Kaipaan sun lähelle, silti..

mymisery

miksi tämä on niin vaikeaa, turhauttavaa. Olen onnellinen kun saan olla kanssasi, niitä pieniä hetkiä. Miksi silti tuntuu että kuolisin jos saisit tietää että olen korviani myöten sinuun ihastunut.. koskaan ennen ketään kohtaan en ole näin tuntenut. Yhtä aikaa kaipaan näkemistäsi ja juttelua, toisaalta en enää haluaisi koskaan nähdä sinua. Nähdessäni sinut mieleni tekisi juosta karkuun, kauas sinusta -kauas näistä tunteista.

En ole tällainen, en halua ikävöidä. Olen tähän asti mennyt ja ottanut mitä tahdon, miksen pysty siihen nyt.. olen täysin avuton sinun suhteesi.

https://www.youtube.com/watch?v=kqi82tk0Lvk

26

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynkuntoivon

      Miehelle? Vai naiselle?

      • mymisery

        Miehelle, ei hän täällä ole.


      • Sinä_tiedät_Sen
        mymisery kirjoitti:

        Miehelle, ei hän täällä ole.

        Saattaa hän ollakkin...


      • josolethän
        mymisery kirjoitti:

        Miehelle, ei hän täällä ole.

        EräsNeräs kaipailen


      • mymysery
        Sinä_tiedät_Sen kirjoitti:

        Saattaa hän ollakkin...

        En usko että on. Hyvin, hyvin pieni todennäköisyys. Mikä ihme mua jarruttelee, normaalisti olisin heti osoittanut että olen kiinnostunut, jos ei vastakaikua niin iloisesti eteenpäin. Nyt ei vaan lähe. Täällä kitisen ja mietin miksei mies tee aloitetta.


      • Sinä_tiedät_Sen
        mymysery kirjoitti:

        En usko että on. Hyvin, hyvin pieni todennäköisyys. Mikä ihme mua jarruttelee, normaalisti olisin heti osoittanut että olen kiinnostunut, jos ei vastakaikua niin iloisesti eteenpäin. Nyt ei vaan lähe. Täällä kitisen ja mietin miksei mies tee aloitetta.

        torjutuksi tulemisen häpeä on raskas...


      • mymysery
        Sinä_tiedät_Sen kirjoitti:

        torjutuksi tulemisen häpeä on raskas...

        En häpeä torjuntaa, en ainakaan tunnusta. Enemmän mietin sitä että jos tapahtuukin jotain mitä en ole valmis vastaanottamaan. Turhia sanojahan nämä. Arvelua ja hapuilua. Jätän kaiken sinne kun olemme kahden, jos en saa sanottua niin en sitten.


    • kyselentäällä

      Krnelle menee tämä kaunis viesti? mies?nainen?alkukirjain?

    • Koiralenkillä

      En oo mäkään koskaan näin tuntenut ketään kohtaa siksi nii pihalla mut silti jotenkin tunnen hiljaista toivoa sisälläni

      • lainakoira

        Pihalla. Täysin. En vain osaa olla sun lähellä, lähemmäs haluaisin. Viimeksi hengästyneenä, ei johtunut juoksemisesta vaan siitä että olit siinä.


    • Aloittajalla taitaa oikeasti olla tunteita tuota miestä kohtaan? Keksit kyllä keinon jos oikeasti tahdot. :)

      • mymisery

        Onko.. miksi sitten en voi mennä ja pyytää vaikka jonnekin. En pysty. Suusta tulee vain joutavia sanoja. Samalla kertaa lennän pilvissä ja olen astumassa hyiseen veteen..miten silloin voi sanoa mitään järkevää..


      • roomeojajuulia

        Saanko kysyä että oletko jutellut hänen kanssaan muuten ja onko hän hyvin itsevarmalta vaikuttava?

        Minulla oli joskus vastaava tilanne naisen kanssa jota pidin todella varmana itsestään ja se pelotti mua valtavasti, jopa miehenä. Sitä tunsi itsensä todella alastomaksi toisen edessä.


