ERKKI on 45-vuotias helsinkiläinen diplomi-insinööri, eikä hän ole koskaan seurustellut. Sitä ei tiedä kukaan.
”Eivät miehet sellaisia kysele toisiltaan, eikä kukaan nainenkaan ole sitä udellut.”
Erkki sanoo elämän olevan yksinäistä. Jos haluaa seuraa lomamatkalle, sitä pitää aina järjestää. Jouluina, juhannuksina ja uusinavuosina yksinäisyys korostuu.
”Vietän niitä vanhempien tai kavereiden kanssa, joskus yksin.”
Erkki on huomannut, että sinkkumies ei oikein pääse porukoihin.
”Ei minua ole vuosikymmeniin kutsuttu mihinkään illanistujaisiin. Naisille se on varmaan helpompaa.”
Erkillä on ollut tapailusuhteita. Hänen mielestään onkin määrittelystä kiinni, voisiko jotain niistä jopa kutsua lyhyeksi seurusteluksi.
Yksi hänen eniten kaipaamistaan asioista on, että voisi nukkua jonkun vieressä.
”Se saa aikaan alitajuisen rentoutumisen ja laukaisee stressiä. Siitä tulee niin turvallinen olo, kun on pää toisen olkapäällä ja tuntee tämän ruumiinlämmön.”
Erkki toivoo, että saisi lapsia. Sinkkuus harmittaa häntä etenkin töissä, kun työkaverit ”pröystäilevät lastensa tekemisillä”.
”Minusta sellaiset jutut eivät kuulu töihin ollenkaan.”
ERKKI kertoo olleensa nuorena sairaalloisen ujo nörtti. Oma rasitteensa oli äiti, joka varoitteli naisista.
”Hän pelkäsi, että minua huijataan. Hän oli ylisuojeleva.”
Nykyään Erkki rohkenee lähestyä naisia – mutta sanoo, että hänen on vaikea ymmärtää heitä.
”Saatan pyytää vaikkapa liian monta kertaa treffeille. Olen nyt asettanut rajan siihen, että viisi kertaa on liikaa. Silloin on jo syytä uskoa ne eri tekosyyt, joita nainen on antanut.”
Erkki on tullut niin monta kertaa torjutuksi, että kokee itsensä araksi.
”Olen vereslihalla. Helppo niiden miesten on olla rohkeita, joilla on tukka päässä ja muutenkin vientiä.”
Joku on joskus sanonut Erkille, että hän on katkera. Hän myöntääkin vähän olevansa.
”Ei sitä ole voinut estää.”
Tässä jutussa Erkki ei halua esiintyä nimellään, koska pelkää antavansa pilkan aihetta koulu- ja armeijakiusaajilleen.
Ainainen sinkkuus alkoi harmittaa Erkkiä toden teolla, kun kolmekymppisyys läheni. Muut pariutuivat, Erkki ei. Ikääntyessä ikisinkkuuteen on tullut yksi hyvä puoli.
”Lähipiiri ei enää jankuta asiasta.”
Erkki on ladannut 14 erilaista deittisovellusta, osin uteliaisuudesta. Hän on huomannut, että hän kiinnostaa etenkin ulkomaalaisia naisia – hyvän palkkansa vuoksi.
”Yhtä naista tapailin useamman kuukauden: kävimme kahvilla ja kävelyllä.
Lopulta hän sai sanottua, että tarvitsee yritykselleen lainaa.”
Vaikka Erkki toivoo parisuhdetta, ei hänelle kelpaa kuka tahansa.
”Pitää olla vielä lisääntymisiässä, en halua mummoja. Ei saa olla ylipainoinen, eikä kissa- tai koirahullu. Täysin terveen papereita en vaadi, mutta miksikään mielenterveyshoitajaksi en ryhdy. Enkä halua naisia, joilla on useita kymmeniä seksikumppaneita vuosittain.”
Jos vain tällaisia naisia on tarjolla, hän on mieluummin yksin.
”Suhteesta täytyisi saada jotain positiivista.”
http://www.hs.fi/elama/art-2000005060551.html
Erkki (45v) ei ole seurustellut koskaan
46
1068
Vastaukset 46
- ihminenonihmisellesasi
"Helppo niiden miesten on olla rohkeita, joilla on tukka päässä ja muutenkin vientiä.”
Onkohan Erkilläkin Sasi-kalju?- erkki.on.darkkis_sasi
Melko varmasti on, koska waffa epäilys on että "the erkki" on todellisuudessa kyseinen Varissuon varis, turun kuuluisin Sasikalju.
Ainakin 9/10 jutun kriteereistä täyttää Sasi-kaljun tunnusmerkistön.
- Teknomirri
Jatkuuko tämä jotenkin vai oliko tämä tässä, jossa kaikki oli taas äidin vika?
Verrattuna tavalliseen elämään, niin tällaisten deittispeksien listaaminen on sille vierasta.
Ihmisessä pitäisi olla otsassa viivakoodi, josta voisi tsekata sen jota ei pysty muuten tyypistä havainnoimaan.
😁- Teknomirri
Ainakin minä saan tästä Erkistä aika vammautuneen kuvan, sillä ulkopuolinen maailma tuntuu olevan jollain tasolla häntä vastaan. Siellä ei ole mitään hyvää ja kaunista.
😁 - AvioATMies
Ja naisillako ei muka deittispeksejä ole? Pikemminkin kahden sivun lista!
- 2131132132
"Enkä halua naisia, joilla on useita kymmeniä seksikumppaneita vuosittain."
Taitaa olla palstan seuraaja ja kysyä ensitöikseen monen miehen käyttämä olet.
Mutta, vakavasti ottaen. Kyllähän tällä on merkitystä, koko kylän polkupyörät tuppaavat viihtymään tyttöjen illassa jatkuvasti ja kuppi maistuu eli kertoo elämäntavasta yleensä. Ei aina - Kiltti-ja-kunnollinen
En minäkään ole koskaan seurustellut. " Nainen sai sanotuksi että tarvii lainaa" No sellaisia raha ahneita lutkia naiset ovat.
- ei.toivoa
Erkki kuulostaa palstamieheltä. Katkera ja tapoihinsa piintynyt vanheneva ikisinkku, jolla kuitenkin on tiukka lista siitä millainen naisen tulisi olla. Saahan sitä toiveita olla, mutta jos lemmikin pitäminen on jo miehelle deal breaker, niin eipä ihme, että on yksin. Eikä halua tapailla mummoja, vaan vain lisääntymisiässä olevia naisia, vaikka itse on jo ukkoutumassa kovaa vauhtia, Kyllä taitaa jäädä haaveeksi parisuhde tuolta mieheltä.
- Skskskjs
Onko 45v nainen mummoikäinen?
- Kiltti-ja-kunnollinen
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005061389.html?ref=rss
Kyllä mies saa olla katkera jos naiset naivat jännämiehiä ainoastaan. Erkki on kunnollinen mies eikä halua naista jolla on vuosittain kymmeniä jännämiehiä. - totuus.komissio
Ihan hyvin mies voi jäädä yksin suomessa koska naiset on todella nirsoja.
- hahahah...trolliätmi
Tämä kuulostaa niin stereotypiseltä palstaätmiltä, että saattaisi olla jopa trolli. Jo pelkästään tuon tekstin perusteella on helppo ymmärtää miksi hän on yksin.
------------
"Erkki toivoo, että saisi lapsia."
- Lapsentekoikä meni jo. Ei monikaan halua alkaa vääntämään lapsia yli 40-vuotiaana, mutta eihän tälle ätmille kelvannut kuin nuoret.
"ERKKI kertoo olleensa nuorena sairaalloisen ujo nörtti."
- Tyypillinen ätmi
"Nykyään Erkki rohkenee lähestyä naisia – mutta sanoo, että hänen on vaikea ymmärtää heitä."
- Tyypillinen aspergerätmi
"Saatan pyytää vaikkapa liian monta kertaa treffeille. Olen nyt asettanut rajan siihen, että viisi kertaa on liikaa"
- Treffeille pyydetään kerran ja jos ei onnistu niin sitten mennään eteenpäin elämässä. Ei jäädä roikkumaan. Tyypillinen ätmi.
"...kokee itsensä araksi."
- Tyypillinen ätmi
"...joilla on tukka päässä ja muutenkin vientiä."
- Tyypillinen kalju ätmi. Kuulostaa DarkFearilta.
"...pelkää antavansa pilkan aihetta koulu- ja armeijakiusaajilleen"
- Tyypillinen kiusattu ätmi
"Erkki on ladannut 14 erilaista deittisovellusta"
- Tyypillinen epätoivoinen ätmi
"Pitää olla vielä lisääntymisiässä, en halua mummoja. Ei saa olla ylipainoinen, eikä kissa- tai koirahullu. Täysin terveen papereita en vaadi, mutta miksikään mielenterveyshoitajaksi en ryhdy. Enkä halua naisia, joilla on useita kymmeniä seksikumppaneita vuosittain.”
- Ei halua tapailla itsensä ikäisiä naisia, pitää olla hoikka, ei saa tykätä eläimistä ja kysyy luultavasti seksikumppanien määrän ensimmäisillä treffeillä. Haukkuu itsensä ikäisiä naisia mummoiksi. Tyypillinen ätmi.- Naisasiawinner
Jännä kun mä tunnen myös monta 45-vuotiasta vaaria...
- vaari-on-vaari-ei-isä
Tiiätkö ois se helvettiä ollut jos oma isä ois alkanu lisääntyä 45 vuotiaana ja ois ollut 60 v kun ite ois ollu 15. Ei helvetissä! kyll ne lapset pitää tehdä ennen 25 ikää. jos ei tee, jättää tekemisen niille, jotka osaa.
- Neitsytsetä
Mielenkiintoinen listaus ätmin ominaisuuksista.
"Erkki toivoo, että saisi lapsia."
- Lapsentekoikä meni jo. Ei monikaan halua alkaa vääntämään lapsia yli 40-vuotiaana, mutta eihän tälle ätmille kelvannut kuin nuoret.
-- olen alle 40v mutta aktson itseni turhan vanhaksi hankkimaan lapsia
"ERKKI kertoo olleensa nuorena sairaalloisen ujo nörtti."
- Tyypillinen ätmi
-- en ollut nuorena sairaalloisen ujo, vaan porukoissa mukana
"Nykyään Erkki rohkenee lähestyä naisia – mutta sanoo, että hänen on vaikea ymmärtää heitä."
- Tyypillinen aspergerätmi
-- ymmärrän kohtuullisesti naisia, ja olen usein se jonka kanssa puhutaan niistä tunteista
"Saatan pyytää vaikkapa liian monta kertaa treffeille. Olen nyt asettanut rajan siihen, että viisi kertaa on liikaa"
- Treffeille pyydetään kerran ja jos ei onnistu niin sitten mennään eteenpäin elämässä. Ei jäädä roikkumaan. Tyypillinen ätmi.
-- en pyydä naisia treffeille :D Jos pyytäisin, uskoisin kerrasta (ehkei kannattaisi...)
"...kokee itsensä araksi."
- Tyypillinen ätmi
-- en koe itseäni araksi, olen kylläkin naisten kanssa hyvin ujo
"...joilla on tukka päässä ja muutenkin vientiä."
- Tyypillinen kalju ätmi. Kuulostaa DarkFearilta.
-- tukka on päässä, vientiä on vähän mutta joskus kuitenkin
"...pelkää antavansa pilkan aihetta koulu- ja armeijakiusaajilleen"
- Tyypillinen kiusattu ätmi
-- en ollut ainakaan kovin paljon kiusattu
"Erkki on ladannut 14 erilaista deittisovellusta"
- Tyypillinen epätoivoinen ätmi
-- nolla deittisovellusta ladattuna
"Pitää olla vielä lisääntymisiässä, en halua mummoja. Ei saa olla ylipainoinen, eikä kissa- tai koirahullu. Täysin terveen papereita en vaadi, mutta miksikään mielenterveyshoitajaksi en ryhdy. Enkä halua naisia, joilla on useita kymmeniä seksikumppaneita vuosittain.”
- Ei halua tapailla itsensä ikäisiä naisia, pitää olla hoikka, ei saa tykätä eläimistä ja kysyy luultavasti seksikumppanien määrän ensimmäisillä treffeillä. Haukkuu itsensä ikäisiä naisia mummoiksi. Tyypillinen ätmi.
-- hieman vanhempikin kävisi ja saa tykätä eläimistä. Suurin piirtein kunnossa saisi olla (pikku ylipaino ok), ja seksihurjastelijoille ei kiitos. Olen riittävän tahdikas etten sano mitään seksikumppaneista ja huonosta kunnosta ääneen :)
Erkki on toki minua tasokkaampi, onhan hänellä ollut suhdekin. Jo pelkkä yritteliäisyys nostaa hänet minun yläpuolelleni naismenestyksen osalta. - Naisasialooser1
vaari-on-vaari-ei-isä kirjoitti:
Tiiätkö ois se helvettiä ollut jos oma isä ois alkanu lisääntyä 45 vuotiaana ja ois ollut 60 v kun ite ois ollu 15. Ei helvetissä! kyll ne lapset pitää tehdä ennen 25 ikää. jos ei tee, jättää tekemisen niille, jotka osaa.
Ei pidä. Ja kerrohan mitä haittaa sinulle olisi ollut siitä jos isäsi olisi ollut 60 kun sinä olit 15? Donald Trump on 75 kun hänen nuorin poikansa on 15
- mekkk
Äiti varoitteli naisista mutta pitäisi osata ajatella itse mitä haluaa ja jos ei mutua niin maksullisiin naisiin niin ei tarvitse ilman olla. Ikisinkuilla hirveitä vatimuksia kun vain voisi ajatella että kun tapaa jonkun niin katsoo mitä tästä tulee niin helpottaa.
- TosiÄtmi
"Erkillä" on ollut tapailusuhteita ja tietää miltä tuntuu nukkua toisen vieressä, joten ilmeisesti saanut seksiä ja nukkunut öitäkin naisen vieressä. Osa suhteista kestänyt sen verran pitkään, että voisi pitää jopa seurustelusuhteina. On ystäviä joiden kanssa viettää ainakin jotkut pyhät, mulla ei ole yhtään ystävää. Oon aina yksin, jos ei ole varaa matkustaa toiselle paikkakunnalle kotiin vanhempien luo pyhiksi. "Erkki" kelpaisi naisille ainakin rahan takia... Mitä tää vanha paska oikein valittaa? Minä en tiedä miltä tuntuu nukkua toisen vieressä ja se on ajatuksenakin niin kummallinen, että varmaan en pystyis nukkumaan edes tollasessa tilanteessa. "Erkille" tuntuu olevan ihan luonnollista nukkua jonkun vieressä, kun osaa kaivata sellaista. "Erkki" on koulukiusattu ja armeijassakin kiusattu, no niin vittu oon minäkin koulukiusattu, ja sain armeijasta vapautuksen mt -ongelmien takia, jotka johtuu koulukiusauksesta. Tuollahan on asiat ihan hyvin ja olis varmaan saanut vaimon ja lapsia ajat sitten, mutta kun ei ole kelpuuttanut ketään. Etsii jotain täydellistä nuorta naista edelleen, vaikka itse on vanha sasi -kaljuinen ukko ja muutenki vaikuttaa itsesäälissä kieriskelevältä paskalta.
- sarkasmus
Ja jotkut on sairaalassa kasveina, joitakin on käytettynä hyväksi lapsena, jotkut ovat menettäneet kävelykykynsä jne. Miten Erkki kehtaakin kertoa elämästään, vaikka jollakin on asiat vielä huonommin!?!?
- TosiÄtmi
sarkasmus kirjoitti:
Ja jotkut on sairaalassa kasveina, joitakin on käytettynä hyväksi lapsena, jotkut ovat menettäneet kävelykykynsä jne. Miten Erkki kehtaakin kertoa elämästään, vaikka jollakin on asiat vielä huonommin!?!?
Vitun ääliö! Tuohan olisi saanut parisuhteen jo aikaa sitten ja perheen, jos olis vaan kelvannut joku nainen. Tuo on sellainen ihminen, joka valittaisi 10 miljoonaa lotosta voitettuaan, kun ei voittanut sitä 20 miljoonan pottia.
- flowersreally
Tietääköhän Erkkikään miltä tuntuu nukkua naisen (muun kuin äitinsä) vieressä.
”Siitä tulee niin turvallinen olo, kun on pää toisen olkapäällä..." flowersreally kirjoitti:
Tietääköhän Erkkikään miltä tuntuu nukkua naisen (muun kuin äitinsä) vieressä.
”Siitä tulee niin turvallinen olo, kun on pää toisen olkapäällä..."Olipas hyvä pointti.. Joo harvemmin noin päin, eli yleensä Just toisinpäin.. (vaikka kyllä noinkin päin joskus ihan mukavaa on.. ;D).. ;P
- AvioATMies
Hämikselläkin on ollut ja on edelleen ainakin yksi tapailusuhde, eikä hän siltikään ole saanut seksiä. Tapailusuhde ei ole parisuhde, siksi ne onkin eri käsitteitä.
- Eipidäpaikkaansa
”Ei minua ole vuosikymmeniin kutsuttu mihinkään illanistujaisiin. Naisille se on varmaan helpompaa.”
Ei todellakaan ole. Sinkkunaista ei kutsuta yhtään mihinkään, koska varatut naiset pelkäävät miestensä kiinnostuvan hänestä... Myöskään "tyttöjen" illanistujaisiin sinkkunaiset ei kelpaa, koska heillä ei ole mitään yhteisiä puheenaiheita parisuhteessa olevien kanssa. Muut puhuu suhteistaan ja lapsistaan, perheellisten arjesta, joten sinkkunainen on tosi outo siellä joukossa ja jos yhden kerran tulee kutsutuksi, ei toista kutsua ole luvassa.- Naisasialooser1
Älä valehtele itsellesi, et ole sen kauniimpi kuin ne varatut kaverisikaan eli eivät todellakaan pidä sinua uhkana, että veisit heidän miehensä. Ellet sitten ole nuori ja ne varatut kaverisi huomattavasti vanhempia.
- 17p11
Naisasialooser1 kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi, et ole sen kauniimpi kuin ne varatut kaverisikaan eli eivät todellakaan pidä sinua uhkana, että veisit heidän miehensä. Ellet sitten ole nuori ja ne varatut kaverisi huomattavasti vanhempia.
Jotkut avioituneet naiset nyt pelkää sinkkunaisia ellei ne sinkkunaiset oo miehiä. Joillekin miehille kun kelpaa vaikka sikakin panoksi. Tai pitäshän sun se tietää.
- Naljakarju
17p11 kirjoitti:
Jotkut avioituneet naiset nyt pelkää sinkkunaisia ellei ne sinkkunaiset oo miehiä. Joillekin miehille kun kelpaa vaikka sikakin panoksi. Tai pitäshän sun se tietää.
Ihan paras:D niin luuserihan sen tietää ;)
- Eipidäpaikkaansa
Naisasialooser1 kirjoitti:
En minä väittänyt olevani kaunis, tai kauniimpi kuin joku muu. En väittänyt että varatut miehet (tai miehet ylipäänsä) kiinnostuisivat minusta. Kysehän oli nimenomaan varattujen naisten peloista. Se on ihan yleisesti tiedossa, että varatut naiset eivät halua sinkkunaisia miestensä lähelle, koska pelkäävät miestensä kiinnostuvan heistä. Eihän pelot ole lähes koskaan rationaalisia.
- 66565656565
Seurustelin 6v jonka jälkeen avioon 10v(kaksi lasta) ero. Avoliitto 8v ja nyt sinkkuna(vapaana)8v ja jatkuu tappiin asti. En enään huoli naista elämääni sekottamaa.Jos kovin tekee naista mieli käytän ammatilaista,eivät jää roikkumaan.
En ole vanhapoika enkä nyhverö.Elän ns.aktiivista elämää johon en naista tarvitse ne on jo niin nähty. - Pillujen--asiantuntija
Erkki ei ole ätmi jos on ollut tapailu suhteita. Varmaan on pilluakin saanut. Se on sentään jotain se eikä ole täysin kokematon. Mutta mies voi jäädä ikisinkuksi ihan mitättömän pienestä syystä kuten jos mies on lyhyt tai hiukan ylipainoine, työttömyys on iso turn off naisille, ujouskin on iso miinus koska nainen haluaa puheliaan sosiaalisen menevän miehen. Tuppisuu mies on tylsä ja nainen näkee etä sellaisella ei ole mitään annettavaa vaikka mies olisi muuten todella mukava
- palstateoria
Erkki on ätmi, mutta ei HC-ätmi. HC-ätmi ei saa koskaan tai ole edes lyhyissä suhteissa. Ätmit saavat seksiäkin joskus, mutta se on erittäin harvoin.
- Nnnnainen
Siis joku pyytää 5 kertaa treffeille samaa naista? Jos mua pyytää 2 kertaa treffeille niin saa kyllä jo vihat päällensä jollei yhdestä kerrasta ymmärrä vastausta. Koen sen päätöksentekokykyni aliarvioinniksi jos pitää toistamiseen kysyä samaa asiaa.
Erkki ei vaa osaa. Palstaraadin melkoisen yksimielinen päätös liene, että Erkin olisi syytä poistaa deittisovellukset ja lopettaa naisista haaveilu.
- Nnnnainen
scrg kirjoitti:
Erkki ei vaa osaa. Palstaraadin melkoisen yksimielinen päätös liene, että Erkin olisi syytä poistaa deittisovellukset ja lopettaa naisista haaveilu.
Onhan se välillä ollut suhteissa niin kyllä se jotain osaa mut tollanen et pyytää 5 kertaa treffeille niin siinä kohtia tyypin vois sulkea jo mielisairaalaan. Se kaksikin on jo raivostuttavaa...niin 5
- ätminki
Erkin olis kannattanut ryhtyä jännämieheksi. Onko jännämiehet muka sinkkuja, ei niin varmaan ole.
Jutun kirjoittaja Janiko Kemppi:
http://im.mtv.fi/blob/5281490/0b1015911d7d74791e4cab97925c7405/janiko-kemppi-kuvallinen-authorPicture.jpg
Näyttää juurikin niin kiltiltä & kunnolliselta mieheltä että palsta voisi olla tuttu ja sitä kautta olisi voinut tuon jutunkin kirjoittaa, ei vaan kehdannut ihan jyrkimpiä palstailmauksia käyttää:
"Pitää olla vielä lisääntymisiässä, en halua mummoja. Ei saa olla ylipainoinen, eikä kissa- tai koirahullu. Täysin terveen papereita en vaadi, mutta miksikään mielenterveyshoitajaksi en ryhdy. Enkä halua naisia, joilla on useita kymmeniä seksikumppaneita vuosittain."
Noinkinhan sen olisi voinut sanoa suoremmin palstailmauksilla:
"Ei saa olla mikään kurppa, kukaan ei halua ruttuisia mummoja. Ei saa olla läski, elukkahullu tai yhäri. Saa olla vähän sekaisin mutta ihan hullua ämmää en ota. Enkä halua mitään spermaviemäriä"- Nimerkillä24v
Ainahan sitä voi vaatia, tuskin tulee papparainen saamaan sitä:)
Nimerkillä24v kirjoitti:
Ainahan sitä voi vaatia, tuskin tulee papparainen saamaan sitä:)
Kysynnän ja tarjonnan kohtaaminenhan se noissa on ongelma. Erkki haluaisi seksuaalisesti suunnilleen yhtä kokeneen naisen kuin mitä itsekin on ja se kaventaa tarjonnan aika supppeaksi. Lapsiakin haluaisi mutta tuskin toiselle tehtyjä niin se kaventaa vielä lisää. Varmaan olisi viisainta siirtyä jonnekin kauko-itään niin saattaisi löytääkin rakastavan kumppanin, sitten vaan pitää hyväksyä se että tietynlaista taloudellista sitoutumista vaaditaan.
- 6p10
Jäbä näyttää ihan parrakkaalta muijalta :D
- turunmies-
Erkillä on ne parhaat nuoruusvuodet vielä edessä joten ei mitään kiirettä hakea suhdetta. Kannattaa nyt vaan kerätä rahaa ja ostaa se asunto koska ei naiset halua miestä joka asuu yksiössä koska se raha ja varallisuus on ne tärkeimmät asiat elämässä.
- turkutietää
Se on se sasikaljun kirous
- merkkierkkiserkkumarkku
erkki ei ole seurustellut, erkki on vaan pannut
- Tutkijasi
Eipähän tarvitse kokea aisuriuden mukanaan tuomaa häpeää.
Nuo ovat juttuja, joita ei yleensä valtamediassa kirjoiteta. Miehen kun täytyy olla feministienkin mielestä lopulta Mies eikä mikkihiiri. Heikkouden osoituksia ei hyväksytä.
Tämänkin ketjun naisten kommententit ovat pelkkää shaming languagea ja pilkkaamista.
Tuon miehen vaatimukset naiselle ovat täysin realistisia.- sasikaljuoneste
kun on sasikalju on vaikea saada naista
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091471Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja141680Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37581Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40561Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540