Vilkun merkkiääni

Yaris2009

Ääni olemattoman hiljainen.
Löytyykö lääkettä?

13

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepitäämeteliä

Löytyy, vaihda rele kovaäänisreleeksi.

• tosionn

Otappa akka kälkättämään siihen etujakkaralle .
      Et sitten kuule edes omia ajatuksiakaan.

• Ongelmaontoisaalla

Ongelmahan ei ole vilkun äänen hiljaisuus vaan ohuen korin huono eristävyys ja ä vanhanaikaisen ja heiveröisen koneen hätääntynyt vinkuna joka peittää kaikki muut äänet ja haittaa jopa omien ajatusten kuulemista.

• TriPsykiatri

Ja saatiinpas kasa 'asiallisia' kommentteja. Tuliko hyvä mieli?

• tojosikohajosi

Säädä ääni kovemmalle keskinäytöstä. Renaultissa tehdasastuksella myös hiljaisella.

• PapatEiVilkuta

Lakkaa käyttämästä vilkkua, aito tojopappa ei KOSKAAN muista käyttää vilkkua kääntyessä ja kaikkein kalkkiksimmat ei muista edes kääntää rattia.

• Toyota-palstan

pilasi tapojensa mukaan tämänkin keskustelun. Se on skitsofreenikon luonto.

• yaris08

kiitos relevinkistä. muut olivatkin pellehermanneja.

• Eikoskaanvakavasyi

Yarppakuskit on noin ähtökohtaisesti pellehermanneja jo hetinkun ne ajaa jaroin ulos autokaupasta. Tojokuskiabeibkukaan ota vakavasti. Ne on piipittäjiä.

• Vanha_ketju

mutta lääke löytyy. Liimaa vilkkureleen pohjaan pieni ja ohut pellinpala ja johan rupeaa vilkun naksutus kuulumaan.

• Massaajamattoa

Tuskin edes Toyota enää käyttää relettä.

Mutta villin merkkiäännen sijasta olen miettinyt ostella vähän äänieristysmattoa. Sitä mattojen alle ja rintapeltiin, hiljeniskö äänet? Ja pohjaan massaa? Nyt niin rauhatonta ajaa kun auto on hiukan meluisa..

• ruostemassaaPohjaann

Pitääkö sen kuulua, eikö pärjää ilman ääntä kun kuitenkin on merkkivalo. Toyota on niin meluisa auto että kaikki ääni minkä saa pois on vain plussaa.

• TrolliPoika346

Kyllä löytyy lääke. Vaihda johonkin parempaan merkkiin, missä on pienempi mekkala sisällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe