Tiedättekö sen

gggggggggg

Kun joidenkin silmistä jo näkee ettei pään sisällä ole paljon täytettä. Sellanen tyhjä ja "samea" katse.

17

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihantujuna

      Tiedän kun mulla on ollut just sellainen päivä.

    • sitäsinäolet

      Ja ilkeyden näkee myös silmistä ja katseestakin.

      • ilkeyttäilkeille

        Kohtelen muita samalla tavalla kuin ne kohtelee minua.


    • perttiiha

      se johtuu vaan aivoa sumentavista aineista, tai itkemisestä. tupakka, kahvi, tee noikin sumentaa silmiä,,lisäks alkoholi, lääkkeet, nykyään tunteetbtäytyy tappaa että pärjää niin senmukaiswt dropitkin, yritäpä etsiä ympäriltäsi yksi ihminen jolla on oikeasti tunteita, niin että.olet varma asiasta. ite en tunne nimittäin letään sellasta

    • taionväsynyt

      Jos sillä ei ´vaan ole sulle mitään asiaa ja ihmettelee että mitä tuojotat. Siihenkin katseeseenki kun voi olla monia syitä.

      • hahahhajust

        Sua ei todellakaan kukaan tuijota. Itsehän sinä taidat juuri toljottaa sillä typerällä ilmeelläsi ja se toinen on sitten katsonut takaisin että mitä tuo kehari toljottaa. Ja se katse ei johdu mistään muusta kuin siitä että ei ole kovinkaan fiksu, näin nätisti sanottuna.


    • Luikig

      Tiiän. Kuin kaksi pimeää lyhtyä josta liekki sammunut. Ja suu käy kuin robotilla.

    • hsbsknsns

      Ei sitä nää kyllä mistään ei ees silmistä. Siinä kohtaan huomaa ettei oo penaalin terävin kynä kun koulutus puuttuu.

    • Tuijotussammakko

      Tiedättekö että joitain ihmisiä ahdistaa kun kyylätään

      • laskeudumaanpinnalle

        Sua ei kukaan kyylää herran jumala, mitä oikeen kuvittelet itestäs? Sussa tuskin on yhtään mitään kiinnostavaa kenenkään mielestä.


    • Ymmärränkyllä

      Mut joistakin näkee...tai tuntee...se on jotain jonka mä tunnen....jotain lämmintä, jotain haastavaa,,mut mun omaa......pitäiskö se jättää...Ehkä....mut se on se.....mä ajattelen sua. Sori vaan. Se oli sellainen yhteys. Ihana. Mut elä vaan, ei minua ole.
      .

    • 64634476fdghg

      Mä ainakin katson aina henkilöä joka puhuu. Toiset voi kokea sen myös ahdistavaksi!

    • katsekertookaiken

      Jep minulla oli varmaan just sellanen kun tuijotin sinua😊

      • kuneikiinnosta

        silloin voi olla vähän poissa oleva katse, kun ajatukset harhailee mielenkiintoisimmissa asioissa.


    • Voi kertoa ennemminkin ihan vaan siitä että olis ajankohtaista varata aika optikolle... (joo kyllä puhun tässä muun muassa itsestäni...)

    • (Niitä tyhjiä katseitakin on niin monenlaisia. )

      Jatkuvasti nauravat silmätkin voivat olla pelkkä julkisivu,
      naamio, joka on luotu ulkomaailmaa varten. Usein kun tällaisen
      nauravasilmäisen henkilön kanssa alkaa keskustella vakavasti,
      katse tarkentuu "vähemmän aurinkoiseksi" ja hymy sammuu,
      samalla kun keskitytään VAATIVISTA asioista puhumiseen.

      Myös surullisin ja sumein silmin varustettu ihminen pystyy usein
      työntämään "suruharsonsa" syrjään ja KESKUSTELEMAAN ASIOISTA NORMAALISTI
      KATSEENSA TARKATEN. Jos ei ole niin rikkinäisessä tilassa, että haluaa vain sivuuttaa kaikki tuntemattomammat ja puolitutut, kontaktiin antautumatta.

      Tosiaan, niitä tyhjiä katseitakin on niin monenlaisia. Enkä lähtisi tekemään
      mitään arviota kenenkään "pään sisällöstä" tai mielentilasta VALOKUVAAN
      MIKROSEKUNNEISSA VANGITUISTA ILMEISTÄ. (On nähtävä monia samasta
      henkilöstä, AJALLISESTI LÄHEKKÄIN otettuja valokuvia, ennen kuin hänen SEN HETKISESTÄ mielentilastaan voi arvioida mitään.)

      Toisaalta usein valokuviin suostutaan
      hymyä puristaen tai ainakin surullisuus "mitäänsanomattomalla" ilmeellä verhoten.

      Itse pyrin kulkemaan JOKO kaukaisuuteen katsellen tai TYHJYYTEEN TUIJOTTAEN
      IHMISTEN OHI, JOIDEN RÖYHKEÄ TUIJOTUS KASVOIHINI TAI KOKO OLEMUKSEENI
      HÄIRITSEE. (Tällaiset puolituntemattomat ja tuntemattomat röyhkeät tuijottelijat
      OVAT MINULLE KUIN ILMAA.)

    • Avaruusolio420

      Juuri niiden ihmisten pään sisällä on paljon sitä täytettä. Ap:lla on putkinäkö ja ajatukset normaalia ihmistä suppeampi. Kannttaisi herätä tähän päivään ja vähentää sen netin käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe