miksi vanhukset asutetaan pojoispoitsilaan sieltähän on rollaattorilla toista kilometriä lähimpään kauppaan Miksi ei tehdä vanhuksille asuntoja tervasaarelle palvelut vieressä 100 m liiteriin keskusta vieressä vai pilaako vanhukset katukuvan
Ja kukahan maksaa vanhusten kaupunkireissun varmaan ilmaista ?
VAHUKSET ASUMAAN POHJOISPOITSILAAN
15
365
Vastaukset
- UuttaVertaPoitsilaan
Poitsilasta löytyy kyllä kauppa ei tarvi kaupunkiin asti linkuttaa eikä kukaan niitä haluu keskustaan hiihteleen.
- eiopiei
Piste pilkku kohtalleen het !
- palvelua
eiopiei kirjoitti:
Piste pilkku kohtalleen het !
taitaa tää juttelu palsta olla ett pitää suomen kieltä pilkut ja pisteet asiallahan ei oo merkitystä mutt kumminkin sinäkin ymmärsit asian
- Upseerikylänasukas
No siksi, koska Raussin kaupan lähellä Mäntlahes ei ole vapaita asuntoja.
- LihavaanaistaHmm
Onk tuhannen mulkun maijaa vielä kaupal näkyn.
- O.n.kyllä
LihavaanaistaHmm kirjoitti:
Onk tuhannen mulkun maijaa vielä kaupal näkyn.
On näkyny.
- älyhoijjaa
Hahhah haa, joku kuvittelee itse pysyvänsä ikuisesti nuorena ja reippaana! Muistahan sitten vanhana, jos elät edes vanhaksi kun nääs nuorenakin voi kuolla, että tulipas suusta päästettyy sammakoita ja kuviteltuu pysyvänsä itse nuorena.
Ymmärrän, että olet älyltäsi hieman hidas, kun nykyäänkään ei tajuta jokaisen vanhenevan vuosi vuodelta. - HimotTapisssa
älyhoijjaa kirjoitti:
Hahhah haa, joku kuvittelee itse pysyvänsä ikuisesti nuorena ja reippaana! Muistahan sitten vanhana, jos elät edes vanhaksi kun nääs nuorenakin voi kuolla, että tulipas suusta päästettyy sammakoita ja kuviteltuu pysyvänsä itse nuorena.
Ymmärrän, että olet älyltäsi hieman hidas, kun nykyäänkään ei tajuta jokaisen vanhenevan vuosi vuodelta.Hmm onko himot tallella.
- peerka
Tervasaaresta on enemmän kuin 100m Lidliin. Vai eikö enää ole olemassa Lepikönrantaa? Entä Yrjösenpohjaa? Vai onko nykyään koko ranta-alue Aladininrannasta Pitkillehiekoille Tervasaari?
- Jalmarikuusto
Kun vanhukset heitetään metsän keskelle laitokseen ja ovet lukkoon niin teillä perus pelleillä on parempi olla kun ei tarvi miettiä omaa lähestyvää kuolemaa.
- vikaa
Pohjois-poitsila ei pohjoispoitsila
Vanhukset ei vanukset- CapslockLuikuri
Siis ei vahukset, vaan VAHUKSET!
- turskaperskeet
Pohjois-Poitsila.
Pärrrrkkkkkeleeee !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739