VAHUKSET ASUMAAN POHJOISPOITSILAAN

palvelua

miksi vanhukset asutetaan pojoispoitsilaan sieltähän on rollaattorilla toista kilometriä lähimpään kauppaan Miksi ei tehdä vanhuksille asuntoja tervasaarelle palvelut vieressä 100 m liiteriin keskusta vieressä vai pilaako vanhukset katukuvan
Ja kukahan maksaa vanhusten kaupunkireissun varmaan ilmaista ?

15

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UuttaVertaPoitsilaan

Poitsilasta löytyy kyllä kauppa ei tarvi kaupunkiin asti linkuttaa eikä kukaan niitä haluu keskustaan hiihteleen.

• eiopiei

Piste pilkku kohtalleen het !

• palvelua
        eiopiei kirjoitti:

Piste pilkku kohtalleen het !

taitaa tää juttelu palsta olla ett pitää suomen kieltä pilkut ja pisteet asiallahan ei oo merkitystä mutt kumminkin sinäkin ymmärsit asian

• Upseerikylänasukas

No siksi, koska Raussin kaupan lähellä Mäntlahes ei ole vapaita asuntoja.

• LihavaanaistaHmm

Onk tuhannen mulkun maijaa vielä kaupal näkyn.

• O.n.kyllä
        LihavaanaistaHmm kirjoitti:

Onk tuhannen mulkun maijaa vielä kaupal näkyn.

On näkyny.

• älyhoijjaa

Hahhah haa, joku kuvittelee itse pysyvänsä ikuisesti nuorena ja reippaana! Muistahan sitten vanhana, jos elät edes vanhaksi kun nääs nuorenakin voi kuolla, että tulipas suusta päästettyy sammakoita ja kuviteltuu pysyvänsä itse nuorena.
        Ymmärrän, että olet älyltäsi hieman hidas, kun nykyäänkään ei tajuta jokaisen vanhenevan vuosi vuodelta.

• HimotTapisssa
        älyhoijjaa kirjoitti:

Hahhah haa, joku kuvittelee itse pysyvänsä ikuisesti nuorena ja reippaana! Muistahan sitten vanhana, jos elät edes vanhaksi kun nääs nuorenakin voi kuolla, että tulipas suusta päästettyy sammakoita ja kuviteltuu pysyvänsä itse nuorena.
        Ymmärrän, että olet älyltäsi hieman hidas, kun nykyäänkään ei tajuta jokaisen vanhenevan vuosi vuodelta.

Hmm onko himot tallella.

• peerka

Tervasaaresta on enemmän kuin 100m Lidliin. Vai eikö enää ole olemassa Lepikönrantaa? Entä Yrjösenpohjaa? Vai onko nykyään koko ranta-alue Aladininrannasta Pitkillehiekoille Tervasaari?

• Jalmarikuusto

Kun vanhukset heitetään metsän keskelle laitokseen ja ovet lukkoon niin teillä perus pelleillä on parempi olla kun ei tarvi miettiä omaa lähestyvää kuolemaa.

• vikaa

Pohjois-poitsila ei pohjoispoitsila
      Vanhukset ei vanukset

• Siis ei vahukset!!

• CapslockLuikuri

Siis ei vahukset, vaan VAHUKSET!

• VAHUKSET ei VAHUKSET!!!!!
        Otsake oli ilman huutomerkkejä

• turskaperskeet

Pohjois-Poitsila.
        Pärrrrkkkkkeleeee !

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      161
      3271
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3022
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      112
      1555
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      153
      1289
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1097
    6. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      64
      1071
    7. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1067
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      24
      928
    10. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      43
      916
    Aihe