ikävä.....

ikäväikävä

ikävä ikävä ikävä

32

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enne---

      sehän on mukava

      • parempisunkannalta

        En tiiä kun suunnanmuutos on välttämätön? Itteäni ajattelen.


    • Ikävöivämies

      Ikävähän se on, kun ei olla taas nähty pitkään aikaan, nainen. Sinun hymyilevät kasvot ei multa silti unohdu. Sinun kanssa on aina niin mukavaa. Tiedän, että merkitsen sulle jotain. Sinä saat päättää mitä...

    • Nytnytnythetiheti

      Ryyppään heti!!!!

    • Ikävähän se...

      • ikävähelpottaa

        Vaihda tuo merkki.
        Ei sovi ikävöivälle


      • ihanatiikeri
        ikävähelpottaa kirjoitti:

        Vaihda tuo merkki.
        Ei sovi ikävöivälle

        Minusta se sopii :)


      • sesopii
        ihanatiikeri kirjoitti:

        Minusta se sopii :)

        nimimerkki ei


      • No ehkä ne ei sovi ikävöivälle, mutta ne sopii minulle...


      • Eimitäänvikaa
        ikävähelpottaa kirjoitti:

        Vaihda tuo merkki.
        Ei sovi ikävöivälle

        Mun mielestä nimimerkki on taas hyvä :)


    • Sinuasinuavaan

      On on on, niin on...

    • Jos henkilö on jo edesmennyt, et voi kuin purkaa ikäväsi ruudulle
      tai paperille, mutta jos hän elää, voit ehkä kertoa IKÄVÄSTÄSI
      IRL.

    • Marialta

      Minäkin ikävöin häntä.
      Mikään nimimerkki ei haittaa.
      Hän on tärkeä ja rakas.
      Hyvää yötä hälle jota ikävöin
      jo yli kaksi vuotta.
      Olkoon iltasi ja yösi levollinen.

    • öitäsullekin

      Maria


      Kai se on etunimet

      • huomenet

        Sullekin☺ NK Maria


      • Marialta

        Huomenta sulle NK huomenet:)
        Olkoon päiväsi mukava..


      • ennakoiva
        Marialta kirjoitti:

        Huomenta sulle NK huomenet:)
        Olkoon päiväsi mukava..

        tekstin syöttö lisäsi nk.n
        no ehkä varmaankaan haittaa


      • Marialta

        Höpsistä.
        Mua ei haittaa.
        Mukavaa päivää!


      • kivajuttuse
        Marialta kirjoitti:

        Höpsistä.
        Mua ei haittaa.
        Mukavaa päivää!

        Olet mukava☺
        Hyvää päivänjatloa sulor,😉


      • Marialta

        Mukavalta vaikutat sinäkin!:-)


      • taidammeolla
        Marialta kirjoitti:

        Mukavalta vaikutat sinäkin!:-)

        Vähän pidemmät tutut.
        Ehkä heinäkuulta palstailleet.
        Jos olet eräsneräs olet hän.
        Myös muutnimi. kuten
        K.lady jaleiv.


      • Marialta

        En enää muista milloin tulin.
        Nuo eivät ole mun nimimerkkejä.(sorry)
        Käytän kyllä useita nikkejä.


      • Marialta

        Toivon,että löydät omasi.


      • erästätaas
        Marialta kirjoitti:

        Höpsistä.
        Mua ei haittaa.
        Mukavaa päivää!

        Kaipaan


      • Marialta

        Minäkin kaipaan..
        Ihmeellinen ikävä..


    • nainennnikävöii

      Mattia niin ikävä

      • ihastustaa

        Kerro jotain hänestä...


      • komeeoli

        Tumma mies. Tavattiin baarissa


      • nainenikävöi
        ihastustaa kirjoitti:

        Kerro jotain hänestä...

        Ollaan tunnettu ehkä noin kolme vuotta... ei nähä enään yhtäusein kun ennen tietystä syystä..


    • enolluttäällä

      Äväki äväki äväki 🙃

    • Saipäänpyörälle

      Niin on! Miksi se mies alkoi käymään töissäni!! Eihän hänen pitänyt edes muistaa minua sen yhden baari kerran jälkeen! Miksi se tuli yhä uudelleen sinne!!!

    • pelottavanoutoa

      tehdään ja ajatellaan samoja asioita tietämättä toisen tekosista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe