mörskä kunnostettava

ohikulkijavaan

olisi jo aika saattaa mörskä arvoisekseen kuntoon.

9

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörskälleuusinimi

      Juu samaa mieltä,katsomovouhotukeen käytetyillä rahoilla olis voinu tehdä kunnon kulttuuriteon.

    • ja.taas

      Aina kun kevätaurinko pilkahtaa pilvenraosta alkaa keskustelu Mörskästä.
      TE jotka sen vanhan torpan perään niin täällä vingutte TEHKÄÄ JOTAIN KONKREETTISTA. Ostakaa Lastulasta vaikka vasara ja nauloja, muutama maalipurkki ja laittakaa kunnostus käyntiin. Sillä rakennuksella ei ole mitään kultturihistoriallista arvoa, eikä muutenkaan ole rakennusarkkitehtuuriltaan mikään ihmeellinen.
      Eikö tuollaisen leikkimökin kokoisen hökkelin nyt pari aktiivista ihmistä aikansa kuluksi kunnosta iltapuhteinaan.
      JA TE JOTKA AINA VALITATTE, TEHKÄÄ ASIAN ETEEN ITSE JOTAIN. Pysyy se maalisuti naisenkin kädessä. Eikö niistä kellotapulin jämäpaloistakin jo saisi vuorilautaa korjatuksi ja purkulavalta varmasti löytyy lisää tavaraa.

      Nyt on hyvä sauma vaatia ely-keskukselta rahaa ja majoittaa ne turvapaikan hakijat joista lehdessä kerrotaan mörskään...ai niin, Kanttissahan on koulu kylmillään kun yhtenäiskoulu valmistuu...

      • joutuun

        Sama valitus aina, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut. Eikö olisi jo aika lopettaa se eipäs juupas leikki ja tehdä asialle jotain muutakin kuin vaatia toisten tekemään. Kun se siinä vielä muutaman vuoden makaa niin saavat lämpölaitokselle siitä hyvää materiaalia.

        Se on kyllä hyvä, että tuollainen rötiskö on kirkonkylässä sillä sivukylissä tuollaiset lahonneet talot olisi purettu vähin äänin maisemaa pilaamasta, omistajan toimesta.

        Eikö se mörskä kannattaisi myydä yksityiselle joka kunnostaisi sen itselleen.

        Kesäkahvilana ja konditoriana paikka olisi tosi idyllinen.


    • Mörskä kuntoon 2017, 2018, 2019 jne ->

    • niksumus

      kaikki sivukyläset tulkaa te laittamaan mörskä kuntoon,

    • Valkoinensuomiluntalisää

      Tehdään siitä Karvian oma VOK.

    • antimörskänen

      Se saatanan mörskä on semmonen riippakivi, että olis kaikkein paras, kun "Tuhkanen" hoitaisi homman pois päiväjärjestyksestä, hankalaa vaan, kun siinä on lähellä muitakin rakennuksia. Mitään konkreettista sille paskalle ei kukaan muuten tule tekemään, itse en laittaisi euroakaan likoon siihen rumilukseen, enkä sekuntiakaan tekisi mitään talkootyötä sen hyväksi.

    • viekää.kanttiin

      Kunnostakaa ihan ite vaan mörskänne. Täällä sivulla vedetään tuollaiset hökkelit kaivinkoneella tasaiseksi ja viedään ongelmajätelaitokselle.

      Se on teidän kirkonkylästen häpeä, jos ympäristöänne ette saa siistiksi.

    • Karviooooo

      Kuinkas tänä vuonna........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe