Naisten iskeminen

u0984fn12349pu23n

Ei vaan taidan olla meikäläisen juttu, ei vaa nappaa. Haluisin tutustua kunnolla eka, eikä pk seudulla tunnu olevan saumaa muuta kun rohkeaan flirttailuun ja välittömään sanaleikkiin ja pelailuun... hyi perkele, ei sovi mulle :/ En osaa kiinnostua kenestäkää jos ei olla edes jonkinmoisia tuttuja eka... mene sitten esittämään muuta kun olet, johonkin baariin ja olla mahollisimman vetovoimanen... oon perusluonteeltani kunnon juntti ja sitä on vaikeempi muuttaa...

Täällä Suomessa taidetaan olla enempi niiden nokkelien iskurepliikkien ja pikasen muutamien treffien ja suoran/välittömän supliikkimiehen kuvan antamisen perään... Mulla ei vaa mitää luontevaa irtoa jos ei prkl toista tunne, miksi pitäis...En osaa olla aidosti kiinnostunu kenestäkään jota en oo ikinä ennen nähny tai vaihtanu sanaakaan. Mun mielestä pirullisen teennäistä mennä heilumaan ns stereotyyppisen naistennaurattajan näkösenä jonkun tuntemattoman läheisyyteen, vaikuttipa miten mukavalta tahansa, jos se kuva itestään pitäs antaa ekan minuutin aikana... Ehkä nää seurustelukuviot ei vaan ole mua varten. Vähän surettaa mutta onneks menee elämän muilla aspekteilla hyvin.

En tiiä, teki vaa mieli kirjotella johonki. Hyvää kevättä ja diipadaapa :D

86

1044

Vastaukset 86

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhis85s

Sama paha. Ei muakaan kiinnosta tuollainen säätö, jos en entuudestaan mitenkään tunne. Siks kai tässä ollaan ikisinkuks jämähdettykin.

Ei vaan nappaa just tuollanen esittäminen jossain baarissa. Tuskin siel kukaan tosissaan ketään etsikään.

Mutta antaa pelimiesten rauhassa ettii yhdenyönsuhteita kämäsine iskurepliikkeineen. Ite en mee baariin esittämään. Ihan muuten vaan jos tulee juttua luonnollisesti, niin sitten on tullakseen. Eipä vaan ole usein käynyt.

• En oikein ymmärrä. Tutuiksi tulee ihmisten kanssa töissä, harrastuksissa, muissa yhteisissä menoissa ja oloissa... Onko oikeasti niin vaikeaa hakeutua ihmisten pariin noissa paikoissa ja ottaa vähän kontaktia niihin naamatuttuihin, tervehtiä ja kysellä viimeisiä kuulumisia? Olen aika vahvasti introvertti, mutta mullakin on sentään laaja tuttavapiiri.

• Samaa mieltä. Miks pitäis baareista etsiä seuraa? Siellä humalaiset ihmiset pitävät hauskaa ja etsivät hauskanpitoa, jos etsivät jotain. Ehkä sun kannattaa tutustua naiseen netissä, tutustua viestittelemällä ja tavata vasta sen jälkeen, kun opit hieman tuntemaan viestittelyn kautta :)?

• N38 kirjoitti:

Samaa mieltä. Miks pitäis baareista etsiä seuraa? Siellä humalaiset ihmiset pitävät hauskaa ja etsivät hauskanpitoa, jos etsivät jotain. Ehkä sun kannattaa tutustua naiseen netissä, tutustua viestittelemällä ja tavata vasta sen jälkeen, kun opit hieman tuntemaan viestittelyn kautta :)?

Ei noi nettitreffitkään sovi kaikille. Jos ei saa tuotettua luettavaa tekstiä paria lausetta enempää, ei kannata. Ne ominaisuudet jotka nettiprofiileissa ihmisistä näkee, eivät ole niitä asioita joita minä arvostan kumppanissani. Ne listaukset on vaan sen yhden ihmisen näkemyksiä itsestään, niitä joita hän haluaa tuoda esille. Totuus on kuitenkin kohtaajan kokemuksessa.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ei noi nettitreffitkään sovi kaikille. Jos ei saa tuotettua luettavaa tekstiä paria lausetta enempää, ei kannata. Ne ominaisuudet jotka nettiprofiileissa ihmisistä näkee, eivät ole niitä asioita joita minä arvostan kumppanissani. Ne listaukset on vaan sen yhden ihmisen näkemyksiä itsestään, niitä joita hän haluaa tuoda esille. Totuus on kuitenkin kohtaajan kokemuksessa.

Totta kyllä, mutta pointtini oli siinä että ennen tapaamista olis hyvä viestitellä. Niin siinä selviää ainakin jotakin henkilön persoonasta :)

• N38 kirjoitti:

Totta kyllä, mutta pointtini oli siinä että ennen tapaamista olis hyvä viestitellä. Niin siinä selviää ainakin jotakin henkilön persoonasta :)

Ymmärrän kyllä pointtisi. :)

Kokeilin joskus aikoinaan nettitreffejä. Ei tosiaan ollut mun juttuni. Nettideittailijat harrastavat sitä deittailua. Ihmisiä arvostellaan kuvien ja erilaisten vaatimuslistojen mukaan. Musta on tärkeintä se, mitä ihmisestä huokuu kohtaamistilanteessa. Tuo nettitreffien järjestys on ihan väärä, kun tutustutaan ihmisiin. Toisaalta ne varmaan sopivat ihmiselle, joka haluaa elää elämänsä tietyn kaavan mukaan ja etsii siihen samaan muottiin toista samaa haluavaa. Mun tapani antaa mahdollisuuden joustaa ihmisen mukana paremmin.

Sitten ihmiset tosiaan vielä "valehtelevat" sinne kuvauksiinsa mitä sattuu. Joku pallovatsainen tikkujalka väittää olevansa kropaltaan urheilullinen, koska harrastaa kellarihumppaa. Tai on ollut -joskus- urheilua harrastava. Tai kuva on kymmenen vuoden takaa, jossa ei vielä näy 30 kilon ylipainoa ja papparaisen ryppyisiä kasvoja. Noissa ulkonäöissä ei ole mitään vikaa, mutta valehtelussa ja kaikenlaisessa totuuden vääristelyssä on. Eihän tuollaiseen voi luottaa yhtään, kun noinkin pienissä jutuissa pitää valehdella.

• udhyrydthy

Vaan miestä, joka ei ole komea, ei auta sosiaalisuuskaan. Pidän ihmisten seurasta sopivissa määrin ja tutustunkin mielelläni uusiin ihmisiin. Kyselen aina kuulumisia tuttavilta tai voin jutella syvällisempiäkin, jos tilanne on sellainen. Jotkut kaverit ja tutut ovat ihmetelleetkin välillä, miten voin tuntea "kaikki".

Mutta yksin ollaan silti, kun ei naisia kiinnosta tällainen rumilus suhdemielessä. Itse olen jo uskosta luopunut, mutta pointti oli se, ettei mikään neuvo ole yleispätevä. Aina on tällaisia tapauksia, joita mikään ei vaan auta ja putoaa asioista ulkopuoliseksi.

• udhyrydthy kirjoitti:

Vaan miestä, joka ei ole komea, ei auta sosiaalisuuskaan. Pidän ihmisten seurasta sopivissa määrin ja tutustunkin mielelläni uusiin ihmisiin. Kyselen aina kuulumisia tuttavilta tai voin jutella syvällisempiäkin, jos tilanne on sellainen. Jotkut kaverit ja tutut ovat ihmetelleetkin välillä, miten voin tuntea "kaikki".

Mutta yksin ollaan silti, kun ei naisia kiinnosta tällainen rumilus suhdemielessä. Itse olen jo uskosta luopunut, mutta pointti oli se, ettei mikään neuvo ole yleispätevä. Aina on tällaisia tapauksia, joita mikään ei vaan auta ja putoaa asioista ulkopuoliseksi.

Jotkut eivät vaan osaa ihmisten soidinmenoja. Vika ei ole ulkonäössä.

• ngjtuyfu
        LinerT.2 kirjoitti:

Jotkut eivät vaan osaa ihmisten soidinmenoja. Vika ei ole ulkonäössä.

Kyllä se on sekä että. Ei niitä soidinmenotaitoja oikein pääse harjoittelemaan, jos ei ole ulkonäön puolesta vetovoimaa. Kun oppii, että omat aloitteet ovat epätoivottuja, niin siihen se jää. Naisilta ei taas aloitteita tule, kun ulkokuori ei ole sellainen, että se poistaisi naisten estot.

• LinerT.2 kirjoitti:

Ymmärrän kyllä pointtisi. :)

Kokeilin joskus aikoinaan nettitreffejä. Ei tosiaan ollut mun juttuni. Nettideittailijat harrastavat sitä deittailua. Ihmisiä arvostellaan kuvien ja erilaisten vaatimuslistojen mukaan. Musta on tärkeintä se, mitä ihmisestä huokuu kohtaamistilanteessa. Tuo nettitreffien järjestys on ihan väärä, kun tutustutaan ihmisiin. Toisaalta ne varmaan sopivat ihmiselle, joka haluaa elää elämänsä tietyn kaavan mukaan ja etsii siihen samaan muottiin toista samaa haluavaa. Mun tapani antaa mahdollisuuden joustaa ihmisen mukana paremmin.

Sitten ihmiset tosiaan vielä "valehtelevat" sinne kuvauksiinsa mitä sattuu. Joku pallovatsainen tikkujalka väittää olevansa kropaltaan urheilullinen, koska harrastaa kellarihumppaa. Tai on ollut -joskus- urheilua harrastava. Tai kuva on kymmenen vuoden takaa, jossa ei vielä näy 30 kilon ylipainoa ja papparaisen ryppyisiä kasvoja. Noissa ulkonäöissä ei ole mitään vikaa, mutta valehtelussa ja kaikenlaisessa totuuden vääristelyssä on. Eihän tuollaiseen voi luottaa yhtään, kun noinkin pienissä jutuissa pitää valehdella.

Totta kyllä, ja ymmärrän mitä tarkoitat. Itsekin poistuin nettideittipalstoilta het kun vähän tutustuin asiaan. Mullekaan ei nämä sovi. Pinnallista ja monesti turhaa ajanhukkaa. Mutta mulla on ihan ollut aina joitain ihmisiä ympärillä, jotka olisivat suhteeseen halukkaita kansaani jos vain merkin olisin antanut. Enkä mä koskaan ressanut tai pelännyt yksinoloakaan, vaikken oikeastaan yksin ollutkaan juurikaan aikuiselämässäni.

Mut ku aloittaja nyt kertoi ettei baareista löydy kiinnostavia ihmisiä, ja baareissa kun ei ole järkeäkään pysyvää kumppania etsiä, niin itse ajattelin helpoimmaksi vaihtoehdoksi tuo nettikirjoittelu jonkun kanssa pitempää ja jos kiinnostusta löytyy silloin treffit. No joo... peilaan nyt omaan uuteen tuttavuuteeni, mut se tu.tuu jotenkin uudelta ja jännältä ja ihan teinimäisen mukavalta, et suosittelen kyllä tutustumaan "teoteettisesti" ilman ulkonäköpaineita aluksi. Paitsi et nyt niitä sit mullakin jo on 😂 jännitys vain kasvaa 😂 mut tämä on piristävää :)

• ngjtuyfu kirjoitti:

Kyllä se on sekä että. Ei niitä soidinmenotaitoja oikein pääse harjoittelemaan, jos ei ole ulkonäön puolesta vetovoimaa. Kun oppii, että omat aloitteet ovat epätoivottuja, niin siihen se jää. Naisilta ei taas aloitteita tule, kun ulkokuori ei ole sellainen, että se poistaisi naisten estot.

"Ei niitä soidinmenotaitoja oikein pääse harjoittelemaan, jos ei ole ulkonäön puolesta vetovoimaa."

Väärin. Se on nimenomaan se ensimmäinen kohtaaminen, miten huomioit toisen. Ja seuraava. Ja sitä seuraava. Ei siinä mitään aloitteita tehdä vielä vuosituhanteen eikä ehkä vielä silloinkaan. Ihan asperger-touhua tuo aloite-jankkaus. Kun geeneihin on tallennettu ne soidinmenot, asia sujuu ihan omalla painollaan. Tai sitten ei. Kaikkia ei ole tarkoitettu toisilleen, eikä kaikkilla vaan ole sitä soidinmeno-ohjelmaa levyllä.

Jos haluat "harjoitella", niin sitä small talkkia ja mukavaa jutustelua vaan kehiin. Jos tuntuu ettei luonnistu, niin miten juttelet miehille? Ei naiset ole sen kummempia, yhtälailla sitä hyvää mieltä voi kylvää naisille kuin miehillekin.

Ihan kaikenlaiset rumilukset ja hajupommit pariutuvat. Vika on aina jossain muussa kun ulkonäössä, jos ihmiset ei kiinnostu siinä mielessä. Tuosta hajusta vielä, yksikin oikeasti ruma (mutta fiksu ja mukava) mies haisee ihan kaamealta. No mutta niinpä haisee sen vaimokin :)

• nndgdftutfu
        LinerT.2 kirjoitti:

"Ei niitä soidinmenotaitoja oikein pääse harjoittelemaan, jos ei ole ulkonäön puolesta vetovoimaa."

Väärin. Se on nimenomaan se ensimmäinen kohtaaminen, miten huomioit toisen. Ja seuraava. Ja sitä seuraava. Ei siinä mitään aloitteita tehdä vielä vuosituhanteen eikä ehkä vielä silloinkaan. Ihan asperger-touhua tuo aloite-jankkaus. Kun geeneihin on tallennettu ne soidinmenot, asia sujuu ihan omalla painollaan. Tai sitten ei. Kaikkia ei ole tarkoitettu toisilleen, eikä kaikkilla vaan ole sitä soidinmeno-ohjelmaa levyllä.

Jos haluat "harjoitella", niin sitä small talkkia ja mukavaa jutustelua vaan kehiin. Jos tuntuu ettei luonnistu, niin miten juttelet miehille? Ei naiset ole sen kummempia, yhtälailla sitä hyvää mieltä voi kylvää naisille kuin miehillekin.

Ihan kaikenlaiset rumilukset ja hajupommit pariutuvat. Vika on aina jossain muussa kun ulkonäössä, jos ihmiset ei kiinnostu siinä mielessä. Tuosta hajusta vielä, yksikin oikeasti ruma (mutta fiksu ja mukava) mies haisee ihan kaamealta. No mutta niinpä haisee sen vaimokin :)

Äläs nyt lue rivien väliin sellaista, mitä siellä ei ole. Ei ole mitenkään kiinni juttelemisesta tämä asia. Voin jutella vaikka maailman tappiin kaikesta, mutta mitään ei silti tapahdu suhteen syvenemiseksi. Ihan naisten sekä miesten kanssa. Tuttaviin ja kavereihin kuuluu tällä hetkellä enemmän naisia kuin miehiä.

Kyllähän sen itsekin tiedostan, että vika on minussa. Näyttää olevan tulkintaero meillä siitä, mistä nuo viat koostuvat. Mutta sovitaan nyt sitten niin, että haisen, olen asperger, geneettisesti viallinen sekä ruma. Tuollainen kombo lienee aika haaste pariutumiselle.

• nndgdftutfu kirjoitti:

Äläs nyt lue rivien väliin sellaista, mitä siellä ei ole. Ei ole mitenkään kiinni juttelemisesta tämä asia. Voin jutella vaikka maailman tappiin kaikesta, mutta mitään ei silti tapahdu suhteen syvenemiseksi. Ihan naisten sekä miesten kanssa. Tuttaviin ja kavereihin kuuluu tällä hetkellä enemmän naisia kuin miehiä.

Kyllähän sen itsekin tiedostan, että vika on minussa. Näyttää olevan tulkintaero meillä siitä, mistä nuo viat koostuvat. Mutta sovitaan nyt sitten niin, että haisen, olen asperger, geneettisesti viallinen sekä ruma. Tuollainen kombo lienee aika haaste pariutumiselle.

Jos et osaa normaalista jutustelusta siirtyä flirtin puolelle ja flirtistä toimintaan, niin eiköhän se vika ole ihan siinä. Eli et osaa niitä soidinmenoja.

• LinerT.2 kirjoitti:

Jos et osaa normaalista jutustelusta siirtyä flirtin puolelle ja flirtistä toimintaan, niin eiköhän se vika ole ihan siinä. Eli et osaa niitä soidinmenoja.

Tuossa vaiheessa pitää olla tunneälyä ja pelisilmää. Noita taitoja tarvitaan ihan siinä parisuhteessakin, ja paljon.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

"Väärin. Se on nimenomaan se ensimmäinen kohtaaminen, miten huomioit toisen. Ja seuraava. Ja sitä seuraava. Ei siinä mitään aloitteita tehdä vielä vuosituhanteen eikä ehkä vielä silloinkaan. Ihan asperger-touhua tuo aloite-jankkaus. Kun geeneihin on tallennettu ne soidinmenot, asia sujuu ihan omalla painollaan. Tai sitten ei. Kaikkia ei ole tarkoitettu toisilleen, eikä kaikkilla vaan ole sitä soidinmeno-ohjelmaa levyllä."

Vanha naislinkolan ajatus: asiat "vain tapahtuvat", mutta joitain ei "vain ole tarkoitettu" pariutumaan. Vain-sana toistuu taas.

Luontaisessa lahjakkuudessa on eroja, mutta soidinmenotaidot aka pelimiestaidot ovat lähinnä opittuja. Ei niitä kukaan luonteisesti osaa, ja toisaalta harva on synnynnäisesti sellainen etteikö niitä oppisi.

Esim. palstalle linkatunkin RSD:n (maailman suurin pelimiesfirma) perustaja ja omistaja on entinen HC-ATM ja Asperger.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Tuossa vaiheessa pitää olla tunneälyä ja pelisilmää. Noita taitoja tarvitaan ihan siinä parisuhteessakin, ja paljon.

Useimmilla ongelma ei ole tunneälyssä, sitähän esim. kamupojilla yleensä riittää, vaan siinä etteivät he käy saaliiseen kiinni aggressiivisesti. He odottavat vihreää valoa, kun pitäisi laittaa kättä säärelle keltaisilla ja osoittaa maskuliinisuus riskinotolla. Siinä vaiheessa kun he olisivat etenemässä, nainen on jo kyllästynyt ja päättänyt ettei mies ole riittävän vahva ja maskuliininen ottaja.

Aspergerit, syrjäytyneet jne omaavat omat ongelmansa. Sinun agendasi on todistaa että kaikki ätmit ovat näitä, koska muussa tapauksessa esim. minun ja Ikiksen näkemykset naisista pitäisivät paikkansa.

• 121212121212 kirjoitti:

Useimmilla ongelma ei ole tunneälyssä, sitähän esim. kamupojilla yleensä riittää, vaan siinä etteivät he käy saaliiseen kiinni aggressiivisesti. He odottavat vihreää valoa, kun pitäisi laittaa kättä säärelle keltaisilla ja osoittaa maskuliinisuus riskinotolla. Siinä vaiheessa kun he olisivat etenemässä, nainen on jo kyllästynyt ja päättänyt ettei mies ole riittävän vahva ja maskuliininen ottaja.

Aspergerit, syrjäytyneet jne omaavat omat ongelmansa. Sinun agendasi on todistaa että kaikki ätmit ovat näitä, koska muussa tapauksessa esim. minun ja Ikiksen näkemykset naisista pitäisivät paikkansa.

"kättä säärelle"

Vähän menee nyt detaljeihin, mutta missä asennossa tuo tapahtuu? Pitääkö naisen jo olla sylissä tuossa vaiheessa?

• 121212121212
        scrg kirjoitti:

"kättä säärelle"

Vähän menee nyt detaljeihin, mutta missä asennossa tuo tapahtuu? Pitääkö naisen jo olla sylissä tuossa vaiheessa?

"reidelle" :D

Just.

Jatkakaa te miehet keskustelua turvallisen teorianne parissa.

• 121212121212
        nndgdftutfu kirjoitti:

Jos naiskavereita on enemmän kuin mieskavereita, vika ei todellakaan ole tunneälyn tai sosiaalisien taitojen puuttumisessa. Paras kamupoika on sellainen jolta löytyy molempia, ja herrasmiehen tavat. Ei siis ole vaaraa että mies käy käsiksi ilman lupaa.

Se on myös mies joka ei saa naista jatkossakaan.

Tämä on asia jota nainen ei voi myöntää, koska samalla nainen joutuisi myöntämään muutakin:
        - kyllä, aloite pitää tehdä kysymättä lupaa...eli päin vastoin kuin neuvomme miehiä tekemään (välttääksemme epätoivottavat aloitteet)
        - kyllä, minä tykkään olla passiivinen kun mies tekee aloitteen
        - kyllä, tykkään kun mies vie ja dominoi
        - kyllä, pelimiestaidot uppoavat naisiin ja ne voi oppia. Kyllä me rakastamme pelimiehiä ja sorrumme pelimiehiin jatkuvasti

On paljon mukavampaa sanoa "pitää vain olla normaalit sosiaaliset taidot".

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Just.

Ei ole teoria, vaan neuvo joka minullekin on annettu pariin otteeseen.

Naisten toimesta.

"reidelle" :D

No joo, samaa raajaa kaikki. Ei kannata urautua, ettei vaan toista kaikkien oppikirjaplayereiden maneereja.

Mutta tuo on totta, että sanat ei kerro onko koskettaminen ok ja se on vaan hienovaraisesti (tai miksei vähemmön hienovaraisestikin) kokeiltava.

Naiset voi koskettamisessa olla paljon suoraviivaisempia ja jopa päällekäyviä, koska voivat ilmeisesti luottaa siihen, että mies ei suhtaudu ahdistuneella pelolla moiseen.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Just.

ps. onko sinulla antaa parempaa neuvoa?

Jotkut miehet vain ovat normaaleja (osaavat synnynnäisesti toimintamallit modernissa keinotekoisessa ympäristössä kuten baarissa).

Jotkut miehet eivät vain ole normaaleja, no kaikkia ei vain ole tarkoitettu lisääntymään.

Eli neuvosi on että kannattaa luovuttaa tai odotella josko geenejä opitaan muokkaamaan?

• 121212121212
        scrg kirjoitti:

No joo, samaa raajaa kaikki. Ei kannata urautua, ettei vaan toista kaikkien oppikirjaplayereiden maneereja.

Mutta tuo on totta, että sanat ei kerro onko koskettaminen ok ja se on vaan hienovaraisesti (tai miksei vähemmön hienovaraisestikin) kokeiltava.

Naiset voi koskettamisessa olla paljon suoraviivaisempia ja jopa päällekäyviä, koska voivat ilmeisesti luottaa siihen, että mies ei suhtaudu ahdistuneella pelolla moiseen.

Totta. Naiset voivat mennä käsittämättömän pitkälle vailla suurempaa riskiä seurauksista.

Siinä vaiheessa kun nainen miettii vaikuttaako hän nyt vähän tyrkyltä, mies miettii onko seuraava osoite koti, poliisilaitos vai lähimmän sairaalan ensiapuosasto.

Tulee taas mieleen Jim Jefferiesin kuolematon lausahdus: "it´e fuckin´ easy to be a slut, it´s fuckin´ hard to be a stud".

• Varokaatrollia
        LinerT.2 kirjoitti:

Just.

Ylijumalatar voi seurata vierestä, jos mentiin sinun diibadaaba mulavuusalueen ulkopuolelle

Jos naiskavereita on enemmän kuin mieskavereita, vika ei todellakaan ole tunneälyn tai sosiaalisien taitojen puuttumisessa. Paras kamupoika on sellainen jolta löytyy molempia, ja herrasmiehen tavat. Ei siis ole vaaraa että mies käy käsiksi ilman lupaa.

Se on myös mies joka ei saa naista jatkossakaan.

Tämä on asia jota nainen ei voi myöntää, koska samalla nainen joutuisi myöntämään muutakin:
        - kyllä, aloite pitää tehdä kysymättä lupaa...eli päin vastoin kuin neuvomme miehiä tekemään (välttääksemme epätoivottavat aloitteet)
        - kyllä, minä tykkään olla passiivinen kun mies tekee aloitteen
        - kyllä, tykkään kun mies vie ja dominoi
        - kyllä, pelimiestaidot uppoavat naisiin ja ne voi oppia. Kyllä me rakastamme pelimiehiä ja sorrumme pelimiehiin jatkuvasti

On paljon mukavampaa sanoa "pitää vain olla normaalit sosiaaliset taidot".

Taas tuo ALOITE. Ei mikään ihme ettei onnistu naisen saanti, jos te burgeroitte noita "aloituksia". Asiat oikeasti soljuvat itsestään. Tai ainakin mun maailmassani. Ätmien maailma on muutenkin paha ja kamala, onneksi mulla on eri elämä :))

Kyllä, lupa pitää olla. Jos et ymmärrä saaneesi lupaa, sulla on jotain häikkää pariutumistaidoissa, tunneälyssä tms.

Pariutuminen on kuin tanssia. Kaksin ei voi tanssia yksin.

Kyllä, miehen pitää olla mies, jos nainen pitää miehistä eikä naisista tai lapsista. Myös henkinen puoli kuuluu siihen miehisyyteen ja aikuisuuteen. Mutta vieminen ja dominoiminen - ei. Sopii kokeilla, mutta voi löytää itsensä paketista lattialta.

Pelimiestaitoja ei voi luultavasti oppia, ainakin vahvasti epäilen sitä. Voit saada sattumoisin seksiä kun esität jotain muuta kuin mitä olet, mutta parisuhteeseen burgerien voi olla hankala päästä tai niissä pysyä, koska se tärkeä pala puuttuu. Päälleliimattu ei toimi, se ei ole aitoa.

ps. onko sinulla antaa parempaa neuvoa?

Jotkut miehet vain ovat normaaleja (osaavat synnynnäisesti toimintamallit modernissa keinotekoisessa ympäristössä kuten baarissa).

Jotkut miehet eivät vain ole normaaleja, no kaikkia ei vain ole tarkoitettu lisääntymään.

Eli neuvosi on että kannattaa luovuttaa tai odotella josko geenejä opitaan muokkaamaan?

Mun neuvot tuskin teille kelpaa.

Läsnäolo. Kuunteleminen, samaan rytmiin oleminen. Sen hetkiset ajatukset näkee kyllä ilmeistä ja eleistä.

Totta. Naiset voivat mennä käsittämättömän pitkälle vailla suurempaa riskiä seurauksista.

Siinä vaiheessa kun nainen miettii vaikuttaako hän nyt vähän tyrkyltä, mies miettii onko seuraava osoite koti, poliisilaitos vai lähimmän sairaalan ensiapuosasto.

Tulee taas mieleen Jim Jefferiesin kuolematon lausahdus: "it´e fuckin´ easy to be a slut, it´s fuckin´ hard to be a stud".

Ei nyt erityisen tyrkkyä, mutta eräs nainen jokin aika sitten muutaman minuutin tuttavuuden jälkeen päätti napata jollain painiotteella mun käsivarresta kiinni ja yrittää siirtää pöydästä toiseen kun sanallinen kehotus ei tehonnut. Pakkohan siihen oli jotenkin fyysisesti vastata, mutta tuntuu ettei tuo toisin päin vain kävisi mitenkään laatuun.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Taas tuo ALOITE. Ei mikään ihme ettei onnistu naisen saanti, jos te burgeroitte noita "aloituksia". Asiat oikeasti soljuvat itsestään. Tai ainakin mun maailmassani. Ätmien maailma on muutenkin paha ja kamala, onneksi mulla on eri elämä :))

Kyllä, lupa pitää olla. Jos et ymmärrä saaneesi lupaa, sulla on jotain häikkää pariutumistaidoissa, tunneälyssä tms.

Kyllä, miehen pitää olla mies, jos nainen pitää miehistä eikä naisista tai lapsista. Myös henkinen puoli kuuluu siihen miehisyyteen ja aikuisuuteen. Mutta vieminen ja dominoiminen - ei. Sopii kokeilla, mutta voi löytää itsensä paketista lattialta.

Pelimiestaitoja ei voi luultavasti oppia, ainakin vahvasti epäilen sitä. Voit saada sattumoisin seksiä kun esität jotain muuta kuin mitä olet, mutta parisuhteeseen burgerien voi olla hankala päästä tai niissä pysyä, koska se tärkeä pala puuttuu. Päälleliimattu ei toimi, se ei ole aitoa.

"Pariutuminen on kuin tanssia. Kaksin ei voi tanssia yksin."

Voiko tanssia oppia?

"Pelimiestaitoja ei voi luultavasti oppia, ainakin vahvasti epäilen sitä."

Voiko pelimiestaitoja oppia?

"Kyllä, miehen pitää olla mies, jos nainen pitää miehistä eikä naisista tai lapsista."

Tarkennahan tätä hieman niin tiedetään mistä puhutaan.

"Myös henkinen puoli kuuluu siihen miehisyyteen ja aikuisuuteen. Mutta vieminen ja dominoiminen - ei. Sopii kokeilla, mutta voi löytää itsensä paketista lattialta."

Luultavasti naisena pidät yhteisenä tanssina tilannetta jossa mies todellisuudessa vie. Haluat samoja vahvoja, jämeriä, itsevarmoja, määrätietoisia, vieviä otteita kuin kaikki muutkin naiset.

"Pariutuminen on kuin tanssia. Kaksin ei voi tanssia yksin."

Voiko tanssia oppia?

"Pelimiestaitoja ei voi luultavasti oppia, ainakin vahvasti epäilen sitä."

Voiko pelimiestaitoja oppia?

"Kyllä, miehen pitää olla mies, jos nainen pitää miehistä eikä naisista tai lapsista."

Tarkennahan tätä hieman niin tiedetään mistä puhutaan.

"Myös henkinen puoli kuuluu siihen miehisyyteen ja aikuisuuteen. Mutta vieminen ja dominoiminen - ei. Sopii kokeilla, mutta voi löytää itsensä paketista lattialta."

Luultavasti naisena pidät yhteisenä tanssina tilannetta jossa mies todellisuudessa vie. Haluat samoja vahvoja, jämeriä, itsevarmoja, määrätietoisia, vieviä otteita kuin kaikki muutkin naiset.

Rytmitajua ei varmaankaan voi oppia.

""Kyllä, miehen pitää olla mies, jos nainen pitää miehistä eikä naisista tai lapsista."

Tarkennahan tätä hieman niin tiedetään mistä puhutaan."

Näetkö tai huomaatko erot naisten, miesten ja lasten välillä? Sitä minä tarkoitan. Eli ihan sitä samaa mitä sinäkin jankkaat, että miehistä pitäville naisille ei kelpaa naiset eikä lapset. Sinä esität asiasi syytöksenä, teoriana ja todisteena naisten samanlaisuudesta.

Helka joskus selitti teille burgereille tuota vastavuoroisuutta. Asiat etenevät pikkuhiljaa, varovasti vähän kokeillaan kepillä jäätä, toinen vastaa siihen kokeiluun yhtä varovasti, ja homma jatkuu näin, vuoroon. Tai ei jatku, jos jompi kumpi lopettaa jossain kohtaa etenemisen. Tässä vaiheessa ei ole pakkeja, ei aloitteita, vaan ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, jossa on mukana seksuaalinen jännite ja kiinnostus.

• LinerT.2 kirjoitti:

""Kyllä, miehen pitää olla mies, jos nainen pitää miehistä eikä naisista tai lapsista."

Näetkö tai huomaatko erot naisten, miesten ja lasten välillä? Sitä minä tarkoitan. Eli ihan sitä samaa mitä sinäkin jankkaat, että miehistä pitäville naisille ei kelpaa naiset eikä lapset. Sinä esität asiasi syytöksenä, teoriana ja todisteena naisten samanlaisuudesta.

Helka joskus selitti teille burgereille tuota vastavuoroisuutta. Asiat etenevät pikkuhiljaa, varovasti vähän kokeillaan kepillä jäätä, toinen vastaa siihen kokeiluun yhtä varovasti, ja homma jatkuu näin, vuoroon. Tai ei jatku, jos jompi kumpi lopettaa jossain kohtaa etenemisen. Tässä vaiheessa ei ole pakkeja, ei aloitteita, vaan ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, jossa on mukana seksuaalinen jännite ja kiinnostus.

Kirjoittelen vain omista kokemuksistani ja mieltymyksistäni. Joku toinen nainen voi nähdä noi tutustumistilanteet toisin.

Multa ainakin saa satavarmasti pakit, jos siirtää kätensä mun reidelle. Tosi tökköä käytöstä.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

"Voit saada sattumoisin seksiä kun esität jotain muuta kuin mitä olet, mutta parisuhteeseen burgerien voi olla hankala päästä tai niissä pysyä, koska se tärkeä pala puuttuu. Päälleliimattu ei toimi, se ei ole aitoa."

Ei olekaan, mutta tässä piileekin juju. Kun nainen on vietelty ja seksiäkin saatu, tuo ätmien haaste on historiaa. Vaikeus on nimen omaan siinä etenemisessä: tuottaakseen naiselle tunteen _maskuliinisuudesta_, on edettävä _nopeammin_ kuin ätmit osaavat tai edes haluavat.

100% miehistä näyttelee "soidinmenotilanteissa". Eroja on vain siinä kuinka paljon ja miten hyvin. Nuorempana varmaankin näytellään enemmän. Se millainen joku oikeasti on, totta kai paljastuu lopulta. Mutta et voi vakavissasi yhdistää "soidinmenoja" ja 100% aitoutta.

Burgerit ovat asia erikseen. Näihin tosiaan kuuluu RSD:perustaja Owen Cook, joka oli todella pahan luokan ätmi. Ura alkoi nettikirjoittelijana.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

"Rytmitajua ei varmaankaan voi oppia."

Älä jaksa trollata.

Miksi tanssia sitten harjoitellaan, luulisi että joku vain olisi huippu välittömästi?
        Miksei "susilapset" ole taitavia sosiaalisissa tilanteissa ja soidinmenoissa (ihmisten kanssa, esim. baarissa), kun kerran kaikki on synnynnäistä?

"Voit saada sattumoisin seksiä kun esität jotain muuta kuin mitä olet, mutta parisuhteeseen burgerien voi olla hankala päästä tai niissä pysyä, koska se tärkeä pala puuttuu. Päälleliimattu ei toimi, se ei ole aitoa."

Ei olekaan, mutta tässä piileekin juju. Kun nainen on vietelty ja seksiäkin saatu, tuo ätmien haaste on historiaa. Vaikeus on nimen omaan siinä etenemisessä: tuottaakseen naiselle tunteen _maskuliinisuudesta_, on edettävä _nopeammin_ kuin ätmit osaavat tai edes haluavat.

100% miehistä näyttelee "soidinmenotilanteissa". Eroja on vain siinä kuinka paljon ja miten hyvin. Nuorempana varmaankin näytellään enemmän. Se millainen joku oikeasti on, totta kai paljastuu lopulta. Mutta et voi vakavissasi yhdistää "soidinmenoja" ja 100% aitoutta.

Burgerit ovat asia erikseen. Näihin tosiaan kuuluu RSD:perustaja Owen Cook, joka oli todella pahan luokan ätmi. Ura alkoi nettikirjoittelijana.

Vai on ätmien haaste historiaa, kun saa naiselta kerran seksiä. Eipä ole kummoinenkaan haaste :D Seksiä saa varmasti jokainen joka sitä haluaa, vaan sen jatkumo ja parisuhde onkin sitten asia erikseen.

Minä en usko, että 100% miehistä näyttelee "soidinmenotilanteissa". Minä uskon siihen vanhaan sanontaan, jossa luonto ajaa tikanpojan puuhun. Ainakin multa noi sujuu ihan luonnostaan ;)

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

"Näetkö tai huomaatko erot naisten, miesten ja lasten välillä? Sitä minä tarkoitan. Eli ihan sitä samaa mitä sinäkin jankkaat, että miehistä pitäville naisille ei kelpaa naiset eikä lapset."

Sitähän minä olen koko ajan sanonut.

Pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni. Itsevarmuus, määrätietoisuus, viettelytaidot, esivalinta, raha, status, voima, dominanssi, jne.

Näissä keskimääräinen mies on naista isompi/kyvykkäämpi, ja näitä nainen mieheltä haluaa.

"Rytmitajua ei varmaankaan voi oppia."

Älä jaksa trollata.

Miksi tanssia sitten harjoitellaan, luulisi että joku vain olisi huippu välittömästi?
        Miksei "susilapset" ole taitavia sosiaalisissa tilanteissa ja soidinmenoissa (ihmisten kanssa, esim. baarissa), kun kerran kaikki on synnynnäistä?

Älä jankkaa. Voit nussia pilkkua vaikka valomerkkiin ja vielä seuraavaankin, mutta ei siitä ole sulle hyötyä. Muut vaan väsyy siihen.

Epäilin aikaisemmin, että sulla ei ole ollut miehen mallia ja äitisi on ollut hyvin vaativa. Tai perheesi on ollut vain jäykkä kulissi. Jos lapsuudessa on suht normaalit ihmissuhteet eikä ole mitään patologisia vikoja pääsä, eiköhän nuo taidot ainakin suurimmalla osalla ihmisiä kehity niin kuin muillakin on kautta historian kehittynyt.

"Näetkö tai huomaatko erot naisten, miesten ja lasten välillä? Sitä minä tarkoitan. Eli ihan sitä samaa mitä sinäkin jankkaat, että miehistä pitäville naisille ei kelpaa naiset eikä lapset."

Sitähän minä olen koko ajan sanonut.

Pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni. Itsevarmuus, määrätietoisuus, viettelytaidot, esivalinta, raha, status, voima, dominanssi, jne.

Näissä keskimääräinen mies on naista isompi/kyvykkäämpi, ja näitä nainen mieheltä haluaa.

"Pituus, leveät hartiat, jykevä leuka, matala ääni. Itsevarmuus, määrätietoisuus, viettelytaidot, esivalinta, raha, status, voima, dominanssi, jne."

Noita voi olla naisella tai lapsellakin. Yritä vähän enemmän.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Vai on ätmien haaste historiaa, kun saa naiselta kerran seksiä. Eipä ole kummoinenkaan haaste :D Seksiä saa varmasti jokainen joka sitä haluaa, vaan sen jatkumo ja parisuhde onkin sitten asia erikseen.

Minä en usko, että 100% miehistä näyttelee "soidinmenotilanteissa". Minä uskon siihen vanhaan sanontaan, jossa luonto ajaa tikanpojan puuhun. Ainakin multa noi sujuu ihan luonnostaan ;)

"Vai on ätmien haaste historiaa, kun saa naiselta kerran seksiä. Eipä ole kummoinenkaan haaste :D"

Nyt puhutaan ätmeistä, ei ätneistä.

"Seksiä saa varmasti jokainen joka sitä haluaa, vaan sen jatkumo ja parisuhde onkin sitten asia erikseen."

Jokainen nainen joka haluaa, ei jokainen mies.

"Minä en usko, että 100% miehistä näyttelee "soidinmenotilanteissa". Minä uskon siihen vanhaan sanontaan, jossa luonto ajaa tikanpojan puuhun. Ainakin multa noi sujuu ihan luonnostaan ;)"

Oletko mies?

Totta kai se sujuu luonnostaan, koska olet nainen. _Seksin saaminen_ on itsestäänselvyys, se ei edellytä mitään _tekojen_ muodossa_. Harva mies taas vetoaa naisiin välittömästi, on sytytettävä _teoilla_.

Kyllä syöminenkin sujuu luonnostaan, kun sapuskaa tupataan joka puolelta. Mutta kun syödäkseen pitää hankkia rahaa, siinä tuleekin vastaan useampia vaiheita. Siinä on miesten ja naisten maailman ero.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Älä jankkaa. Voit nussia pilkkua vaikka valomerkkiin ja vielä seuraavaankin, mutta ei siitä ole sulle hyötyä. Muut vaan väsyy siihen.

Epäilin aikaisemmin, että sulla ei ole ollut miehen mallia ja äitisi on ollut hyvin vaativa. Tai perheesi on ollut vain jäykkä kulissi. Jos lapsuudessa on suht normaalit ihmissuhteet eikä ole mitään patologisia vikoja pääsä, eiköhän nuo taidot ainakin suurimmalla osalla ihmisiä kehity niin kuin muillakin on kautta historian kehittynyt.

"Epäilin aikaisemmin, että sulla ei ole ollut miehen mallia ja äitisi on ollut hyvin vaativa. Tai perheesi on ollut vain jäykkä kulissi."

0/3 oikein.

"Vai on ätmien haaste historiaa, kun saa naiselta kerran seksiä. Eipä ole kummoinenkaan haaste :D"

Nyt puhutaan ätmeistä, ei ätneistä.

"Seksiä saa varmasti jokainen joka sitä haluaa, vaan sen jatkumo ja parisuhde onkin sitten asia erikseen."

Jokainen nainen joka haluaa, ei jokainen mies.

"Minä en usko, että 100% miehistä näyttelee "soidinmenotilanteissa". Minä uskon siihen vanhaan sanontaan, jossa luonto ajaa tikanpojan puuhun. Ainakin multa noi sujuu ihan luonnostaan ;)"

Oletko mies?

Totta kai se sujuu luonnostaan, koska olet nainen. _Seksin saaminen_ on itsestäänselvyys, se ei edellytä mitään _tekojen_ muodossa_. Harva mies taas vetoaa naisiin välittömästi, on sytytettävä _teoilla_.

Kyllä syöminenkin sujuu luonnostaan, kun sapuskaa tupataan joka puolelta. Mutta kun syödäkseen pitää hankkia rahaa, siinä tuleekin vastaan useampia vaiheita. Siinä on miesten ja naisten maailman ero.

"Oletko mies? "

Olen tietysti. Ja mun kumppaniltani soidinmenot käy luonnostaan. Jos ei kävisi, ei ehkä olisi parisuhteita?

Olet ristiriitainen. Tuossa ylempänä naiset käy päälle, ja toisaalla kukaan ei halua vanhaa kurppaa parisuhteeseen. Niin, koita nyt väkisin saada jyntättyä vääristymäsi johonkin tilastoon tai teoriaan, niihin näköjään mahtuu niin kissat, lehmät ja lohikäärmeetkin, kun et saa niitä muualle mahtumaan. Tai sitten totuus oikeassa elämässä onkin jotain ihan muuta kun oppaissasi lukee.

Lähden keimailemaan luonnostaan osaavaan seuraan, heippa :)

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Muuten ätännä, tajuatkohan että on huomattavasti enemmän _naisia_ joilla nuo taidot eivät ole kehittyneet?

Aloitekyvyttömiä, passiivisia, pahasti jännittäviä, ahdistuvia, lukkoon meneviä, jne.

Soidinmenojen ja sen tanssin osalta enemmistö naisista on ätnejä ja HC-ätnejä. Mutta naisilla on etu: miesten visuaalisuus. Tissit/perse nähty, seksuaalinen kiinnostus herätetty. Siinä vaiheessa miehen työ seksuaalisen kiinnostuksen herättämiseksi on vasta alussa, ellei ole aivan kärkikaartia ulkonäöltään.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

"Oletko mies? "

Olen tietysti. Ja mun kumppaniltani soidinmenot käy luonnostaan. Jos ei kävisi, ei ehkä olisi parisuhteita?

Olet ristiriitainen. Tuossa ylempänä naiset käy päälle, ja toisaalla kukaan ei halua vanhaa kurppaa parisuhteeseen. Niin, koita nyt väkisin saada jyntättyä vääristymäsi johonkin tilastoon tai teoriaan, niihin näköjään mahtuu niin kissat, lehmät ja lohikäärmeetkin, kun et saa niitä muualle mahtumaan. Tai sitten totuus oikeassa elämässä onkin jotain ihan muuta kun oppaissasi lukee.

Eiköhän kumppanisi ole oppinut taitonsa muiden naisten kanssa. Luultavasti nuorena ei sujunut yhtä sujuvasti kuin nyt.

Vai pokasitko aloitteellisesti neitsytmiehen? :D

Hauskaa keimailua nyt kuitenkin.

Muuten ätännä, tajuatkohan että on huomattavasti enemmän _naisia_ joilla nuo taidot eivät ole kehittyneet?

Aloitekyvyttömiä, passiivisia, pahasti jännittäviä, ahdistuvia, lukkoon meneviä, jne.

Soidinmenojen ja sen tanssin osalta enemmistö naisista on ätnejä ja HC-ätnejä. Mutta naisilla on etu: miesten visuaalisuus. Tissit/perse nähty, seksuaalinen kiinnostus herätetty. Siinä vaiheessa miehen työ seksuaalisen kiinnostuksen herättämiseksi on vasta alussa, ellei ole aivan kärkikaartia ulkonäöltään.

Muruseni, miehillä ja naisilla on eroja. Pus, nyt pitää mennä :)

• practicalman
        LinerT.2 kirjoitti:

"Oletko mies? "

Toihan on illuusio. Luonnostaan osaaminen.

Kyllä ainakin mun eka poka ja seksikerta oli semmoista räpellystä ettei sillä enää oman ikäistä naista saisi. Tekemällä oppii.

Miehen hommahan on aina ollut luoda se illuusio. Soidinmenoissa pörhistellään ja näytetään isommalta kuin oikeasti ollaan.

Naista saa kun pelaa mukana.

• LinerT.2 kirjoitti:

Muruseni, miehillä ja naisilla on eroja. Pus, nyt pitää mennä :)

Minusta te keskustelette tässä nyt kahdesta eri asiasta ja kumpikin on tavallaan oikeassa.

Liner näkee: Komea sytyttävä mies jossa kemiaa (status, raha ulkonäkö). Tietenkin sille riittää ihan tavallinen normaali juttelu, ei se tarvitse mitään pelimiestemppuja koska mikään mitä se tekee/jättää tekemättä ei ole väärin ihastuneen naisen silmissä, kaikki toimii ja nainen voi tehdä vaikka aloitteenkin.

Ykskakkonen näkee: Ketmi tai ätmi, tavallisen näköinen tavallinen kaveri. Tietenkin sen pitää käyttää itsevarmoja alfaotteita jotta nainen kiinnostuisi siitä enemmälti, ketmille ne ovat jossain määrin sallittuja tunnusteluvaiheessa kun nainen ei ole vielä varma mikä on miehiään. Ätmille tietenkään röyhkeä lähestyminen ei ole sallittua koska se on jo naisen luokittelema eikä vioi kuin epäonnistua teki sitten mitä vaan.

• 121212121212
        Harmaaritari kirjoitti:

Minusta te keskustelette tässä nyt kahdesta eri asiasta ja kumpikin on tavallaan oikeassa.

Liner näkee: Komea sytyttävä mies jossa kemiaa (status, raha ulkonäkö). Tietenkin sille riittää ihan tavallinen normaali juttelu, ei se tarvitse mitään pelimiestemppuja koska mikään mitä se tekee/jättää tekemättä ei ole väärin ihastuneen naisen silmissä, kaikki toimii ja nainen voi tehdä vaikka aloitteenkin.

Ykskakkonen näkee: Ketmi tai ätmi, tavallisen näköinen tavallinen kaveri. Tietenkin sen pitää käyttää itsevarmoja alfaotteita jotta nainen kiinnostuisi siitä enemmälti, ketmille ne ovat jossain määrin sallittuja tunnusteluvaiheessa kun nainen ei ole vielä varma mikä on miehiään. Ätmille tietenkään röyhkeä lähestyminen ei ole sallittua koska se on jo naisen luokittelema eikä vioi kuin epäonnistua teki sitten mitä vaan.

Eroa on siinäkin mitä kutsutaan "röyhkeäksi lähestymiseksi".

Se ytmi voi lähestyä heti alussa tavalla joka tuottaisi ätmille tai ketmille litsarin, mutta koska nainen kokee lähestymisen pikkarit kostuttavana, hän pitää miestä "ihanana" ja kieltää syttyvänsä röyhkeistä miehistä.

Kun kirjoitat alfatempuista, sanoisin että ne ovat sille alfamiehelle mahdollisia muttei välttämättömiä, ätmille kiellettyjä ja ketmille välttämättömiä mutta vain osittain mahdollisia. Ne on ujutettava näennäisesti tavallisen kanssakäymisen väliin.

Eroa on siinäkin mitä kutsutaan "röyhkeäksi lähestymiseksi".

Se ytmi voi lähestyä heti alussa tavalla joka tuottaisi ätmille tai ketmille litsarin, mutta koska nainen kokee lähestymisen pikkarit kostuttavana, hän pitää miestä "ihanana" ja kieltää syttyvänsä röyhkeistä miehistä.

Kun kirjoitat alfatempuista, sanoisin että ne ovat sille alfamiehelle mahdollisia muttei välttämättömiä, ätmille kiellettyjä ja ketmille välttämättömiä mutta vain osittain mahdollisia. Ne on ujutettava näennäisesti tavallisen kanssakäymisen väliin.

Joo, siis sitä tuossa tarkoitinkin että kemiamies ei voi tehdä mitään väärin, kaikki on sallittua ja oikein, sitten taas ketmi joutuu turvautumaan alfatemppuihin, ne ehkä onnistuu tai sitten ei, ja ätmille ei riitä mikään koska on jo ätmiksi luokiteltu.

• uhbvnijrn
        LinerT.2 kirjoitti:

Ei minulta noita puutu. Kyse on siitä, että ruma ulkonäkö ja siitä johtuvat huonot kokemukset ovat pilanneet itsetunnon. Tästä syystä en ole sinun enkä kenenkään muunkaan naisen mielestä mies.

Eiköhän kumppanisi ole oppinut taitonsa muiden naisten kanssa. Luultavasti nuorena ei sujunut yhtä sujuvasti kuin nyt.

Vai pokasitko aloitteellisesti neitsytmiehen? :D

Hauskaa keimailua nyt kuitenkin.

Minä olen tapaillut vastakkaista sukupuolta myös teini-ikäisenä. Voi olla hurja juttu miehelle, joka on 30-vuotiaana parisuhdekokematon, mutta moni aloittaa seurustelun siinä 16-18 vuotiaana ja sitäkin ennen on ollut kaikenlaista tutustumista.

Päiväkerhoissa ja hoitopaikoissa lapset ihastuvat toisiinsa. Hekin osaavaat näyttää sen toisilleen, se on ihan yhtälailla vastavuoroista. Olen aivan varma, että osalla ihmisiä puuttuu se herkkyys ja kyky lukea sanatonta(kin) viestintää, jota tarvitaan läheisissä ihmissuhteissa. Sun kohdallasi näyttäisi puuttuvan myös tunteet, kun nojaat kaiken burgerinomaisesti teoriaan ja tilastoihin. No jaa, kai sulla tunteet on, olet vaan muuten aika pahasti päästäsi vinksallaan ;)

• Harmaaritari kirjoitti:

Mies on aina komea, jollei pilaa kokonaisuutta erilaisilla päävammoillaan.

• LinerT.2 kirjoitti:

Mies on aina komea, jollei pilaa kokonaisuutta erilaisilla päävammoillaan.

Niin niinhän minä sanoin, sinä näet tässä(kin) keskustelussa vaihtoehtona vain sen että olet komean, haluttavan miehen kanssa treffeillä ja senhän ei tosiaan tarvitse olla kuin ihan tavallisesti niin kuin olet sanonut, 12121212 taas kun jotuuu ajattelemaan miehen näkökannalta niin otantaoletus on suurempi.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Minä olen tapaillut vastakkaista sukupuolta myös teini-ikäisenä. Voi olla hurja juttu miehelle, joka on 30-vuotiaana parisuhdekokematon, mutta moni aloittaa seurustelun siinä 16-18 vuotiaana ja sitäkin ennen on ollut kaikenlaista tutustumista.

Päiväkerhoissa ja hoitopaikoissa lapset ihastuvat toisiinsa. Hekin osaavaat näyttää sen toisilleen, se on ihan yhtälailla vastavuoroista. Olen aivan varma, että osalla ihmisiä puuttuu se herkkyys ja kyky lukea sanatonta(kin) viestintää, jota tarvitaan läheisissä ihmissuhteissa. Sun kohdallasi näyttäisi puuttuvan myös tunteet, kun nojaat kaiken burgerinomaisesti teoriaan ja tilastoihin. No jaa, kai sulla tunteet on, olet vaan muuten aika pahasti päästäsi vinksallaan ;)

Nyt ei oikein täsmää.

Yrität kovasti selittää että mies...niin, hetkinen...mies joka ei ilmaise kiinnostustaan on burgeri tms viallinen.

Mutta tosielämässä _naiset_ ovat niitä jotka eivät ilmaise kiinnostusta vaan ulkoistavat aloitteen ja erityisesti sosiaaliset riskit miehelle. _Mies_ on se joka tekee ensimmäisenä ne asiat jotka eivät olisi sopivia ilman molemminpuolista kiinnostusta. _Mies_ on se jolta odotetaan rentoutta, sulavuutta, itsevarmuutta ja määrätietoisuutta. Nainen voi hermoilla ja se on söpöä. Jos mies hermoilee, next.

Tosiasiassa on kaksi ihmisryhmää. Ne jotka herättävät ulkonäöllään kiinnostusta, je ne jotka eivät herätä. Ensimmäiseen ryhmään kuuluu enemmistö naisista ja vähemmistö miehistä.

Kun mies on nähnyt naisen perseen/tissit/sääret/kasvot, kiinnostus on herätetty.
        Useimmat miehet eivät nauti moisesta luksuksesta, me joudumme lähtemään liikkeelle nollatilanteesta tai jopa maaliviivan takaa.

Kun naisella ei ole tätä visuaalista etua, 99% tapauksista hänen "sosiaaliset taitonsa" romanttisissa tilanteissa saavat Asperger-HC-ätmin vaikuttamaan Casanovalta.

Ikis ymmärsi oikein mistä on kyse.

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

ps. ätännä, minulla on ollut neljä seksikumppania joista ensimmäistä toki ei lasketa (maksullinen).

Jos katsotaan kolmesta muusta kumpi oli sosiaalisesti taitavampi, aloitteellisempi ja parempi lukemaan sanatonta viestintää...sanoisin että yhden kanssa oli 50-50, kahden muun kanssa se olin valtavalla erolla minä. Ja minun pitikin olla, olihan kyse tavisnaisista eikä ätneistä.

Koska naisena lähdet liikkeelle maaliviivan vierestä, herätettyäsi jo seksuaalisen kiinnostuksen, et tietenkään tajua ettei miehen tarvitse olla mikään burgeri jäädäkseen ilman naista. Esim. minun näköiseni mies jää helposti ilman ellei ole _erityisen_ taitava. Minä olen erityisen älykäs ja livenä myös erityisen hauska. Mutta tähän piti lisätä muutakin ennen kuin onnistui.

Mies ei voi ajella pokaustilanteissa apupyörillä, ellei ole poikkeuksellisen komea.

ps. ätännä, minulla on ollut neljä seksikumppania joista ensimmäistä toki ei lasketa (maksullinen).

Jos katsotaan kolmesta muusta kumpi oli sosiaalisesti taitavampi, aloitteellisempi ja parempi lukemaan sanatonta viestintää...sanoisin että yhden kanssa oli 50-50, kahden muun kanssa se olin valtavalla erolla minä. Ja minun pitikin olla, olihan kyse tavisnaisista eikä ätneistä.

Koska naisena lähdet liikkeelle maaliviivan vierestä, herätettyäsi jo seksuaalisen kiinnostuksen, et tietenkään tajua ettei miehen tarvitse olla mikään burgeri jäädäkseen ilman naista. Esim. minun näköiseni mies jää helposti ilman ellei ole _erityisen_ taitava. Minä olen erityisen älykäs ja livenä myös erityisen hauska. Mutta tähän piti lisätä muutakin ennen kuin onnistui.

Mies ei voi ajella pokaustilanteissa apupyörillä, ellei ole poikkeuksellisen komea.

Kuka tahansa saa seksiä, mutta burgerit eivät oikein onnnistu parisuhteissa. Naisille kelpaa kyllä seksi siinä kuin miehillekin, mutta parisuhteeseen onkin kovemmat kriteerit.

Sulla on sama vaiva kun Harmaahaalarilla. Huono itsetunto. Kaikki muut miehet kelpaavat sellaisinaan, mutta sun pitää kokea olevasi naisen yläpuolella. Ei naiset noita vaatimuksia aseta, vaan sinä ihan itse. Vaikka tienaisit miljoonan, ei se poista sun epävarmuuttasi. Aina tulee jokin uusi ulkoinen syy tilalle, miksi naiset ovat sun peloissasi just sua kohtaan kielteisiä.

Terapia vois auttaa sua irti tuosta teoriasta, joka ottaa pohjaa ja tukee pelkästään sun huonoa itsetuntoa. Vika on sun päässäsi, siellä sisäpuolella. Ihan samoin kun Harmaahaalarilla. Ei tarvita yhtään teoriaa, kun katsoo ympärilleen. Kaikki pään sisältä normaalit halukkaat pariutuvat.

• ndtuftjuyf
        LinerT.2 kirjoitti:

Kuka tahansa saa seksiä, mutta burgerit eivät oikein onnnistu parisuhteissa. Naisille kelpaa kyllä seksi siinä kuin miehillekin, mutta parisuhteeseen onkin kovemmat kriteerit.

Sulla on sama vaiva kun Harmaahaalarilla. Huono itsetunto. Kaikki muut miehet kelpaavat sellaisinaan, mutta sun pitää kokea olevasi naisen yläpuolella. Ei naiset noita vaatimuksia aseta, vaan sinä ihan itse. Vaikka tienaisit miljoonan, ei se poista sun epävarmuuttasi. Aina tulee jokin uusi ulkoinen syy tilalle, miksi naiset ovat sun peloissasi just sua kohtaan kielteisiä.

Terapia vois auttaa sua irti tuosta teoriasta, joka ottaa pohjaa ja tukee pelkästään sun huonoa itsetuntoa. Vika on sun päässäsi, siellä sisäpuolella. Ihan samoin kun Harmaahaalarilla. Ei tarvita yhtään teoriaa, kun katsoo ympärilleen. Kaikki pään sisältä normaalit halukkaat pariutuvat.

Mistä luulet huonon itsetunnon johtuvan ihmisillä noin ylipäätään? Aika usein naiset sanovat, että haluavat katsoa miestään ylöspäin. En usko, että he viittaavat tuolla suoraan pituuteen. Sinänsä kyse on biologiasta, jossa naaras valitsee kyvykkäimmän uroksen. Miehen ei siis tule olla naisen, vaan muitten miesten, yläpuolella.

Tunnut kovasti uskovan terapian kaikkivoipaisuuteen. Kun katsoo ympärilleen, niin aika moni niistä pään sisältä epänormaaleistakin pariutuu. Joten kyse ei voi olla pelkästään ihmisen oman mielen asioista. Ihmiset ovat erilaisia ja siinä, missä joillakin pariutumisen estävät henkiset ongelmat, toisilla esteenä ovat ympäristön vaikuttavat asiat.

• LinerT.2 kirjoitti:

"Kaikki pään sisältä normaalit halukkaat pariutuvat."

No voi vittu mitä paskaa. Atännä on vanha nainen jonka kehitys on pysähtynyt johonkin idiootin teini-ikäsen tasolle.

• ndtuftjuyf kirjoitti:

Mistä luulet huonon itsetunnon johtuvan ihmisillä noin ylipäätään? Aika usein naiset sanovat, että haluavat katsoa miestään ylöspäin. En usko, että he viittaavat tuolla suoraan pituuteen. Sinänsä kyse on biologiasta, jossa naaras valitsee kyvykkäimmän uroksen. Miehen ei siis tule olla naisen, vaan muitten miesten, yläpuolella.

Tunnut kovasti uskovan terapian kaikkivoipaisuuteen. Kun katsoo ympärilleen, niin aika moni niistä pään sisältä epänormaaleistakin pariutuu. Joten kyse ei voi olla pelkästään ihmisen oman mielen asioista. Ihmiset ovat erilaisia ja siinä, missä joillakin pariutumisen estävät henkiset ongelmat, toisilla esteenä ovat ympäristön vaikuttavat asiat.

MIEHET arvottavat toisiaan noin: "Miehen ei siis tule olla naisen, vaan muitten miesten, yläpuolella." Ei tuo ole naisten juttu.

Tuolla "yläpuolella" olemisella tarkoitetaan kunnoittamista ja arvostamista. Sinänsä termi on siis vääristävä, ja siitä onkin jankattu väärin ymmärrettynä palstalla sen 2 vuotta mitä olen näitä lukenut. Eikä vaan opita.

Niillä vähän erikoisillakin pariutujilla on sitten se soidinmenotaito, joka näyttäisi pariutumattomilta burgereilta puuttuvan. Jos sellainen normaali vuorovaikutustaito puuttuu, niin kovin on vaikeaa solmia syvempiä tunteita sisältäviä suhteita. Parisuhteet on vaikeita normaaleillekin, saati sitten niille joilla ei sellaisia taitoja ole. Kyllä ihmisessä saa vikoja ja virheitä olla, niiden vaan pitää olla sellaisia, että juuri se toinen kestää niitä.

• gybuinjm
        LinerT.2 kirjoitti:

MIEHET arvottavat toisiaan noin: "Miehen ei siis tule olla naisen, vaan muitten miesten, yläpuolella." Ei tuo ole naisten juttu.

Tuolla "yläpuolella" olemisella tarkoitetaan kunnoittamista ja arvostamista. Sinänsä termi on siis vääristävä, ja siitä onkin jankattu väärin ymmärrettynä palstalla sen 2 vuotta mitä olen näitä lukenut. Eikä vaan opita.

Niillä vähän erikoisillakin pariutujilla on sitten se soidinmenotaito, joka näyttäisi pariutumattomilta burgereilta puuttuvan. Jos sellainen normaali vuorovaikutustaito puuttuu, niin kovin on vaikeaa solmia syvempiä tunteita sisältäviä suhteita. Parisuhteet on vaikeita normaaleillekin, saati sitten niille joilla ei sellaisia taitoja ole. Kyllä ihmisessä saa vikoja ja virheitä olla, niiden vaan pitää olla sellaisia, että juuri se toinen kestää niitä.

On vaikea uskoa naisten puheita tuosta, kun miltei kaikki havainnot ja oma kokemus osoittavat muuta. Ja lopulta kyse on geeneistä, joista parhaat valitaan lisääntymään. Minusta se, etteivät kaikki tunnu tiedostavan tuota valintaa ei muuta asiaa mitenkään.

Mitkä asiat sitten miehessä voisivat olla kunnioitettavia ja arvostettavia. En tiedä, mutta veikkaan aika monen tällaisen ominaisuuden liittyvän erilaisiin sosiaalisiin ympyröihin.

Ihmissuhteet ovat aina vaikeita ja minulle ainakin aivan erityisen vaikeita, koska olen sen suhteen viallinen. Mutta näyttäisi kyllä siltä, että myös kaikilta kohtaamiltani naisilta puuttuu tuo soidinmenotaito. Tai ei heillä ainakaan ole ollut mitään halua syventää suhdetta kanssani. En sentään kuitenkaan ole mykkä tai täysin vailla vuorovaikutustaitoja.

• Pillujen--asiantuntija

Pitää olla naisten naurattaja että saa naisen kiinnostumaan. Jos ei osaa vitsailla eikä ole puhelias niin aika vaikeaa on tutustua naisiin. Nainen kiinnostuu pelimanneista jolla on sana hallussa ja aina jotain sanottavaa, just se porukan pelle joka lähestyy väkisin naista, saa naisen

• On tuossa perää. Ei kai kukaan halua viettää aikaansa ihmisen kanssa, joka on tappavan tylsä, eikä omaa samanlaista huumorintajua. Ihmisten kanssa viihtyy hyvin pitkälle juurikin sen harmittoman ja hassunhauskan smalltalkin vuoksi. Sillä luodataan minkälaisen ihmisen kanssa ollaan tekemisissä, ja jos se toisen kanssa höpöttely ei suju, hommasta ei tule mitään jatkossakaan.

• palstailija
        LinerT.2 kirjoitti:

On tuossa perää. Ei kai kukaan halua viettää aikaansa ihmisen kanssa, joka on tappavan tylsä, eikä omaa samanlaista huumorintajua. Ihmisten kanssa viihtyy hyvin pitkälle juurikin sen harmittoman ja hassunhauskan smalltalkin vuoksi. Sillä luodataan minkälaisen ihmisen kanssa ollaan tekemisissä, ja jos se toisen kanssa höpöttely ei suju, hommasta ei tule mitään jatkossakaan.

Menit toiseen äärilaitaan. Vai niillä päällekäyvimmillä ja sosiaalisimmilla miehillä voi vain olla samanlainen huumorintaju naisen kanssa? Muut ovat tappavan tylsiä?

• palstailija kirjoitti:

Menit toiseen äärilaitaan. Vai niillä päällekäyvimmillä ja sosiaalisimmilla miehillä voi vain olla samanlainen huumorintaju naisen kanssa? Muut ovat tappavan tylsiä?

Enkä mennyt.

Mutta jos haluat uskoa kaikkien naisten ja kaikkien miesten olevan samanlaisia persoonia naisina ja samanlaisia persoonia miehinä, niin se on sun asiasi. Ei kylläkään kovin hedelmällinen uskomus.

• aikuinenmies-

Baari on vihoviimeinen paikka josta minä hakisin nais seuraa. Pitää tosiaan olla rohkea ja uskaltaa puhua naisille vaikka kadulla tai koulut on hyviä paikkoja tutustua naisiin. Ujoilla on kyllä vaikeaa, ujot voi netissä yrittää tututstua naisiin ja netissäkin pitää vaan pyytää naista treffeille mahdollisimman nopeasti. Mitä nopeammin tapaat niin se ujouskin siitä hälvenee.

• Edwardo_en_ole_robotti

Ei kannata vihata peliä vaan itseä. Omalle kesähuvilallekin sopisi paremmin vastakkaissuuntainen auringonkierto, mutta se perkele nyt vaan nousee idästä ja laskee länteen. Deal with it. Rantarämeikköä pitikin raivata huolella ettei misukat bikineissä häiriinny liiaksi tyynestä pitävistä kesäpörriäisistä.

Jos ei ole valmis heittäytymään virtaan ja räpiköimään äärirajoilla, niin ei taida pillu riittävästi maistuakaan. Rakkaus on kuin villi joki. Lempi on myös kuin laukkakisa, missä jokainen on koni ja ruoska. Joillakin mamma pumppaa tempoa, mutta ei niin siitosoreja koulita. Ravaa, ravaa, äläkä unohda silmälappuja, vain häviäjät pälyilevät epävarmana sivuille.

• blondichka

Muuta tuota asennettasi en osaa olla aidosti kiinnostunut henkilöstä ketä en tunne. Ensikerralla kun juttelet jollekin viehättävälle muijalle mietit mielessäsi wau tämä henkilö on kiinnostavin henkilö ikinä ja haluan tietää hänestä kaiken, aivan sama onko se totta vai ei. Mutta kun muutat asenteesi en osaa:sta tuohon on keskustelu luontevampaa ja ehkä nainen osoittautuukin kiinnostavaksi tapaukseksi.

• Äh, ei sun pitäisi tarvita iskeä ketään. Tuo pk seutu on taikasanat, jotka kertoo että miespulan riivaamat naiset kyllä hoitaa iskemisen. Odottelet vaan kun naiset tekee aloitteita ja otat sitten mukana ensimmäisen, toisen ja kolmannen askeleen jne.

• so.sad

Olen asunut pääkaupungissa 15v, eikä yksikään nainen ole tullut iskemään.

Jotain hymyjä voi saada mutta vasta kun ensin itse hymyilee naiselle. Tämäkään ei etene mihinkään jos ei itse asiaa yritä edistää.
        Minä en ole osannut edistää, ja olenkin ollut koko ajan naisettomana täällä naisten keskellä.

• so.sad kirjoitti:

Olen asunut pääkaupungissa 15v, eikä yksikään nainen ole tullut iskemään.

Jotain hymyjä voi saada mutta vasta kun ensin itse hymyilee naiselle. Tämäkään ei etene mihinkään jos ei itse asiaa yritä edistää.
        Minä en ole osannut edistää, ja olenkin ollut koko ajan naisettomana täällä naisten keskellä.

Joku muu osaa edistää asiaa. Miespulan keskelläkään kun naiset ei sano varsinaisesti ettei miehiä olisi, vaan että ne eivät kiinnostu taikka eivät kohtele naisia tarpeeksi hyvin. Tuo joukko kuitenkin määrittelee tavat ja sen kehyksen jonka sisällä asioiden pitäisi edistyä.

• Naiset just aina vihaavat miehiä. :-/

• crux

Ihan oikea ajatus sinulla on - samaahan naisetkin aina sanovat. Tuttujen kesken vaan tutustutaan luontevasti ja sitten asiat vain tapahtuvat ja etenevät suudelmaan joka yllättää molemmat ystävykset. Toki ensin pitäisi päästä tutuiksi jonkun naisen kanssa ja olla parempi kuin muut miehet että asia voisi edetä.

• mikäonon

Demiseksuaalit pariutuvat hitaamman kaavan kautta, mutta silloi pitää olla pitkäjänteisyyttä siihen kaavaan. Että ensin tutustutaan esim. töissä tai muualla (harrastuksia?).

• Nnnnainen

Jollei se kolahda ensisilmäyksellä niin ei se ole oikea.
      Et vaan ole löytänyt sitä oikeaa ja luulet että se löytyy muurahaiskasaa tonkimalla. Ei löydy.

• kyuyjf

On naisnäkökulma pariutumiseen sitten tällainen tai tuo atännän tarjoama, niin molemmissa tapauksissa kaikki näyttää vain tapahtuvan naisille. Hassua, kun miehenä saa odottaa loppuun saakka eikä mitään tapahdu koskaan. Itse on laitettava tapahtumaan, jos meinaa saada aikaiseksi jotain.

Mutta tekeminenkään ei johda mihinkään, jos et ole MIES. Kun ruma/haiseva/sosiaalisesti kyvytön/geneettisesti epäkelpo mies flirttaa, niin se on vähän sama kuin nainen söisi vahingossa jäniksenpapanoita suklaana. Oksettaa, eikä ainakaan tee mieli sekaantua enää jatkossa vastaaviin.

Ei tässä oikeastaan voi hyvällä tahdollakaan vetää muuta johtopäätöstä kuin, että olen kelvoton suhteeseen. Ottaen huomioon omat ongelmat luonteessa ja käytöksessä, kaikki muut lopputulemat olisivat itsepetosta.

• Nnnnnnainenn
        kyuyjf kirjoitti:

On naisnäkökulma pariutumiseen sitten tällainen tai tuo atännän tarjoama, niin molemmissa tapauksissa kaikki näyttää vain tapahtuvan naisille. Hassua, kun miehenä saa odottaa loppuun saakka eikä mitään tapahdu koskaan. Itse on laitettava tapahtumaan, jos meinaa saada aikaiseksi jotain.

Mutta tekeminenkään ei johda mihinkään, jos et ole MIES. Kun ruma/haiseva/sosiaalisesti kyvytön/geneettisesti epäkelpo mies flirttaa, niin se on vähän sama kuin nainen söisi vahingossa jäniksenpapanoita suklaana. Oksettaa, eikä ainakaan tee mieli sekaantua enää jatkossa vastaaviin.

Ei tässä oikeastaan voi hyvällä tahdollakaan vetää muuta johtopäätöstä kuin, että olen kelvoton suhteeseen. Ottaen huomioon omat ongelmat luonteessa ja käytöksessä, kaikki muut lopputulemat olisivat itsepetosta.

"Kun ruma/haiseva/sosiaalisesti kyvytön/geneettisesti epäkelpo mies flirttaa, niin se on vähän sama kuin nainen söisi vahingossa jäniksenpapanoita suklaana. "

Pitäskö ton yllättää ettei ruma haiseva sosiaalisesti kyvytön ja geneettisesti epäkelpo ole suosittu? Kaikkeen muuhun voi itse vaikuttaa paitsi geeneihin.

Kun nainen ja mies löytää toisensa niin niitä vetää liima voimakkaasti yhteen eikä sitä voi olla huomaamatta.

• mfgjutfyu
        Nnnnnnainenn kirjoitti:

"Kun ruma/haiseva/sosiaalisesti kyvytön/geneettisesti epäkelpo mies flirttaa, niin se on vähän sama kuin nainen söisi vahingossa jäniksenpapanoita suklaana. "

Pitäskö ton yllättää ettei ruma haiseva sosiaalisesti kyvytön ja geneettisesti epäkelpo ole suosittu? Kaikkeen muuhun voi itse vaikuttaa paitsi geeneihin.

Kun nainen ja mies löytää toisensa niin niitä vetää liima voimakkaasti yhteen eikä sitä voi olla huomaamatta.

Eihän se yllätä. Pointti oli se, ettei tarvita kuin yksi noista ominaisuuksista. Olen sosiaalisesti kyvykäs, mutta geeneistä johtuen en voi mitään muille ominaisuuksille eli ulkonäölle ja hajulle.

Minusta on hyvä, jos ihmiset löytävät toisensa ja olen iloinen heidän puolestaan. Harmittaa se silti, ettei itsellä ole mitään mahdollisuuksia sellaiseen.

• 121212121212
        mfgjutfyu kirjoitti:

Eihän se yllätä. Pointti oli se, ettei tarvita kuin yksi noista ominaisuuksista. Olen sosiaalisesti kyvykäs, mutta geeneistä johtuen en voi mitään muille ominaisuuksille eli ulkonäölle ja hajulle.

Minusta on hyvä, jos ihmiset löytävät toisensa ja olen iloinen heidän puolestaan. Harmittaa se silti, ettei itsellä ole mitään mahdollisuuksia sellaiseen.

Hajulla tuossa varmaankin tarkoitettiin puutteellisesta hygieniasta johtuvaa huonoa hajua.

Geneettisesti _erilainen_ haju miellyttää, googlaa vaikka MCH-geenit. Jokaisella ihmisellä on geneettisesti samanlaisia ja geneettisesti erilaisia vastinkappaleita, tämä ei selitä naisettomuutta. Etenkään kun asia tulee ilmi vasta suht läheisessä kontaktissa, olettaen ettei käytetä voimakkaita dödöjä tms.

• uhnijm
        121212121212 kirjoitti:

Hajulla tuossa varmaankin tarkoitettiin puutteellisesta hygieniasta johtuvaa huonoa hajua.

Geneettisesti _erilainen_ haju miellyttää, googlaa vaikka MCH-geenit. Jokaisella ihmisellä on geneettisesti samanlaisia ja geneettisesti erilaisia vastinkappaleita, tämä ei selitä naisettomuutta. Etenkään kun asia tulee ilmi vasta suht läheisessä kontaktissa, olettaen ettei käytetä voimakkaita dödöjä tms.

Tiedän tämän, mutta itse haisen geenien vuoksi pahalle (sairaus) ja yritän peittää sitä voimakkailla hajusteilla epäonnistuen surkeasti.

• uhnijm kirjoitti:

Tiedän tämän, mutta itse haisen geenien vuoksi pahalle (sairaus) ja yritän peittää sitä voimakkailla hajusteilla epäonnistuen surkeasti.

Mikä/mitkä "sairaudet" laittaa haisemaan?.. ;P

Joskus taisin nähdä jonkun dokkarin, jossa "arvuuteltiin" myös noita HajuHommeleita, joku PäätönJohtoPäätös oli, että jotkut miehet tuoksuvat voimakkaasti ja se haju on yleensä naisille epämiellyttävän tuoksuinen, mutta ei silloin, kun Ovuloivat.. Eli siinä olisi Muka ollut joku sellainen juttu, että nämä miehet "välttyvät" "turhista" yhdynnöistä, eikä mene ns. Siemenet Hukkaan.. ;D

• Kiltti-ja-kunnollinen

Naisesta näkee 3 sekunnissa onko pettynyt miehen ulkonäköön ja haluaako se jutella miehen kanssa ja tutustua. Ja aina meikäläinen saanut pakit. Siinä ei auta vitsin vääntämiset ja kyselyt enää kun nainen vääntää sitä naamansa sen merkiksi ettei kiinnosta.

• Nnnnainen

Sun kannattaa muistaa että suurin osa naisista on varattuja eikä "pettyneitä sun ulkonäköön".

• Nnnnainen kirjoitti:

Sun kannattaa muistaa että suurin osa naisista on varattuja eikä "pettyneitä sun ulkonäköön".

Niin se voi olla Just niin, että ne vääntää naamaa, kun ovat varattuja ja sitten niitä Just niinku hieman se harmittaa, kun eivät voi tutustua kunnolla sen takia Just niinku hänen kanssa.. ;P

.. Olipas huono "vitsi".. ;D

• Nnnnainen
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Niin se voi olla Just niin, että ne vääntää naamaa, kun ovat varattuja ja sitten niitä Just niinku hieman se harmittaa, kun eivät voi tutustua kunnolla sen takia Just niinku hänen kanssa.. ;P

.. Olipas huono "vitsi".. ;D

Emmä ainakaan "tuo itseäni tykö" jos oon varattu. Sillon olen vakava ja koitan viestiä etten ole kiinnostunut tutustumaan miehiin.

• Nnnnainen kirjoitti:

Emmä ainakaan "tuo itseäni tykö" jos oon varattu. Sillon olen vakava ja koitan viestiä etten ole kiinnostunut tutustumaan miehiin.

Juuh.. Ymmärrän.. Heitin vain Huonon "läpän".. Pahoittelut siitä.. ;P

• Sun pitää tulla ammutuksi treffeillä..

Ja tuut sitte aaveena takasin sen naisen elämään.

Hyvin romanttista ja toimii joka kerta.

:D

• Munaotus

Olen lukenut näitä juttuja täällä. En ymmärrä mikä on ongelma naisen iskemisessä. Ilmeisesti se kuitenkin että että uskalla lähestyä naisia kun pelkäätte että pakit tulee heti. Naisia on erilaisia ja niillä on kaikilla erilainen mies maku. En ole itse kovinkaan komea mutta olen seurustellut. Ei naiset ole vaikeita, te itse olette vaikeita ja teette tutusumisesta vaikeeta. Kehukaa naisia, sanokaa että ne tuoksuu hyvälle ja että naisen hymy saa sinut hymyilemään. Hiukan positiivisuutta siihen, naiset elää kehuista ja ne haluaa kuulla kehuja ja silloin ne kiinnostuu teistä.

• Rohkeasti vaan, tietenkin jos tilanne on sopimaton niin sillon ainakin ite näköjään meen lukkoon jos tulee tunteita, siis esim työssä vaikkapa. Muuten kyllä yrittänyttä ei laiteta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      110
      1511
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      705
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      581
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      207
      568
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe