Uusi 3008 toimitusaika

Pösö2017

Mikähän mahtaa olla tuon uuden 3008 toimitusaika, onko joku jo laittanut tilaukseen ?

4

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pögötti

Huomenna saan uuden Pösön alle. Toimitusaika venynyt ainakin automaattien kohdalla melko pitkäksi kun tilauksia tullut enemmän kuin mihin tehdas oli varautunut. Varautua saa automaatin osalta 3-4kk ootteluun.

• KiinnostavaVehje

Kuulemma on mennyt hyvin kaupaksi. Sääli ettei tää ehtinyt Tuulilasin vertailuun, luin juuri testin ja siinä arveltiin että olisi ollut vastusta testin voittaneelle Seatille. Itse ottaisin ilman muuta mielummin Peugeotin, koska en halua kajota yhteenkään VW:n moottoriin.

Noin seuraavan auton kannalta toivoisin että osa näistä 3008:n muotoilujipoista, mm. ohjaamo, siirtyisi sellaisenaan seuraavan sukupolven 308:iin, koska se kiinnostais ehkä enemmän sitten kun nykyinen 308 vaihtuu. Olen kyllä ollut tyytyväinen tähän.

• Le_Patonki

Tänään tilattu, toimitus luultavasti heinäkuussa. Toisenlaisella varustetasolla olisi ollut mahkuja huhtikuun toimitukseen.

• nickelyke

Tilattu tammikuun lopulla, allure, valmistus siirtyi juuri kesäkuulle ja toimitus heinäkuulle. Jos pari pvää aiemmin ois tilannnut, olisi saanut toukokuussa. Hirvittävä jono tilauksia, suurin osa ottaa automaattina ja allurena sekä mustalla katolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5792
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3943
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3860
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3554
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2928
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2457
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2204
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2111
    9. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      33
      2019
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      436
      1790
    Aihe