miksi vanhukset asutetaan pojoispoitsilaan sieltähän on rollaattorilla toista kilometriä lähimpään kauppaan Miksi ei tehdä vanhuksille asuntoja tervasaarelle palvelut vieressä 100 m liiteriin keskusta vieressä vai pilaako vanhukset katukuvan
Ja kukahan maksaa vanhusten kaupunkireissun varmaan ilmaista ?
VAHUKSET ASUMAAN POHJOISPOITSILAAN
15
373
Vastaukset
- UuttaVertaPoitsilaan
Poitsilasta löytyy kyllä kauppa ei tarvi kaupunkiin asti linkuttaa eikä kukaan niitä haluu keskustaan hiihteleen.
- eiopiei
Piste pilkku kohtalleen het !
- palvelua
eiopiei kirjoitti:
Piste pilkku kohtalleen het !
taitaa tää juttelu palsta olla ett pitää suomen kieltä pilkut ja pisteet asiallahan ei oo merkitystä mutt kumminkin sinäkin ymmärsit asian
- Upseerikylänasukas
No siksi, koska Raussin kaupan lähellä Mäntlahes ei ole vapaita asuntoja.
- LihavaanaistaHmm
Onk tuhannen mulkun maijaa vielä kaupal näkyn.
- O.n.kyllä
LihavaanaistaHmm kirjoitti:
Onk tuhannen mulkun maijaa vielä kaupal näkyn.
On näkyny.
- älyhoijjaa
Hahhah haa, joku kuvittelee itse pysyvänsä ikuisesti nuorena ja reippaana! Muistahan sitten vanhana, jos elät edes vanhaksi kun nääs nuorenakin voi kuolla, että tulipas suusta päästettyy sammakoita ja kuviteltuu pysyvänsä itse nuorena.
Ymmärrän, että olet älyltäsi hieman hidas, kun nykyäänkään ei tajuta jokaisen vanhenevan vuosi vuodelta. - HimotTapisssa
älyhoijjaa kirjoitti:
Hahhah haa, joku kuvittelee itse pysyvänsä ikuisesti nuorena ja reippaana! Muistahan sitten vanhana, jos elät edes vanhaksi kun nääs nuorenakin voi kuolla, että tulipas suusta päästettyy sammakoita ja kuviteltuu pysyvänsä itse nuorena.
Ymmärrän, että olet älyltäsi hieman hidas, kun nykyäänkään ei tajuta jokaisen vanhenevan vuosi vuodelta.Hmm onko himot tallella.
- peerka
Tervasaaresta on enemmän kuin 100m Lidliin. Vai eikö enää ole olemassa Lepikönrantaa? Entä Yrjösenpohjaa? Vai onko nykyään koko ranta-alue Aladininrannasta Pitkillehiekoille Tervasaari?
- Jalmarikuusto
Kun vanhukset heitetään metsän keskelle laitokseen ja ovet lukkoon niin teillä perus pelleillä on parempi olla kun ei tarvi miettiä omaa lähestyvää kuolemaa.
- vikaa
Pohjois-poitsila ei pohjoispoitsila
Vanhukset ei vanukset- CapslockLuikuri
Siis ei vahukset, vaan VAHUKSET!
- turskaperskeet
Pohjois-Poitsila.
Pärrrrkkkkkeleeee !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel364364Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1442608Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1022193Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221704Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781686Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141440Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651426- 731388
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791341- 781326