Multa löytyy Waltter neo 10.1" tabletti hdmi-paikalla. Kun yhdistän tabletin telkkariin hdmi-piuhalla, kaikki toimii ja kukkuu kuten pitääkin, paitsi Netflix. Netflixin videoista näkyy kyllä tekstitykset ja äänet kuuluu, mutta videon kuva on kadoksissa. Youtuben videot ym. näkyy normaalisti niin kuvan, äänen kuin tekstinkin osin.
Onko paikalla ketään kuka osaisi neuvoa asiassa? Mistähän moinen voisi johtua? Olen niin tabletin kuin Netflixin asetukset kahlannut läpi enkä itse keksi, missä vika voisi olla kun muut videot tosiaan toistaa ja näyttää normaalisti.
Tabletti hdmi-piuhalla telkkariin, netflix-ongelma
5
377
Vastaukset
- kylsesiitä
Laita toiseen hdmi(HDCP) liittimeen. Kokeile selainta vaikka Chromea. Kokeile kaikkia muitakin keinoja.
- SSams
Tabletissani on vain latausjohdon paikka. Käykö siihen mikään johto, jonka toisessa päässä on HDMI? (Samsung Galaxy TAB A SM-T555)
- Koorrpi
Kolme alan liikettä kertoi johdon löytyvän, mutta vain netistä ja tilauksen toimitus kestää hyvin pitkään. Kaupat eivät ota myydäkseen koska jontoa on kolme eri mallia ja kysyntä vähäinen.
Neljäs liike sanoi ettei latausjohdon liitin teknisexti välitä HDMI- infoa.
Pitäisi tabletissa olla erillinen HDMI- paikka. Alkeellisia värkkejä.
- hdmihdcp
Telkkarissa toiseen HDMI liittimeen.
- onko_android_tv
Onko android tv? Näillä palikoilla saa kuvaa lähetetyksi langattomasti pc:ltä android käyttiksellä varustettuun tv:n tai android tv boxiiin (pc--> android, android --> android)
http://www.waxrain.com/buy_en.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3153724Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001693
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1061399- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1031130- 821113
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103949Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.69857