Thomas Cookin A321 norm.penkin jalkatila 195cm pit

ykisomies

Osaako kukaan sanoa mahtuuko 195cm pitkä henkilö normaaliin (ei maksettuun exit paikkaan) istuin paikkaan? Mielestäni on sika kalliita noi exit paikat 30e paikka per suunta onhan se kohtuutonta maksattaa 120e lisähintaa pariskunnalta per reissu. Olemme menossa maaliskuussa kanarialle ja lentomme on maanantaina turusta.

15

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitustaito

      Istuinpaikka kirjoitetaan yhteen, ai niin..olitkin Turusta.

      • ykisomies

        Onko sinulla jotain ongelmia itsesi kanssa? Kysyn vaan. Kannattaa hakeutua hoitoon.


    • Sssdff

      Tiukkaa tekee.

    • Pienipäät

      Hyvin mahtuu itse kokeneena. Thomas Cookilla on käytössä upouudet A321 winglet koneet joissa on 4cm enemmän jalkatilaa kuin vanhemmissa. Itsellä on tupannut olemaan ongelma ruokapöydän kanssa joka osuu isoon vatsaani enkä saa pöytää täysin suoraksi.

    • Koomista

      Olisi kannattanut syntyä vähän lyhyemmäksi. Oma vika.

    • kolme_loikaa

      Miksi ette mene kävellen. Hiking on terveelistäkin. Kunto nousee kun otat kilpailukykyloikkia pitkillä jaloillasi.

    • sinnevaan

      Tai sitten pitää vaan maksaa se lisämaksu. 7 tuntia on kuitenkin aika pitkä aika olla huonossa asennossa.

      Lyhyemmilläkin voi olla tukalaa, jos edessä oleva penkki käännetään taka-asentoon.
      Älä välitä ilkeilijöistä, mukavaa matkaa teille.

    • enolebotti

      Ei mahdu. Kaikki 195 senttiset tai sitä pidemmät lastataan ruumaan ellei ole maksaneet isommasta jalkatilasta.
      On muuten kumma juttu että ite olen 197cm ja aina olen tähän mennessä mahtunut lentokoneen penkkiin.

      • ååååååååååååååå

        Sinut pitäisi laittaa todellakin sinne ruumaan.


    • kummallusta

      No jo on kummallista kun joku kysyy täysin asiallisen kysymyksen ja pitää alkaa länkyttämään. Olisiko parempi olla vastaamatta silloin kokonaan, jos ei osaa auttaa aloittajaa? Itse kysymykseen en osaa vastata, koska lyhyenä ihmisenä olen hyvin mahtunut.

    • vainfiksutelää

      Olen täysin samaa mieltä kyllä asialliseen ja fiksuun kysymykseen pitää antaa asiallinen ja fiksu vastaus. Täällä näyttää olevan tuo vittuilu valloillaan.

    • Jarmonen

      Viikko sitten Thomasin uudehkolla A321 koneella lentäneenä voin sanoa että olen positiivisesti yllättyny jalkatiloihin. Mahtui kunnolla ojentelemaan jalkoja pitkällä lennolla. Eli ainakaan minä en näkisi tarvetta lisätilan ostamiselle.

      • Missäistuit

        Takaosassakin oli tilaa? Eikä vain ensimmäisillä paikoilla?


      • Hartialukko

        Loppukesästä lennettiin ja mielestäni oli ruhtinaalisesti jalkatilaa, jopa niin paljon että edellä olevan penkissä oleva pussukka oli täynnä ja silti oli tilaa. (Olen 180cm).

        Ainoa miinus, penkit ovat kapeat eli hartiat on vierustoverissa kiinni ja syöminen lähes mahdotonta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe