Thomas Cookin A321 norm.penkin jalkatila 195cm pit

ykisomies

Osaako kukaan sanoa mahtuuko 195cm pitkä henkilö normaaliin (ei maksettuun exit paikkaan) istuin paikkaan? Mielestäni on sika kalliita noi exit paikat 30e paikka per suunta onhan se kohtuutonta maksattaa 120e lisähintaa pariskunnalta per reissu. Olemme menossa maaliskuussa kanarialle ja lentomme on maanantaina turusta.

15

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitustaito

Istuinpaikka kirjoitetaan yhteen, ai niin..olitkin Turusta.

• ykisomies

Onko sinulla jotain ongelmia itsesi kanssa? Kysyn vaan. Kannattaa hakeutua hoitoon.

• Sssdff

Tiukkaa tekee.

• Pienipäät

Hyvin mahtuu itse kokeneena. Thomas Cookilla on käytössä upouudet A321 winglet koneet joissa on 4cm enemmän jalkatilaa kuin vanhemmissa. Itsellä on tupannut olemaan ongelma ruokapöydän kanssa joka osuu isoon vatsaani enkä saa pöytää täysin suoraksi.

• Koomista

Olisi kannattanut syntyä vähän lyhyemmäksi. Oma vika.

• kolme_loikaa

Miksi ette mene kävellen. Hiking on terveelistäkin. Kunto nousee kun otat kilpailukykyloikkia pitkillä jaloillasi.

• sinnevaan

Tai sitten pitää vaan maksaa se lisämaksu. 7 tuntia on kuitenkin aika pitkä aika olla huonossa asennossa.

Lyhyemmilläkin voi olla tukalaa, jos edessä oleva penkki käännetään taka-asentoon.
      Älä välitä ilkeilijöistä, mukavaa matkaa teille.

• enolebotti

Ei mahdu. Kaikki 195 senttiset tai sitä pidemmät lastataan ruumaan ellei ole maksaneet isommasta jalkatilasta.
      On muuten kumma juttu että ite olen 197cm ja aina olen tähän mennessä mahtunut lentokoneen penkkiin.

• ååååååååååååååå

Sinut pitäisi laittaa todellakin sinne ruumaan.

• kummallusta

No jo on kummallista kun joku kysyy täysin asiallisen kysymyksen ja pitää alkaa länkyttämään. Olisiko parempi olla vastaamatta silloin kokonaan, jos ei osaa auttaa aloittajaa? Itse kysymykseen en osaa vastata, koska lyhyenä ihmisenä olen hyvin mahtunut.

• vainfiksutelää

Olen täysin samaa mieltä kyllä asialliseen ja fiksuun kysymykseen pitää antaa asiallinen ja fiksu vastaus. Täällä näyttää olevan tuo vittuilu valloillaan.

• Jarmonen

Viikko sitten Thomasin uudehkolla A321 koneella lentäneenä voin sanoa että olen positiivisesti yllättyny jalkatiloihin. Mahtui kunnolla ojentelemaan jalkoja pitkällä lennolla. Eli ainakaan minä en näkisi tarvetta lisätilan ostamiselle.

• Missäistuit

Takaosassakin oli tilaa? Eikä vain ensimmäisillä paikoilla?

• Hartialukko

Loppukesästä lennettiin ja mielestäni oli ruhtinaalisesti jalkatilaa, jopa niin paljon että edellä olevan penkissä oleva pussukka oli täynnä ja silti oli tilaa. (Olen 180cm).

Ainoa miinus, penkit ovat kapeat eli hartiat on vierustoverissa kiinni ja syöminen lähes mahdotonta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      73
      7462
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      71
      7236
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      152
      5896
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4847
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4129
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3810
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3447
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3358
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2843
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2492
    Aihe