A:lta M:lle

ViestiMinultaSinulle

:) Moi! Mitä kuuluu?

28

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uteliaas

      Matilleko?

      • ViestiMinultaSinulle

        Ei :(


      • mercy1

        :)joo


      • öhömm

        Ei juu vaarin housut... Vai miten se meni...?😊


    • Viestiätakaisin

      M:ltä A:lle. Nälki iski. Pitää syödä. Mitä itsellesi?

      • ViestiMinultaSinulle

        A:lta M:lle. Mullakin kohta lounas. Milloin kahvitellaan?


      • Viestiätakaisin

        Huomenna töiden jälkeen, kun viikonloppukin alkaa :). Missäs haluat kahvitella?


      • ViestiMinultaSinulle
        Viestiätakaisin kirjoitti:

        Huomenna töiden jälkeen, kun viikonloppukin alkaa :). Missäs haluat kahvitella?

        Niin kuin aina! Sun luona :) Jos käy?


      • toimintaleffois

        muistutat yhtä suosikkinäyttelijää (amerikkalaista)


      • näemmekösamoin

        Ai ketä😊?


      • Viestiätakaisin
        ViestiMinultaSinulle kirjoitti:

        Niin kuin aina! Sun luona :) Jos käy?

        Et oo kyllä mun luona koskaan kahvitellut :´(
        Missä voisi kahvitella?


      • ViestiMinultaSinulle
        Viestiätakaisin kirjoitti:

        Et oo kyllä mun luona koskaan kahvitellut :´(
        Missä voisi kahvitella?

        Ehdotathan sinä!


    • elluhalloyb

      Moi moi vaan
      MULTAKIN sulle A!!
      Vietä kiva päivä...(*_*)

      • ViestiMinultaSinulle

        Voi kiitti! Tuskin olet minun M, mutta sinullekin moikka MINULTA! Hymyile! :-*


    • jos-vaikka-osuisi

      Eräälle Aalle äMmältä terkkuja, katosit kuin tuuleen silloin joskus. Harmittaa se viimeinen tekstari, vieläkin :(. Kotikonnuilla oleskelen.

      • ViestiMinultaSinulle

        Puhutko viestistä, jota sain viime lauantaina? (jos vaikka osuisi)


      • harminpaikka-

        En, aikaa on kulunut paljon enemmän :) ei sitten osunut :(


      • Viestiätakaisin
        ViestiMinultaSinulle kirjoitti:

        Puhutko viestistä, jota sain viime lauantaina? (jos vaikka osuisi)

        En lauantaina ole viestiä lähettänyt :\
        Plääh...


      • ensais

        Eräs kysyy... Tarkoitatko toukokuun lopulla laitetusta tekstarista?


      • jos-vaikka-osuisi
        ensais kirjoitti:

        Eräs kysyy... Tarkoitatko toukokuun lopulla laitetusta tekstarista?

        Jos tarkoitat mun viestiä, niin kyllä toukokuun muttei 2016. Kyllä kai kysyä aina saa.


    • ensais

      Vastaatkos??? Oliko toukokuussa loppupuolella aamulla se viesti?

    • eisiinämitään

      Tämä aloitus vois olla vaikka minun.. Mut ei ole.

      • niinseolisilloin

        Eikä ole minunkaan.. Vaikka voisi olla.


    • ViestiMinultaSinulle

      Minun oli aloitus ja viesti oli M-miehelle;) Ei mitään uutta, ei tullut vastausta. Ikävä!
      Viikonloppu ohi mutta... Sama kysymys! Mitä kuuluu?

      • Annilta M-miehelle? Niinköhän?


      • MauriAnterom

        Kyllä olen sinut huomannut:) kuvittelit ehkä etten, mutta et vain sitä itse huomannut. Hyvää kuuluu leikisti.


      • ViestiMinultaSinulle
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Annilta M-miehelle? Niinköhän?

        En ole Anni ;)


    • ViestiMinultaSinulle

      On jo 10 päivää viimeisestä viestistä vatausta ei tulut. Mität kuuluu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe