Putin: Saastuttavat Ladat paaliin

Eurolada

http://tass.com/economy/927356

Saastuttavat Ladat pitää vaihtaa nykyaikaisiin ekoautoihin. Jos Putin päättää lopettaa Ladan kannattamattoman tuotannon kokonaan, voidaan tämäkin palsta poistaa täältä lopullisesti.

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dkajödfkjjökj

      Se on vaan huonompi homma, kun Nivalle ei ole korvaajaa.
      Olisi h:tin hyvä laite, jos laatu olisi länsimaista tasoa ja kulutus vähän järkevämpi.

    • Runkoseoikeavarofeikkejä

      Harvoin Venäjältä tulee positiivisia uutisia.

      • Retrotykki

        Kuuleppa edellinen nimimerkki... Auto on sen parempi, mitä vähemmän siinä on eletroniikkaa tahi muita vimpauksia... Venäjän tekniikka on yksinkertaista ja toimivaa, muttei se näytä kelpaavan nykyajan piipertäjille!

        On ihan ÄLYTÖNTÄ viedä auto kalliseen merkkihuoltoon, kun se on kyllin yksinkertainen korjata itse!

        "LADA, Tee Se Itse kuluttajille"


      • Runkoseoikeavarofeikkejä

        Lada on yksinkertainen auto, mutta silti se on kaikkein suurivikaisin kottero, vaarallinen ja todella huono auto muutenkin. Vain umpikiero kommunisti voi väittää muuta.


      • Runko_se_oikea

        Minä ainakin luotan itätekniikkaan paljon enemmän kuin länsitekeleisiin.


    • Lada4Life

      Ladalla on korkein merkkiuskollisuus, jos myös käytettyjen kauppaa tutkittaisiin.

      • nollaprosenttia

        Ladan nollan prosentin merkkiuskollisuuden voisi tulkita toisinkin.


      • Runko_se_oikea

        Niin totta taas. Ladan omistajalla on nollatoleranssi vaihtoauton suhteen. Ei länsiräppänää nurkkiin ruostumaan missään nimessä ! Lada sen pitää olla seuraavankin auton.


      • Retrotykki

        Nooh itse en nyt niin merkki uskollinen ole, kun hankin kuolinpesien helmet 85-Moskvits (on tosi kova peli) ja escort 86-... jonka pelastin romutus tuomiolta, mutta laitoin siihen rahaa n.500€, että sain sen katsastuskuntoon ja leimalta läpi...

        Voin nyt sanoa länsiräppänän ja ladan eron...

        Vastakkain asettelu...

        LADA Samara, malli julkaistu 1986, tekniikka säilynyt melkein samana vuoteen 2004 asti, milloin on viimeinen rekisteröity...
        Turvajärjestelmät: Taittuva ohjaus pylväs, turvavyöt, kokoonpuristuva keulaosa ja vahvistettu koriosa.
        Alusta: Korkea alusta huonoille teille ja jäykkä taka-akseli.

        FORD Escort, malli julkaistu 1960? luvulla, käynyt monta eri korimallia aina sinne 2000 vuoden taitteeseen, jolloin mondeo ja fiesta korvannut.

        1986, eli kolmos koppa, korjatkaa jos arvasin väärin...
        Turvajärjestelmät: Samat kuin samarassa!
        Alusta: Matala alusta Saksan Autobahn:noille ja erillis jousitettu
        taka-akseli.

        Ajo eroavaisuudet HIEKKA teillä.
        LADA pyrkii kurveissa yliohjaamaan, jos mutkassa on "nimismiehen kiharoita" Syy: taka-akseli ravistaa myös pitävältä puolelta...

        FORD pysyy kurveissa hyvin käsissä, vaikkakin olisi "nimismiehen kiharoita" Syy: Erillisjousitettu taka ripustus puree paremmin tiehen.

        Maantie ajokokemukset.
        LADA, ajo huteroituu yli 130km/h ajettaessa. Syy korkea maanvara...
        Ford, auto "imee" tiehen yli 130km/h ajettaessa. Syy matala maanvara

        Mitä tästä opimme?
        LADA tuotemerkkinä edustaa menneitä aikoja ja niiden kaipuuta...
        LADA on suunniteltu tiettömien taipaleiden siirtymä autoksi korkealla maan varallaan...
        LADA ei ole tietenkään turvallisuuden perikuva, mutta kuljettaja tietää ajavansa ladalla, eikä aja mahdottomia nopeuksia...
        LADA perustekniikaltaan toimiva kapistus ja mitä hajoaa, sen voi itse korjata, jos vähänkään on tutustunut autoihin...

        Iso kiitos Renault-Nissan konsernille, että pelastivan jo nostalgisen LADA:n!

        Ja palauttivat LADA:n tälle vuosituhannelle samalla...

        Ja sokeriksi pohjalle, mitä on muuttunut, kun ajan länsiräppänää...
        Olen huomaamattani korottanut ajonopeuttani reippaisiin ylinopeuksiin, kun auto ei varoita paljoa tien liukkaudesta... LADA:ssa vauhdin tuntee ja välttää ylinopeuksia...


      • enomistafordia
        Retrotykki kirjoitti:

        Nooh itse en nyt niin merkki uskollinen ole, kun hankin kuolinpesien helmet 85-Moskvits (on tosi kova peli) ja escort 86-... jonka pelastin romutus tuomiolta, mutta laitoin siihen rahaa n.500€, että sain sen katsastuskuntoon ja leimalta läpi...

        Voin nyt sanoa länsiräppänän ja ladan eron...

        Vastakkain asettelu...

        LADA Samara, malli julkaistu 1986, tekniikka säilynyt melkein samana vuoteen 2004 asti, milloin on viimeinen rekisteröity...
        Turvajärjestelmät: Taittuva ohjaus pylväs, turvavyöt, kokoonpuristuva keulaosa ja vahvistettu koriosa.
        Alusta: Korkea alusta huonoille teille ja jäykkä taka-akseli.

        FORD Escort, malli julkaistu 1960? luvulla, käynyt monta eri korimallia aina sinne 2000 vuoden taitteeseen, jolloin mondeo ja fiesta korvannut.

        1986, eli kolmos koppa, korjatkaa jos arvasin väärin...
        Turvajärjestelmät: Samat kuin samarassa!
        Alusta: Matala alusta Saksan Autobahn:noille ja erillis jousitettu
        taka-akseli.

        Ajo eroavaisuudet HIEKKA teillä.
        LADA pyrkii kurveissa yliohjaamaan, jos mutkassa on "nimismiehen kiharoita" Syy: taka-akseli ravistaa myös pitävältä puolelta...

        FORD pysyy kurveissa hyvin käsissä, vaikkakin olisi "nimismiehen kiharoita" Syy: Erillisjousitettu taka ripustus puree paremmin tiehen.

        Maantie ajokokemukset.
        LADA, ajo huteroituu yli 130km/h ajettaessa. Syy korkea maanvara...
        Ford, auto "imee" tiehen yli 130km/h ajettaessa. Syy matala maanvara

        Mitä tästä opimme?
        LADA tuotemerkkinä edustaa menneitä aikoja ja niiden kaipuuta...
        LADA on suunniteltu tiettömien taipaleiden siirtymä autoksi korkealla maan varallaan...
        LADA ei ole tietenkään turvallisuuden perikuva, mutta kuljettaja tietää ajavansa ladalla, eikä aja mahdottomia nopeuksia...
        LADA perustekniikaltaan toimiva kapistus ja mitä hajoaa, sen voi itse korjata, jos vähänkään on tutustunut autoihin...

        Iso kiitos Renault-Nissan konsernille, että pelastivan jo nostalgisen LADA:n!

        Ja palauttivat LADA:n tälle vuosituhannelle samalla...

        Ja sokeriksi pohjalle, mitä on muuttunut, kun ajan länsiräppänää...
        Olen huomaamattani korottanut ajonopeuttani reippaisiin ylinopeuksiin, kun auto ei varoita paljoa tien liukkaudesta... LADA:ssa vauhdin tuntee ja välttää ylinopeuksia...

        Jaa-a muuta en kommentoi, mutta se oli kyllä focus joka escortin korvasi.


      • Retrotykki

        Ok, enpä focusta muistanut... Ei ole noi länsiräppänät kovin tuttuja, mitä nyt olen pelastanut muutaman varmalta romutuskohtalolta...
        Esim. Kadett-88(voittoa myydessä* n.100€), mondeo-98(v.m.*n.500€) ja escort-86(tuleva voitto, jos ei hajoa ennen sitä noin 500€) Tiedän sen jo valmiiksi, kun LADA maahantuoja hyvittää siitä 600€... Ostohinta oli 50€ ja katsastus n.50€, kerralla läpi... toki hitsailin pari paikkaa, mutta omalle työlle ei voi laskea hintaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe