Saisimpa vielä

Jos.on.tarkoitettu

Suudella sua S nainen...tietysti kaikkea muutakin mitä yhdessä olemiseen kuuluu.

30

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistässitäkoskaantietää

      otsikko :D -saisimpa vielä

    • ÄssäTässä

      Täällä olen.
      Samoissa toiveissa. Kun tietäisit vaan
      ...Miten oon sua ajatellut ja öisin unia nähnyt. Tää on jäljelle käsittämätöntä. Jotain mulle teit. Jokin sussa tekee susta erityisen. En voi tunteilleni mitään.

    • parempaa.tiedossa

      vaan kut et saa hörhö !

    • ainoaoikeaS

      Mulla on ihan muut jutut mielessä kuin sinä ja suuteleminen.

    • gjlllk
    • HyväHaltia

      Jos olet J, niin toteutukoon toiveesi!

    • Josvoisitollatotta
      • Kaunis ääni naisella vaikkei tuu pahemmin tälläsiä kuunneltua, arvostan biisejä joissa on kaunis nais ääni


    • kyseleenainen

      Oletko m-alkava mies? :)

      • Ei voi tietää kun aloittaja ei nimimerkkiä viestiinsä laittanut.


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Ei voi tietää kun aloittaja ei nimimerkkiä viestiinsä laittanut.

        Mutta jospa tää alottaja vastailis :) Kaipaan niin m-miestä.. Hulluks tuun :)


      • Kirjoita suoraan viesti jos tahdot tavoittaa. Täällä todennäköisyys on alle 0,01%


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Kirjoita suoraan viesti jos tahdot tavoittaa. Täällä todennäköisyys on alle 0,01%

        No oon kyllä kertonut hänelle että kaipaan..Ei vaan johda mihinkään.. :/ Siksi epätoivoisena täällä pyörin..


      • kyseleenainenn kirjoitti:

        No oon kyllä kertonut hänelle että kaipaan..Ei vaan johda mihinkään.. :/ Siksi epätoivoisena täällä pyörin..

        Vastasiko mitään sinulle kun kerroit?


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Vastasiko mitään sinulle kun kerroit?

        Joo vastasi että pitäisi nähdä käydä kahvilla yms.. Sitten viikon päästä kysyin, että sopisiko nähdä yhtenä päivä niin vastaus oli ympäripyöreä..Eikä palannut asiaan enää....


      • kyseleenainenn kirjoitti:

        Joo vastasi että pitäisi nähdä käydä kahvilla yms.. Sitten viikon päästä kysyin, että sopisiko nähdä yhtenä päivä niin vastaus oli ympäripyöreä..Eikä palannut asiaan enää....

        Ettekä sen jälken ole enää kommunikoineet? Ehkä ymmärsit jotain väärin miehen viestistä? Jos hän odottaa sinulta ehdotusta uudesta ajasta tai sitä että sinä ehdotat että hän sopii päivän?


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Ettekä sen jälken ole enää kommunikoineet? Ehkä ymmärsit jotain väärin miehen viestistä? Jos hän odottaa sinulta ehdotusta uudesta ajasta tai sitä että sinä ehdotat että hän sopii päivän?

        En usko.. Kysyin viikonloppua yli viikon päähän.. eikä osannut sanoa, että sopiiko ja ei muistanut oliko sopinut jotain menoa.. Jos kiinnostaisi niin olisi jälkeenpäin palannut asiaan, että sopiiko..Yritti vaan kieltäytyä kohteliaasti. Muutenkin vähän vaikea tilanne.

        Olin kerännyt rohkeutta pitkään ja sit tollanen vastaus häneltä :)


      • kyseleenainenn kirjoitti:

        En usko.. Kysyin viikonloppua yli viikon päähän.. eikä osannut sanoa, että sopiiko ja ei muistanut oliko sopinut jotain menoa.. Jos kiinnostaisi niin olisi jälkeenpäin palannut asiaan, että sopiiko..Yritti vaan kieltäytyä kohteliaasti. Muutenkin vähän vaikea tilanne.

        Olin kerännyt rohkeutta pitkään ja sit tollanen vastaus häneltä :)

        Todella kurjaa jos ei uskalla suoraan vasta suoraan ja kohteliaasti.
        Olit rohkea kun kysyit. :) Minusta rohkeus on hieno piirre naisessa ja tekee positiivisen vaikutuksen. :)

        Hyviä öitä sinne :)


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Todella kurjaa jos ei uskalla suoraan vasta suoraan ja kohteliaasti.
        Olit rohkea kun kysyit. :) Minusta rohkeus on hieno piirre naisessa ja tekee positiivisen vaikutuksen. :)

        Hyviä öitä sinne :)

        Kiitti kauniista sanoista! Hyvää yötä myös sinne! :)


      • Anonyymi
        M....Mies kirjoitti:

        Kirjoita suoraan viesti jos tahdot tavoittaa. Täällä todennäköisyys on alle 0,01%

        Täällä taas on 100%.


    • ErästummaS

      Milloin suutelit häntä viimeksi?

      • Haaveilijami

        Kesällä kerran.


    • öööööö1

      Missäpäin Suomea S asuu?

      • jooooo1

        Pari kilsaa kehä III:n landen puolella.


    • suellekukkiatulijaisiksi

      Odotan kyllä kovasti,että työt valmistuu ja pääsen näyttämään Suelle häntä kohtaan
      tuntemani tunteet.Pelkään toki,että pitkällä työreissulla patoutuneet tunteet voi
      näyttäytyä liian "intohimoisina".Tiedän Suen ymmärtävän,onhan hän erittäin viehättävä nainen.

    • Eikös täällä kannattas kaikkien ainakin kaipaavien sinkkujen tutustua toisiinsa, järjestäisitte sellasia tapaamisia kukin siinä kauungissa missä on sinkkuja jotka kirjottelee tänne, siitähän saattais kehkeytyä monta rakkaustarinaa, mistä sitä tietää.:)

      • tiedokses_tämä

        sinulle ei tule yhtään niistä


      • botskillekaikki

        Stadista parisataa, vantaalta parikymmentä, tamperseestä 40 ja muualta n 100. Mjoo kyl saattais osua monikin kohdilleen ihan irl jutuista.


      • tiedokses_tämä kirjoitti:

        sinulle ei tule yhtään niistä

        En minä täältä ketään haikailekkaan kunhan kirjottelen, ehdotus muille, mikä tuossa nyt oli niin ärsyttävää?
        Olenko kenties tehnyt sinulle jotain?


      • tiedokses_tämä kirjoitti:

        sinulle ei tule yhtään niistä

        Lisäyksesksi vielä että ei mua tollanen häiritse, toki tykkään väitellä jos se on sellasta rakentavaa ja asiallista, ihan mielenkiinnon vuoksi kysyn että miksihän näin ajattelet?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe