Potkut tällä alalla

villii2

Onkohan mitään muuta alaa jossa duunareiden työsuhteita lopetetaan mitä oudoimmista syistä.Paljon kuulee kaikenlaista.TJ.Sattuu olemaan pahalla päällä,karjutaan siivoojalle,haukutaan ja kirotaan.Jos työntekijä vähänkään puolustautuu tai sanoo jotain,niin lopputili.
Lopputiliä isketään helposti jos asiakas reklaa.Vaikka luulisi työnjohdon neuvovan ja opastavan kunnolla,asiallisen nätisti työntekijää.

Villit on kuviot alalla.

6

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huliski

      Missä tuollaista on?
      Itse kauan jo koulusiivouksessa ja kyllä aikamoisia riidankylväjiä katsellaan vuositolkulla ja lopulta siirretään yksikseen johonkin. Itseä suorastaan turhauttaa tämä. Varoituskäytäntö meillä, olisko kolmesta potkut. Kylmiltään lähtevät ehkä ne, jotka tulevat kännissä töihin tai muuta yhtä räikeää. Henkistä kiusaamista suvaitaan ihan liikaa.

    • Duunari247

      Itse nykyään nauhoitan aina kaikki viranomaisten ja työpaikan esimiesten kanssa käydyt keskustelut. Jos jotain laitonta tapahtuu niin kylmästi vaan oikeuteen. Todisteet on jo olemassa.

      Aika ikävää että suomessa asiat on menny näin alhaiselle tasolle, mutta pakko näköjään itsekin sitten osata olla yhtä v****mainen ja puolustaa omia oikeuksiaan. Olen kyllä reilu sellaisia työnantajia kohtaan jotka ovat myös minua kohtaan. Ihan mitä tahansa p**kaa ei kannata niellä.

    • EräsJoku

      Joo nauhotus on varmaan oikein hyvä jos se on mahdollista,. kumminki ensin pitää olla huomautus sitten varoitus ehkä enemmän kuin kerran,.. villii2 kerro ihmees missä on tällaista, edes paikkakunta tai paikanosa tai suunta,.? Paljon siedetään, pikkumaisuus nousee kärkeen,.

    • Juhlallinen

      Kyllä ne potkut on ihan helppo hankkia. Kun ajastus mättää, tai "eioleymmärtänyt", vaikka silmät on päässä nähdä, mikä on kiireellinen asia.
      Toisekseen työmäärästä olisi hyvä kertoa, jos se on mahdoton. Kiroilu, asiakastaholle keljuilu ym ei kuulu työhön ollenkaan, joten peiliäkin voi katsoa joskus.

      Onhan se joskus... mutta vapaa-aika on sitä varten, että lepää.

    • potkut09

      Mistähän Juhlallinen tämän repäisi?
      Kyllä tällä alalla potkuja jaetaan mm: Työntekijä kyselee väärin maksettua palkkaa.
      Alueen kokoa,tuntimitoitusta kyseenalaistaa.
      Ja kyllä työnjohto yleisimmin on se joka ei hallitse alkeellisiakaan käytöstapoja.
      Se onkin varsin mielenkiintoista,missä toisessa duunissa työnjohtajat voivat tai haluavat käyttäytyä työntekijöitä kohtaan kuten tämän alan?

      Ei se kiire,stressi vittuilemalla katoa.
      Monintavoin Palveluohjaajat,Työnjohto voisi peiliin katsoa.
      Heidän tulee arvostaa työntekijöitään.Miten se asiakas arvostaa jos itse firmakaan ei?

      Itse just ennen koeajan päättymistä olen saannut työsuhteen purun.
      Kyse ei voinnut olla mistään muusta kuin kyseenalaistin palkan vääriä kohtia,maksuja.

      Koeajalla irtisanominen luonnollisesti sanottiin syyksi useat Reklat,huono työ.jne.
      Tosin näitä ei ollut,eikä tälläisiä kerrottu. Niin paitsi kun palkkaasiassa en hyväksynyt selvää vääryyttä.

      Ja helsinki minun kohdallani.

    • potkuja

      Potkut oli saannut Sollista tuolla sol kirjoitus ketjussa,uusi työntekijä.Joka ei työnjohdon mukaan oppinut moppaamaan heti.Opastus ja inhimillinen aika oppia,ei siis tullut Sollilla vaihtoehdoksi.Potkut oli parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe