Putin: Saastuttavat Ladat paaliin

Eurolada

http://tass.com/economy/927356

Saastuttavat Ladat pitää vaihtaa nykyaikaisiin ekoautoihin. Jos Putin päättää lopettaa Ladan kannattamattoman tuotannon kokonaan, voidaan tämäkin palsta poistaa täältä lopullisesti.

11

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkajödfkjjökj

      Se on vaan huonompi homma, kun Nivalle ei ole korvaajaa.
      Olisi h:tin hyvä laite, jos laatu olisi länsimaista tasoa ja kulutus vähän järkevämpi.

    • Runkoseoikeavarofeikkejä

      Harvoin Venäjältä tulee positiivisia uutisia.

      • Retrotykki

        Kuuleppa edellinen nimimerkki... Auto on sen parempi, mitä vähemmän siinä on eletroniikkaa tahi muita vimpauksia... Venäjän tekniikka on yksinkertaista ja toimivaa, muttei se näytä kelpaavan nykyajan piipertäjille!

        On ihan ÄLYTÖNTÄ viedä auto kalliseen merkkihuoltoon, kun se on kyllin yksinkertainen korjata itse!

        "LADA, Tee Se Itse kuluttajille"


      • Runkoseoikeavarofeikkejä

        Lada on yksinkertainen auto, mutta silti se on kaikkein suurivikaisin kottero, vaarallinen ja todella huono auto muutenkin. Vain umpikiero kommunisti voi väittää muuta.


      • Runko_se_oikea

        Minä ainakin luotan itätekniikkaan paljon enemmän kuin länsitekeleisiin.


    • Lada4Life

      Ladalla on korkein merkkiuskollisuus, jos myös käytettyjen kauppaa tutkittaisiin.

      • nollaprosenttia

        Ladan nollan prosentin merkkiuskollisuuden voisi tulkita toisinkin.


      • Runko_se_oikea

        Niin totta taas. Ladan omistajalla on nollatoleranssi vaihtoauton suhteen. Ei länsiräppänää nurkkiin ruostumaan missään nimessä ! Lada sen pitää olla seuraavankin auton.


      • Retrotykki

        Nooh itse en nyt niin merkki uskollinen ole, kun hankin kuolinpesien helmet 85-Moskvits (on tosi kova peli) ja escort 86-... jonka pelastin romutus tuomiolta, mutta laitoin siihen rahaa n.500€, että sain sen katsastuskuntoon ja leimalta läpi...

        Voin nyt sanoa länsiräppänän ja ladan eron...

        Vastakkain asettelu...

        LADA Samara, malli julkaistu 1986, tekniikka säilynyt melkein samana vuoteen 2004 asti, milloin on viimeinen rekisteröity...
        Turvajärjestelmät: Taittuva ohjaus pylväs, turvavyöt, kokoonpuristuva keulaosa ja vahvistettu koriosa.
        Alusta: Korkea alusta huonoille teille ja jäykkä taka-akseli.

        FORD Escort, malli julkaistu 1960? luvulla, käynyt monta eri korimallia aina sinne 2000 vuoden taitteeseen, jolloin mondeo ja fiesta korvannut.

        1986, eli kolmos koppa, korjatkaa jos arvasin väärin...
        Turvajärjestelmät: Samat kuin samarassa!
        Alusta: Matala alusta Saksan Autobahn:noille ja erillis jousitettu
        taka-akseli.

        Ajo eroavaisuudet HIEKKA teillä.
        LADA pyrkii kurveissa yliohjaamaan, jos mutkassa on "nimismiehen kiharoita" Syy: taka-akseli ravistaa myös pitävältä puolelta...

        FORD pysyy kurveissa hyvin käsissä, vaikkakin olisi "nimismiehen kiharoita" Syy: Erillisjousitettu taka ripustus puree paremmin tiehen.

        Maantie ajokokemukset.
        LADA, ajo huteroituu yli 130km/h ajettaessa. Syy korkea maanvara...
        Ford, auto "imee" tiehen yli 130km/h ajettaessa. Syy matala maanvara

        Mitä tästä opimme?
        LADA tuotemerkkinä edustaa menneitä aikoja ja niiden kaipuuta...
        LADA on suunniteltu tiettömien taipaleiden siirtymä autoksi korkealla maan varallaan...
        LADA ei ole tietenkään turvallisuuden perikuva, mutta kuljettaja tietää ajavansa ladalla, eikä aja mahdottomia nopeuksia...
        LADA perustekniikaltaan toimiva kapistus ja mitä hajoaa, sen voi itse korjata, jos vähänkään on tutustunut autoihin...

        Iso kiitos Renault-Nissan konsernille, että pelastivan jo nostalgisen LADA:n!

        Ja palauttivat LADA:n tälle vuosituhannelle samalla...

        Ja sokeriksi pohjalle, mitä on muuttunut, kun ajan länsiräppänää...
        Olen huomaamattani korottanut ajonopeuttani reippaisiin ylinopeuksiin, kun auto ei varoita paljoa tien liukkaudesta... LADA:ssa vauhdin tuntee ja välttää ylinopeuksia...


      • enomistafordia
        Retrotykki kirjoitti:

        Nooh itse en nyt niin merkki uskollinen ole, kun hankin kuolinpesien helmet 85-Moskvits (on tosi kova peli) ja escort 86-... jonka pelastin romutus tuomiolta, mutta laitoin siihen rahaa n.500€, että sain sen katsastuskuntoon ja leimalta läpi...

        Voin nyt sanoa länsiräppänän ja ladan eron...

        Vastakkain asettelu...

        LADA Samara, malli julkaistu 1986, tekniikka säilynyt melkein samana vuoteen 2004 asti, milloin on viimeinen rekisteröity...
        Turvajärjestelmät: Taittuva ohjaus pylväs, turvavyöt, kokoonpuristuva keulaosa ja vahvistettu koriosa.
        Alusta: Korkea alusta huonoille teille ja jäykkä taka-akseli.

        FORD Escort, malli julkaistu 1960? luvulla, käynyt monta eri korimallia aina sinne 2000 vuoden taitteeseen, jolloin mondeo ja fiesta korvannut.

        1986, eli kolmos koppa, korjatkaa jos arvasin väärin...
        Turvajärjestelmät: Samat kuin samarassa!
        Alusta: Matala alusta Saksan Autobahn:noille ja erillis jousitettu
        taka-akseli.

        Ajo eroavaisuudet HIEKKA teillä.
        LADA pyrkii kurveissa yliohjaamaan, jos mutkassa on "nimismiehen kiharoita" Syy: taka-akseli ravistaa myös pitävältä puolelta...

        FORD pysyy kurveissa hyvin käsissä, vaikkakin olisi "nimismiehen kiharoita" Syy: Erillisjousitettu taka ripustus puree paremmin tiehen.

        Maantie ajokokemukset.
        LADA, ajo huteroituu yli 130km/h ajettaessa. Syy korkea maanvara...
        Ford, auto "imee" tiehen yli 130km/h ajettaessa. Syy matala maanvara

        Mitä tästä opimme?
        LADA tuotemerkkinä edustaa menneitä aikoja ja niiden kaipuuta...
        LADA on suunniteltu tiettömien taipaleiden siirtymä autoksi korkealla maan varallaan...
        LADA ei ole tietenkään turvallisuuden perikuva, mutta kuljettaja tietää ajavansa ladalla, eikä aja mahdottomia nopeuksia...
        LADA perustekniikaltaan toimiva kapistus ja mitä hajoaa, sen voi itse korjata, jos vähänkään on tutustunut autoihin...

        Iso kiitos Renault-Nissan konsernille, että pelastivan jo nostalgisen LADA:n!

        Ja palauttivat LADA:n tälle vuosituhannelle samalla...

        Ja sokeriksi pohjalle, mitä on muuttunut, kun ajan länsiräppänää...
        Olen huomaamattani korottanut ajonopeuttani reippaisiin ylinopeuksiin, kun auto ei varoita paljoa tien liukkaudesta... LADA:ssa vauhdin tuntee ja välttää ylinopeuksia...

        Jaa-a muuta en kommentoi, mutta se oli kyllä focus joka escortin korvasi.


      • Retrotykki

        Ok, enpä focusta muistanut... Ei ole noi länsiräppänät kovin tuttuja, mitä nyt olen pelastanut muutaman varmalta romutuskohtalolta...
        Esim. Kadett-88(voittoa myydessä* n.100€), mondeo-98(v.m.*n.500€) ja escort-86(tuleva voitto, jos ei hajoa ennen sitä noin 500€) Tiedän sen jo valmiiksi, kun LADA maahantuoja hyvittää siitä 600€... Ostohinta oli 50€ ja katsastus n.50€, kerralla läpi... toki hitsailin pari paikkaa, mutta omalle työlle ei voi laskea hintaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

      Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6818
    2. Ootko rakastunut?

      Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

      Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

      Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

      Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

      Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      49
      1083
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

      En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

      Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

      Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

      Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe