Nainen piti minua itsestäänselvyytenä - NÖYRYYTIN!

juomantilaaja_28_v

Olin tässä muutama viikko sitten baarissa eräässä suurehkossa suomalaisessa kaupungissa. Menin tilaamaan juomaa baaritiskille, kun viereen ilmestyi kaksi sellaista n. 45-vuotiasta naista juttelemaan keskenään. Yhtäkkiä toinen koputti olkavarteeni ja kysyi minulta, että tiedänkö missä on lähin hotelli baarista katsottuna. Kerroin hotellin sijainnin. Sen jälkeen kuulin, miten tämä nainen sanoi ääneen sille kaverilleen, että "näitkös, eipäs tarvitse jäädä ilman miesseuraa tänäkään iltana". Hetken päästä se nainen yritti aloittaa jotain uutta jutun aihetta kanssani, mutta sain juomani ostettua ja tokaisin vain, että "en kyllä jää sinun kanssasi juttelemaan. Hyvästi!"

Nainen siis kuvitteli, että koska olen mies yksin liikkeellä, niin minä olen itsestäänselvää juttuseuraa naiselle, sen kuin poimii siitä vaan. Minä taas en keksi yhtäkään syytä, miksi olisin tuon ikäiselle naiselle jäänyt mitään juttelemaan. Olisi siltä ehkä voinut seksiä saada, mene ja tiedä, mutta miksi haluaisin sitä tuon ikäisen kanssa, kun baarissa oli kymmeniä nuorempiakin naisia?

Ja sitten naiset vielä väittävät täällä, että "EEEEEI, EEEEI MEILLÄ MITÄÄN LIIKOJA LUULOJA ITSESTÄMME OLE, SENKIN PALSTAN ÄTMIJUNTIT!!!"

41

772

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvonsa_tunteva_mies

Miehillä pitäisi olla enemmänkin selkärankaa toimia noin, niin naiset ehkä laskeutuisivat joskus maan pinnalle. Liian moni mies tuollaisessa tilanteessa jää juttelemaan naiselle ja näin boostaa naisen kuvitelmia itsestään.

• 72027

Käyttäkää sitä selkärankaanne niihin nuoriin ja nätteihin, niin heille ei koskaan pääse kehittymäänkään liikoja luuloja.

Mutta eihän teillä siihen ole selkärankaa, ja siksi ette koskaan pysty kouluttamaan naisia pois niistä itse antamistanne suurista luuloista. Tehän niihin naisten suuriin luuloihin syyllisiä olette, kun ihan urakalla nuorille naisille niitä syötätte.

• Arvonsa_tunteva_mies
        72027 kirjoitti:

Käyttäkää sitä selkärankaanne niihin nuoriin ja nätteihin, niin heille ei koskaan pääse kehittymäänkään liikoja luuloja.

Mutta eihän teillä siihen ole selkärankaa, ja siksi ette koskaan pysty kouluttamaan naisia pois niistä itse antamistanne suurista luuloista. Tehän niihin naisten suuriin luuloihin syyllisiä olette, kun ihan urakalla nuorille naisille niitä syötätte.

Oletko nyt katkera jostain?

• miestensyytäkaikki
        72027 kirjoitti:

"Tehän niihin naisten suuriin luuloihin syyllisiä olette, kun ihan urakalla nuorille naisille niitä syötätte."

Jep jep. Eli miesten syyksi käännettiin tämäkin. Aikuisella naisellahan kun ei tietenkään ole itse mitään mahdollisuutta vaikuttaa omaan käyttäytymiseensä ja asenteisiinsa...

• Kehity

Aloituksen anusasenteesta päätellen sen kirjoittaja on se, jolla on "liikoja luuloja" itsestään. Sen lisäksi että päässä velloo keltaista nestettä ei ymmärrä edes peruskäytöstapoja. Jutteleminen ihmisten kanssa ei tarkoita että seuraavaksi suksitaan suoraan sänkyyn.

• juomantilaaja_28_v

Miksi minun olisi ollut pakko jäädä juttelemaan sen naisen kanssa, jos ei kerran kiinnosta? Ja miksi se nainen oletti, että minä olen itsestäänselvää seuraa sille vain, koska vastasin hänen kysymykseensä? Naiseltahan vastaava käytös olisi ollut täysin "yleisesti hyväksyttyä".

• Naisasialooser1

Kyllä tarkoittaa jos se on vanha nainen joka tulee itse juttelemaan. Se tarkoittaa sitä monesti jopa nuorten naisten kanssa.

Ja eiväthän naiset ymmärrä peruskäytöstapoja yhtään sen enempää jos ruma mies menee juttelemaan samalla tavalla.

• jhgfuio
        juomantilaaja_28_v kirjoitti:

Miksi minun olisi ollut pakko jäädä juttelemaan sen naisen kanssa, jos ei kerran kiinnosta? Ja miksi se nainen oletti, että minä olen itsestäänselvää seuraa sille vain, koska vastasin hänen kysymykseensä? Naiseltahan vastaava käytös olisi ollut täysin "yleisesti hyväksyttyä".

Kyllämä luulen, että vähän hätiköit ja käyttäydyit huonosti sitä naista kohtaan. En voi uskoa, että sun äitisi ikäinen nainen kuitenkaan susta haluaa mitään. En sitt tiiä, jos näytät saman ikäiseltä, kuin se, sillonhan kuvio on toinen.

• Jososaa

Voisiko ihmisille, niin naisille kuin miehille, "nöyryyttämisen" sijaan osoittaa jotenkin muuten että tuli loukatuksi tai nolatuksi. Varsinkin jos pitää itseään niin paljon muita viisaampana ja fiksumpana. Sen voi kertoa suoraan, että kiinnostus ei riitä ja jopa nätisti ja kohteliaasti.

• Kehity

Aloituksen anusasenteesta päätellen sen kirjoittaja on se, jolla on "liikoja luuloja" itsestään. Sen lisäksi että päässä velloo keltaista nestettä ei ymmärrä edes peruskäytöstapoja. Jutteleminen ihmisten kanssa ei tarkoita että seuraavaksi suksitaan suoraan sänkyyn.

• mrtdhfbe

onko vain naisilla oikeus käyttäytä aloittajan kuvaamalla tavalla?

• Niin mutta miehen sanomana "näitkös, eipäs tarvitse jäädä ilman naisseuraa tänäkään iltana". kun olisi vain tullut tiskille viereen olisi aika lailla naista halventavaa ja aliarvostavaa, eikös vaan?

• juomantilaaja_28_v
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin mutta miehen sanomana "näitkös, eipäs tarvitse jäädä ilman naisseuraa tänäkään iltana". kun olisi vain tullut tiskille viereen olisi aika lailla naista halventavaa ja aliarvostavaa, eikös vaan?

Niin. AIka halpa olo siitä tosiaan tuli, mutta ilmeisesti vain naisella olisi oikeus tuntea tuossa tilanteessa itsensä halvaksi ja helpoksi, mies taas näköjään on käytöstavaton juntti jos tuntee niin.

• juomantilaaja_28_v kirjoitti:

Niin. AIka halpa olo siitä tosiaan tuli, mutta ilmeisesti vain naisella olisi oikeus tuntea tuossa tilanteessa itsensä halvaksi ja helpoksi, mies taas näköjään on käytöstavaton juntti jos tuntee niin.

Mies ei saa loukkaantua tässä yhteiskunnassa, on itkupilli ja avuton luuseri jos niin tekee. Naiset kyllä hyväksyy miehelle tunteiden näyttämisen ja tietynlaisen avuttomuuden jos se on sopivanlaista mutta mikään naisen toiminnasta aiheutuva loukkaantuminen ei sellaista ole.

• ljsflksfkjl
        Harmaaritari kirjoitti:

Mies ei saa loukkaantua tässä yhteiskunnassa, on itkupilli ja avuton luuseri jos niin tekee. Naiset kyllä hyväksyy miehelle tunteiden näyttämisen ja tietynlaisen avuttomuuden jos se on sopivanlaista mutta mikään naisen toiminnasta aiheutuva loukkaantuminen ei sellaista ole.

Toi on kyllä niin totta kuin olla voi.

• Jososaa

Voisiko ihmisille, niin naisille kuin miehille, "nöyryyttämisen" sijaan osoittaa jotenkin muuten että tuli loukatuksi tai nolatuksi. Varsinkin jos pitää itseään niin paljon muita viisaampana ja fiksumpana. Sen voi kertoa suoraan, että kiinnostus ei riitä ja jopa nätisti ja kohteliaasti.

• naisetkin.sanovat
        Jososaa kirjoitti:

Viesti menee parhaiten perille, kun sen sanoo jyrkästi ja itsevarmasti (= jokun mielestä ylimielisesti).

• Tiedätaidatajua

Sorry baby, mitkään viestit eivät ikinä mene perille jos et tiedä miten tulee viestiä milloinkin kenellekin. Ts. ihmisille pitää puhua heidän omalla 'kielellään' jotta he ymmärtävät mitä heille puhutaan. En tarkoita kieliä vaan puhetapaa.

Kohtelias, ystävällinen ja lempeä käytös ja puhe 'puree' useimpiin ja yleisesti kaikkiin. Paitsi psykopaatteihin ehkä ei.

• crux

Jälkeenpäin minäkin keksisin tosi hyviä näpäytyksiä naisten epäkohteliaisuuksiin tai ylimielisyyksiin. Itse tilanteessa on vaan vaikea tehdä nopeaa ratkaisua kun on niin harvinaista päästä edes juttelemaan naisen kanssa. Mielessä pyörii toiveita, loukkaantumista, pettymystä ja lähes kaikkea mahdollista.

Mitähän minä sanoisin seuraavalla kerralla kun tuntematon nainen kysyy baarissa "murjotatko sinä?"

• Naisia on hyvä aina välillä nöyryyttää, että tietävät paikkansa.

• kiltti-ja-kunnollinen

Itse olen kiltti ja kunnollinen mies, enkä koskaan nöyryyttäisi naista :)

• Pillujen--asiantuntija

Luultavasti naisella kävi tuuri ettei joutunut sun kanssa samaan hotelliin.

• juomantilaaja_28_v

Oli miten oli, niin minun ei kuitenkaan ole pakko joutua tuntemaan itseäni halvaksi ja helpoksi saati jutella naisen kanssa, jonka kanssa en halua jutella. Minulla on oikeus valita seurani, vaikka mies olenkin.

• Naisasialooser1

Tuon ikäisellä naisella käy lottovoittajan tuuri jos pääsee sinne hotelliin yhtään minkään miehen kanssa.

• Pilluuuuu

Olisin lähtenyt nussimaan sitä akkaa. Ties jos olis ollu perspanoa tiedossa.

• irtosko

"Olisi siltä ehkä voinut seksiä saada, mene ja tiedä, mutta miksi haluaisin sitä tuon ikäisen kanssa, kun baarissa oli kymmeniä nuorempiakin naisia?"

No miten kävi niiden kymmenien nuorempien naisten kanssa?

• juomantilaaja_28_v

Ihan hyvin kävi. Mutta miten se liittyy keskustelun aiheeseen?

• Et sitten saanu varmaa persettä. :D

• surkuhupaisaaa

Eikä ne nuoret naiset ollu kiinnostuneita.

• surkuhupaisaaa kirjoitti:

Eikä ne nuoret naiset ollu kiinnostuneita.

Eivät näemmä olleet. :D

• tarjollaoli

Olisit saannut mutta vittuilit ja häivyit, FAIL!!!

• baarieneilöt

Nainen luultavasti otti huikat kaverinsa kanssa sille että susta paljastu heti miten kusipäinen olet eikä hukkaa kallista aikaansa sunlaiseen ihmiseen. :)

Ne puhui muista miehistä siinä välillä ja sä itsetärkeenä luulit että tarkotti sua. :)

• juomatilaaja_28_v

Vielä pitäisi tietää, että mitä kusipäisyyttä on torjua nainen, jonka kokee ylimielisenä ja epämiellyttävänä. Eikö itsellesi kukaan koskaan tee aloitteita ja siksi kateellisena irvailet?

• oletluuseri

Toi muuten että sulla on tarve nöyryyttää naisia tarkottaa sitä että tiedät olevasi tyhmempi ja huonompi kuin naiset.

Yrität nostaa ittees tolla, muttet onnistu kun meet aina vaan alemmas ja alemmas.

• Juomantilaaja_28_v

Siis tuossahan nainen nöyryytti minua ensin, kun piti minua helppona tietämättä minusta mitään. Annoin vain sille takaisin sitä mitä se tilasi.

• Periaatteessa ihan hyvä näpäytys naiselle.

En kyllä itse alennu naisille tyypilliseen paskakäytökseen ja tylyttämiseen baareissa kostaakseni jotain.

Sanan säilällä voi sivaltaa taitavastikin. Toinen hyvä vaihtoehto on olla hiljaa, olla provosoitumatta ja lähtemättä mukaan naljailuun, ja antaa akkojen räksyttää keskenään.

• tewqwqqq

Olipa aika hinttimäisesti sanottu.

• 876

Nöyryytin naista.

Peräkammarinpoika on päästänyt surkean luovuutensa valloilleen. Monesta kohtaa paljastuu, että feikki mikä feikki.

Urpo, jotta olisit nöyryyttänyt naista, olisit jäänyt juttelemaan hänelle. Sitten kun nainen olisi tehnyt siirtonsa sinua kohtaan, sitten vasta olisit paukuttanut henkseleitä katsomalla oksentavasti päästä varpaisiin ja tehnyt selväksi että olet ihan liian herkku hänelle.

Älä enää keksi paskoja tarinoita, niistä huomaa ettei yhtäkään naista tullut vastaan ikinä. :D

• 2422434423

Aloittajahan nimeenomaan teki mitä kuvailit ja tarina ei muutenkaan kuulosta kovin feikiltä.

Kyllä näitä 40-50v "onnenonkijoita" tulee jonkun verran vastaan, se että p*llu löytyy haarojen välistä ei tarkoita että miehet enää kumartaisivat samalla tavalla kuin olivat nuoria

• 876
        2422434423 kirjoitti:

Aloittajahan nimeenomaan teki mitä kuvailit ja tarina ei muutenkaan kuulosta kovin feikiltä.

Kyllä näitä 40-50v "onnenonkijoita" tulee jonkun verran vastaan, se että p*llu löytyy haarojen välistä ei tarkoita että miehet enää kumartaisivat samalla tavalla kuin olivat nuoria

Aloittaja ei todellakaan tehnyt niin kuin kuvailin ja selvä feikki. Sun todisteluyritys vasta feikkiä onkin, unohtamatta että luetun ymmärtäminen ontuu, feikki. :D

• selvähomma

Ne ois halunnut vaa, et maksat hotellin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      110
      1511
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      705
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      581
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      207
      568
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe