Ääni olemattoman hiljainen.
Löytyykö lääkettä?
Vastaukset 13
- sepitäämeteliä
Löytyy, vaihda rele kovaäänisreleeksi.
- tosionn
Otappa akka kälkättämään siihen etujakkaralle .
Et sitten kuule edes omia ajatuksiakaan. - Ongelmaontoisaalla
Ongelmahan ei ole vilkun äänen hiljaisuus vaan ohuen korin huono eristävyys ja ä vanhanaikaisen ja heiveröisen koneen hätääntynyt vinkuna joka peittää kaikki muut äänet ja haittaa jopa omien ajatusten kuulemista.
- TriPsykiatri
Ja saatiinpas kasa 'asiallisia' kommentteja. Tuliko hyvä mieli?
- tojosikohajosi
Säädä ääni kovemmalle keskinäytöstä. Renaultissa tehdasastuksella myös hiljaisella.
- PapatEiVilkuta
Lakkaa käyttämästä vilkkua, aito tojopappa ei KOSKAAN muista käyttää vilkkua kääntyessä ja kaikkein kalkkiksimmat ei muista edes kääntää rattia.
- Toyota-palstan
pilasi tapojensa mukaan tämänkin keskustelun. Se on skitsofreenikon luonto.
- yaris08
kiitos relevinkistä. muut olivatkin pellehermanneja.
- Eikoskaanvakavasyi
Yarppakuskit on noin ähtökohtaisesti pellehermanneja jo hetinkun ne ajaa jaroin ulos autokaupasta. Tojokuskiabeibkukaan ota vakavasti. Ne on piipittäjiä.
- Vanha_ketju
mutta lääke löytyy. Liimaa vilkkureleen pohjaan pieni ja ohut pellinpala ja johan rupeaa vilkun naksutus kuulumaan.
- Massaajamattoa
Tuskin edes Toyota enää käyttää relettä.
Mutta villin merkkiäännen sijasta olen miettinyt ostella vähän äänieristysmattoa. Sitä mattojen alle ja rintapeltiin, hiljeniskö äänet? Ja pohjaan massaa? Nyt niin rauhatonta ajaa kun auto on hiukan meluisa.. - ruostemassaaPohjaann
Pitääkö sen kuulua, eikö pärjää ilman ääntä kun kuitenkin on merkkivalo. Toyota on niin meluisa auto että kaikki ääni minkä saa pois on vain plussaa.
- TrolliPoika346
Kyllä löytyy lääke. Vaihda johonkin parempaan merkkiin, missä on pienempi mekkala sisällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912116Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381034Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46632
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433