Thomas Cookin A321 norm.penkin jalkatila 195cm pit

ykisomies

Osaako kukaan sanoa mahtuuko 195cm pitkä henkilö normaaliin (ei maksettuun exit paikkaan) istuin paikkaan? Mielestäni on sika kalliita noi exit paikat 30e paikka per suunta onhan se kohtuutonta maksattaa 120e lisähintaa pariskunnalta per reissu. Olemme menossa maaliskuussa kanarialle ja lentomme on maanantaina turusta.

15

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitustaito

Istuinpaikka kirjoitetaan yhteen, ai niin..olitkin Turusta.

• ykisomies

Onko sinulla jotain ongelmia itsesi kanssa? Kysyn vaan. Kannattaa hakeutua hoitoon.

• Sssdff

Tiukkaa tekee.

• Pienipäät

Hyvin mahtuu itse kokeneena. Thomas Cookilla on käytössä upouudet A321 winglet koneet joissa on 4cm enemmän jalkatilaa kuin vanhemmissa. Itsellä on tupannut olemaan ongelma ruokapöydän kanssa joka osuu isoon vatsaani enkä saa pöytää täysin suoraksi.

• Koomista

Olisi kannattanut syntyä vähän lyhyemmäksi. Oma vika.

• kolme_loikaa

Miksi ette mene kävellen. Hiking on terveelistäkin. Kunto nousee kun otat kilpailukykyloikkia pitkillä jaloillasi.

• sinnevaan

Tai sitten pitää vaan maksaa se lisämaksu. 7 tuntia on kuitenkin aika pitkä aika olla huonossa asennossa.

Lyhyemmilläkin voi olla tukalaa, jos edessä oleva penkki käännetään taka-asentoon.
      Älä välitä ilkeilijöistä, mukavaa matkaa teille.

• enolebotti

Ei mahdu. Kaikki 195 senttiset tai sitä pidemmät lastataan ruumaan ellei ole maksaneet isommasta jalkatilasta.
      On muuten kumma juttu että ite olen 197cm ja aina olen tähän mennessä mahtunut lentokoneen penkkiin.

• ååååååååååååååå

Sinut pitäisi laittaa todellakin sinne ruumaan.

• kummallusta

No jo on kummallista kun joku kysyy täysin asiallisen kysymyksen ja pitää alkaa länkyttämään. Olisiko parempi olla vastaamatta silloin kokonaan, jos ei osaa auttaa aloittajaa? Itse kysymykseen en osaa vastata, koska lyhyenä ihmisenä olen hyvin mahtunut.

• vainfiksutelää

Olen täysin samaa mieltä kyllä asialliseen ja fiksuun kysymykseen pitää antaa asiallinen ja fiksu vastaus. Täällä näyttää olevan tuo vittuilu valloillaan.

• Jarmonen

Viikko sitten Thomasin uudehkolla A321 koneella lentäneenä voin sanoa että olen positiivisesti yllättyny jalkatiloihin. Mahtui kunnolla ojentelemaan jalkoja pitkällä lennolla. Eli ainakaan minä en näkisi tarvetta lisätilan ostamiselle.

• Missäistuit

Takaosassakin oli tilaa? Eikä vain ensimmäisillä paikoilla?

• Hartialukko

Loppukesästä lennettiin ja mielestäni oli ruhtinaalisesti jalkatilaa, jopa niin paljon että edellä olevan penkissä oleva pussukka oli täynnä ja silti oli tilaa. (Olen 180cm).

Ainoa miinus, penkit ovat kapeat eli hartiat on vierustoverissa kiinni ja syöminen lähes mahdotonta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5014
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1681
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1656
    5. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1625
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1141
    10. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    Aihe