Uusi 3008 toimitusaika

Pösö2017

Mikähän mahtaa olla tuon uuden 3008 toimitusaika, onko joku jo laittanut tilaukseen ?

4

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pögötti

Huomenna saan uuden Pösön alle. Toimitusaika venynyt ainakin automaattien kohdalla melko pitkäksi kun tilauksia tullut enemmän kuin mihin tehdas oli varautunut. Varautua saa automaatin osalta 3-4kk ootteluun.

• KiinnostavaVehje

Kuulemma on mennyt hyvin kaupaksi. Sääli ettei tää ehtinyt Tuulilasin vertailuun, luin juuri testin ja siinä arveltiin että olisi ollut vastusta testin voittaneelle Seatille. Itse ottaisin ilman muuta mielummin Peugeotin, koska en halua kajota yhteenkään VW:n moottoriin.

Noin seuraavan auton kannalta toivoisin että osa näistä 3008:n muotoilujipoista, mm. ohjaamo, siirtyisi sellaisenaan seuraavan sukupolven 308:iin, koska se kiinnostais ehkä enemmän sitten kun nykyinen 308 vaihtuu. Olen kyllä ollut tyytyväinen tähän.

• Le_Patonki

Tänään tilattu, toimitus luultavasti heinäkuussa. Toisenlaisella varustetasolla olisi ollut mahkuja huhtikuun toimitukseen.

• nickelyke

Tilattu tammikuun lopulla, allure, valmistus siirtyi juuri kesäkuulle ja toimitus heinäkuulle. Jos pari pvää aiemmin ois tilannnut, olisi saanut toukokuussa. Hirvittävä jono tilauksia, suurin osa ottaa automaattina ja allurena sekä mustalla katolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe