Tiedättekö sen

gggggggggg

Kun joidenkin silmistä jo näkee ettei pään sisällä ole paljon täytettä. Sellanen tyhjä ja "samea" katse.

17

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihantujuna

Tiedän kun mulla on ollut just sellainen päivä.

• sitäsinäolet

Ja ilkeyden näkee myös silmistä ja katseestakin.

• ilkeyttäilkeille

Kohtelen muita samalla tavalla kuin ne kohtelee minua.

• perttiiha

se johtuu vaan aivoa sumentavista aineista, tai itkemisestä. tupakka, kahvi, tee noikin sumentaa silmiä,,lisäks alkoholi, lääkkeet, nykyään tunteetbtäytyy tappaa että pärjää niin senmukaiswt dropitkin, yritäpä etsiä ympäriltäsi yksi ihminen jolla on oikeasti tunteita, niin että.olet varma asiasta. ite en tunne nimittäin letään sellasta

• taionväsynyt

Jos sillä ei ´vaan ole sulle mitään asiaa ja ihmettelee että mitä tuojotat. Siihenkin katseeseenki kun voi olla monia syitä.

• hahahhajust

Sua ei todellakaan kukaan tuijota. Itsehän sinä taidat juuri toljottaa sillä typerällä ilmeelläsi ja se toinen on sitten katsonut takaisin että mitä tuo kehari toljottaa. Ja se katse ei johdu mistään muusta kuin siitä että ei ole kovinkaan fiksu, näin nätisti sanottuna.

• Luikig

Tiiän. Kuin kaksi pimeää lyhtyä josta liekki sammunut. Ja suu käy kuin robotilla.

• hsbsknsns

Ei sitä nää kyllä mistään ei ees silmistä. Siinä kohtaan huomaa ettei oo penaalin terävin kynä kun koulutus puuttuu.

• Tuijotussammakko

Tiedättekö että joitain ihmisiä ahdistaa kun kyylätään

• laskeudumaanpinnalle

Sua ei kukaan kyylää herran jumala, mitä oikeen kuvittelet itestäs? Sussa tuskin on yhtään mitään kiinnostavaa kenenkään mielestä.

• Ymmärränkyllä

Mut joistakin näkee...tai tuntee...se on jotain jonka mä tunnen....jotain lämmintä, jotain haastavaa,,mut mun omaa......pitäiskö se jättää...Ehkä....mut se on se.....mä ajattelen sua. Sori vaan. Se oli sellainen yhteys. Ihana. Mut elä vaan, ei minua ole.
      .

• 64634476fdghg

Mä ainakin katson aina henkilöä joka puhuu. Toiset voi kokea sen myös ahdistavaksi!

• katsekertookaiken

Jep minulla oli varmaan just sellanen kun tuijotin sinua😊

• kuneikiinnosta

silloin voi olla vähän poissa oleva katse, kun ajatukset harhailee mielenkiintoisimmissa asioissa.

• Voi kertoa ennemminkin ihan vaan siitä että olis ajankohtaista varata aika optikolle... (joo kyllä puhun tässä muun muassa itsestäni...)

• (Niitä tyhjiä katseitakin on niin monenlaisia. )

Jatkuvasti nauravat silmätkin voivat olla pelkkä julkisivu,
      naamio, joka on luotu ulkomaailmaa varten. Usein kun tällaisen
      nauravasilmäisen henkilön kanssa alkaa keskustella vakavasti,
      katse tarkentuu "vähemmän aurinkoiseksi" ja hymy sammuu,
      samalla kun keskitytään VAATIVISTA asioista puhumiseen.

Myös surullisin ja sumein silmin varustettu ihminen pystyy usein
      työntämään "suruharsonsa" syrjään ja KESKUSTELEMAAN ASIOISTA NORMAALISTI
      KATSEENSA TARKATEN. Jos ei ole niin rikkinäisessä tilassa, että haluaa vain sivuuttaa kaikki tuntemattomammat ja puolitutut, kontaktiin antautumatta.

Tosiaan, niitä tyhjiä katseitakin on niin monenlaisia. Enkä lähtisi tekemään
      mitään arviota kenenkään "pään sisällöstä" tai mielentilasta VALOKUVAAN
      MIKROSEKUNNEISSA VANGITUISTA ILMEISTÄ. (On nähtävä monia samasta
      henkilöstä, AJALLISESTI LÄHEKKÄIN otettuja valokuvia, ennen kuin hänen SEN HETKISESTÄ mielentilastaan voi arvioida mitään.)

Toisaalta usein valokuviin suostutaan
      hymyä puristaen tai ainakin surullisuus "mitäänsanomattomalla" ilmeellä verhoten.

Itse pyrin kulkemaan JOKO kaukaisuuteen katsellen tai TYHJYYTEEN TUIJOTTAEN
      IHMISTEN OHI, JOIDEN RÖYHKEÄ TUIJOTUS KASVOIHINI TAI KOKO OLEMUKSEENI
      HÄIRITSEE. (Tällaiset puolituntemattomat ja tuntemattomat röyhkeät tuijottelijat
      OVAT MINULLE KUIN ILMAA.)

• Avaruusolio420

Juuri niiden ihmisten pään sisällä on paljon sitä täytettä. Ap:lla on putkinäkö ja ajatukset normaalia ihmistä suppeampi. Kannttaisi herätä tähän päivään ja vähentää sen netin käyttöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9814
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5354
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4993
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3841
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3373
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      44
      3158
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2926
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      69
      2582
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2573
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56