Olette menettäneet hänet ja siksi ruokitte mielikuvissanne ajatusta vieläkö on mahdollisuus. Tajutkaa pölkkypäät että teidän aika meni jo
Palstajumit
15
231
Vastaukset
- tajutaantodellisuus
Kyse on elämästä ja terveydestä. Ei parisuhteesta.
En ole palstajumi. Tulin tänne tänäänkin vasta VAJAA tunti sitten.
Ei, en usko menettäneeni häntä. Hän kävi juuri huoneeni ovella mennessään
keittiöön. Hän voi JUURI NYT huikaisevan hyvin. Hemppakin on 155.
R A K A S T A N H Ä N T Ä.
Hän sanoi jo seurustelumme alussa, että hänelle tulen minä mieleen seuraavasta kappaleesta. (Hän vei minut myös ko. yhtyeen konserttiin.):
https://www.youtube.com/watch?v=ftjEcrrf7r0- Kyllämeinaan
Meinaan tänään jättää kaikki ja mennä eteenpäin. Yksin tai porukalla!
- Miekkajavaaka
Kuule M sinä oikeuden jumalatar joka kiikut Rooman oikeuspalatsin edessä: nyt ei osunut.
Miekkajavaaka kirjoitti:
Kuule M sinä oikeuden jumalatar joka kiikut Rooman oikeuspalatsin edessä: nyt ei osunut.
Jaaha. Ei se haittaa. Palstalla liikkuu niin monia ihmisiä. Toisin kuin joku VAINOHARHOISSAAN kuvittelee. Tuossa alapuolellahan joku esittää
ajatuksen, että koko palstalle muka kirjoittelisi VAIN YKSI IHMINEN hänen itsensä lisäksi.
Täällä ihmiset ovat kertoneet olevansa AINAKIN Hämeestä, Pohjanmaalta, Savosta, Varsinais-Suomesta ja pääkaupunkiseudulta, mutta yhä vain joku kuvittelee pelkästään tuttujensa kirjoittelevan täällä.Miekkajavaaka kirjoitti:
Oikeustiede ei ole alani, jos siihen viittaat(?)
Alani on luonnontieteiden puolella.
Pitää kai lähteä palstalta,
jos hän haluaa katsoa
jotakin elokuvaa tallenteelta.
Hän...♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
https://www.youtube.com/watch?v=BjZUAI32TK0- entiekukaootpah
Sivupersoonia voi terapiassa kukistaa yksi kerrallaan. Vain psykoterapeutti voi tehdä diagnooseja ja päätelmiä. Kuka pyörittää yksinään tälläistä palstaa? Siitä voi jo päätellä että on paha ja raskas olo ja pitää torjua todellisuus suojelijoiden avulla.
"Kuka pyörittää yksinään tälläistä palstaa?"
Minä en ainakaan pyöritä yksinäni.
En tee aloituksia ko. palstalle.
Sen näkee POLIISIKIN, jos tarkistaa IP-osoitteet.
ALOITUKSIA en tee. Kommentoin vain muiden aloituksia.
Ja kiitos ei minulla mitään sivupersoonia ole.
Vastailen joskus säälistä rekisteröidylle nimimerkille
Risto Annena, kuten näkyy moni muukin tekevän.Nimimerkissäsi toteat joko ALOITTAJAN tai minun olevan paha.
Sitten kehotat joko ALOITTAJAA tai minua terapiaan VAPAUTUMAAN
SIVUPERSOONA-häiriöstä.
Etkö huomaa, että logiikkasi ontuu?
1) Sivupersoonahäiriöstä kärsivä ei ole PAHA. Hän on ikään kuin vahingossa
luonut sivupersoonat suojatakseen itseään ahdistukselta.
2) Paha ihminen voi luoda palstahahmoja VASITEN,
tietäen, etteivät ne ole todellisia.
Risto ei kuitenkaan ole minun tuotokseni.
(Inhoan nimeä Risto enkä ikinä loisi sen nimistä palstahahmoa.
Kuka nyt mistäkin nimestä pitää.)Tuohon "oot paha", en malta olla toteamatta vielä:
"...ota valta pois niiden käsistä, jotka kuitenkaan eivät ymmärrä..."
https://www.youtube.com/watch?v=U1o4DgjciAk
Hyvää yötä!
Älkää antautuko palstan "Riston" kaltaisten NARSISTI-miesten manipuloitaviksi
ja alistettaviksi, vaan taistelkaa heidän ALISTAMISYRITYKSIÄÄN vastaan!- Toiselta-koneelta
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Tuohon "oot paha", en malta olla toteamatta vielä:
"...ota valta pois niiden käsistä, jotka kuitenkaan eivät ymmärrä..."
https://www.youtube.com/watch?v=U1o4DgjciAk
Hyvää yötä!
Älkää antautuko palstan "Riston" kaltaisten NARSISTI-miesten manipuloitaviksi
ja alistettaviksi, vaan taistelkaa heidän ALISTAMISYRITYKSIÄÄN vastaan!Muuta ei nyt osaa sanoa kuin.
https://www.youtube.com/watch?v=-hASAX1k7wI
- narskutenemmännaisia
Ja palstajumithan ovat yhtä kuin noloja elämättömiä trolleja jotka jumittavat rottamaisuuksissaan palstalla. Näin tiedoksi yksinkertaisille.
- vihannessalsa
Nn joo kyllähän minä tuon kelasin että se on justiinsa näin. Mulla on varmaan vähän pitemmät piuhat tietyissä asioissa sillä tavalla. Asia minkä joku muu on tajunnut jo vuosi sitten, niin meikäläiselle se valkenee vasta osapuilleen nyt. Semmosta se on. Eihän siitä oikein itselleen voi vihanen olla, vaikka ehkä kyllä olisi syytäkin. Ei vaan pysty kauhalla ottamaan kun on lusikalla annettu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579497Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh143833Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r313161Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht892468Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142090Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3961974Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421511FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731138Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101115