Onko kukaan runkkaillu Valkealan uimahallin höyryssä tai Lahden uimahallin höyryssä?
Käyn silloin tällöin molemmissa ja haluisin satua samaan aikaankatsomaan kun runkkaat.
Höyrysauna runkut
18
1703
Vastaukset
- lgghncxxxcccxd
milloin olet valkealan höyrysaunassa.voisin tehdä sitä.
- persekauha
lielahessa on tullu käytyä
- IhanaMulkku
Voin kyllä runkata isoo posliini kaluani, mutta vain naisille ja hekin saavat runkata sitä. Hotellihuoneessa sitten vielä saavat sitä pilluunsa.
- runkkarii
onko toimintaa näis miten??
- Bim51
Lohjan Neidonkeitaan höyrysaunaan tänään n.klo16?
- 0403
Hieman myöhässä...tunnistat punaiset pitsipöksyt ja posliini pippeli...
- 0403
Ilmeisesti et oo ...pitsipöksy ...
- Ukm60
Mahtaako tällaista toimintaa olla Leppävaaran uimahallissa?
- Ukm60
Kumpiko pää edellä :D
- Doktor
No mutta, onko sulla paha olo.. niin monesti käy, kun unohtaa ottaa lääkkensä.
- höyry
on tänään näin kun kaveri runkkasi ja itsekkin sain kyrvän kovaksi ja laukesin
- 040
Tänään posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....rantakylä...
- höyry
Huomenna maanantaina aamupäivällä
- 040
Tänään kävin...huomenna töissä...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...
- T6969
Täällä kymenlaakson nainen kaipaisi posliini pippeliä .
- 040
Oot kovin kaukana ...
Tässä olisi miehekäs 50 v bi-posliinipippeli Kouvolasta.
Kivan kokonen peli jolla estoton omistaja.
Txt 044-9447358
- miesutelias
Koska olet Lahden höyryssä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801045Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784