tunkevat hieman liian voimakkaina matkustamoon- Chrhyvä
Ei tarvitse tehdä kompromisseja, ostin ja tilat sopii mulle. Ei ole takamatkustajia. Omistajana sanon, että moottorin ääni kuuluu matkustamoon koska siinä on moottori. Ei missään nimessä häiritsevästi ja aikas hiljainen kokonaisuudessaan. Erinomainen hankinta, täysi kymppi. Ja vääntöä on perstuntumalla yllättävän paljon.
- Mbsss
Moottori lehden koeajosta:" Moottorin äänensävy muistuttaa tehosekoittimeen joutunutta sorasäkkiä."
Et ole tainnut ajaa nykyaikaisia turbodieseleitä, jos mielestäsi 142nm vääntöä on yllättävän paljon. - Chrhyvä
Eli luit jonkun mielipiteen etkä itse tiedä kuinka asia on. Olen omistanut audin ja bemarin diisselit joten tiedän mitä vahva diisselivääntö on. 142nm on se asia mitä ihmettelin kaasua painaessa, auto lähtee hyvin ja reippaasti liikkeelle eikä kuuluu mitään sorasäkki ääniä. Koe älä lue.
- maketi
142nm on tuon atkinson polttomoottorin vääntö, ei yhteisvääntö
- ei.vedä.tojota
maketi kirjoitti:
142nm on tuon atkinson polttomoottorin vääntö, ei yhteisvääntö
Mun päältäajettavassa ruohonleikkurissa on enemmän vääntöä kuin Tojon nuhapumpuissa. Ylämäkeen joutuu vaihtamaan pienempää vaihdetta.
Säälittävä esitys. - Leikkuriurpo
Mahtaaks sulta muuta löytyy ku se leikkuri :D:D herra ajelee sillä vaan hirmu väännön kanssa :D
- laiska.on.tuhnu
ei.vedä.tojota kirjoitti:
Mun päältäajettavassa ruohonleikkurissa on enemmän vääntöä kuin Tojon nuhapumpuissa. Ylämäkeen joutuu vaihtamaan pienempää vaihdetta.
Säälittävä esitys.Minun moottorisahassa on enemmän vääntöä kuin tuossa mopoautossa. Toki rivinelonen saha on kyseessä.
- Mistänäitä
laiska.on.tuhnu kirjoitti:
Minun moottorisahassa on enemmän vääntöä kuin tuossa mopoautossa. Toki rivinelonen saha on kyseessä.
Ok...sillä sitten...
- ennosta
Toyota jatkaa "Ufo" linjalla Ruma..
- Hajoopaska
Sanoo kateellinen köyhä:D
- tuhnut.köyhille
Köyhät ostaa Tuhnuja. Varakkaat länsiautoja.
- Rikaspaskiainen
tuhnut.köyhille kirjoitti:
Köyhät ostaa Tuhnuja. Varakkaat länsiautoja.
Oot tainnut omia tuhnuja haistella peiton alla ja aivot sitä myötä pehmenneet:D:D:D servolet kalos vaan perseen alle, siinä sulle länsiautoa..
- melukammo
Tänään meni CHR työmatkalla liikenneympyrässä ja koko pohjoisen Vantaan liikenne seisahtui katsomaan tuota ylvästä upeaa autoa, kuin hidastetussa filmissä...
Noh ainakin minä hidastelin ja onhan se ihan tosi hyvän näköinen peli.
Harmi, jos se on taas sellainen mölytoosa, ettei 120 vauhdissa kuule edes ydinpommia.
Pitääpi varmaan koeajaa ja itse kokea, mutta pahoin pelkään että Fordin äänimaailma on edelleen valovuoden edellä.- Sairaanhyvä
Juu, kannattaa koittaa ja ihastua. Pihasta löytyy kyseinen peli ja hiljainen auto ajaa sitten 50km/h tai 130km/h äänitaso on hiljainen. Tasainen ajaa se reagoi kaasuun välittömästi. Hauska lukea näitä asiantuntijoiden kommentteja, ei ole edes istuttu autossa ja silti tiedetään ominaisuudet:D fordista sen verran että 2015 focus on selkeästi äänekkäämpi, sellainen meni vaihdossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110