      • mymysery

        Jutellaan aina välillä, tuttuja keskenämme, viime aikoina nähty enemmän. En ole ajatellut mitenkään liian itsevarmaksi, mutta kyllä on itsevarma ja tuntuu tietävän mitä tekee.

        Mitä teit? Vinkkejä kiitos, etten saa sydänpysähdystä ennen kuin suuni auki oikeilla sanoilla :)


      • roomeojajuulia
        mymysery kirjoitti:

        Jutellaan aina välillä, tuttuja keskenämme, viime aikoina nähty enemmän. En ole ajatellut mitenkään liian itsevarmaksi, mutta kyllä on itsevarma ja tuntuu tietävän mitä tekee.

        Mitä teit? Vinkkejä kiitos, etten saa sydänpysähdystä ennen kuin suuni auki oikeilla sanoilla :)

        Vinkkejä on vaikea antaa siltä osin että kun en tiedä teidän suhdetta ja ootko saanut yhtään vinkkiä siitä mitä hän vois tuntea sua kohtaan. Sillä on aika paljon merkitystä koska jos tajuat että hän tuntee sua kohtaan jotain niin ei ole sitä vaaraa että tulisi täydet pakit. Ihmisiä yleisesti pelottaa se että tuo tunteet heti esiin, mutta sekin riippuu miten tunnette.

        Paljon on kiinni siitä millaisena tunnet tän tyypin. Onko hän luotettava ja voisko hän ymmärtää tässä tapauksessa tunne-elämää sekä reagoida siihen oikein. Mua itseasiassa naisessa tuolloin se että hän vaikutti itsevarmalta koska hän oli niin aito ja tuli tunne että hän näkisi mun lävitseni heti eikä häntä voisi huijata. Samalla en halunnut häntä satuttaa mitenkään niin olin sitten jo valmiiksi sydän syrjällään.
        Miehenä olin tottunut sitten pitämään jonkinlaista "panssaria" yllä jotta näyttäisin itsevarmemmalta, mutta se sai jotenkin olon jäykäksi joka vain pahentaa sitä jännitystä.
        Toisin sanoen pitäisi rentoutua ja antaa vain mennä ilman mitään ennakko-odotuksia. Kaiken sen varaan laskien että se jätkä on sellainen ymmärtävän ja luotettavan oloinen.

        Ite en koskaan kertonut tunteistani tuolle naiselle. Käytiin kyllä treffeillä ja hän antoi mulle pakit sitten lopulta tapailtuamme jonkun aikaa. Sydänhän siinä särkyi ja kesti pitkään toipua, mutta teinpähän sen minkä piti. Sydän olisi hajonnut pahemmin jos tunteesta olisi pitänyt luopua tekemättä asialle mitään kun en saanut happea naisen seurassa lähes lainkaan ja horjuin tolpillani.

        Rentoutumis- ja hengitysharjoitukset auttavat, muuten sitten riippuu teidän suhteesta ja siitä millainen se mies on. Musta hyvään kannataa panostaa ja se hyvähän se siinä juuri pelottaa.


      • roomeojajuulia
        roomeojajuulia kirjoitti:

        Vinkkejä on vaikea antaa siltä osin että kun en tiedä teidän suhdetta ja ootko saanut yhtään vinkkiä siitä mitä hän vois tuntea sua kohtaan. Sillä on aika paljon merkitystä koska jos tajuat että hän tuntee sua kohtaan jotain niin ei ole sitä vaaraa että tulisi täydet pakit. Ihmisiä yleisesti pelottaa se että tuo tunteet heti esiin, mutta sekin riippuu miten tunnette.

        Paljon on kiinni siitä millaisena tunnet tän tyypin. Onko hän luotettava ja voisko hän ymmärtää tässä tapauksessa tunne-elämää sekä reagoida siihen oikein. Mua itseasiassa naisessa tuolloin se että hän vaikutti itsevarmalta koska hän oli niin aito ja tuli tunne että hän näkisi mun lävitseni heti eikä häntä voisi huijata. Samalla en halunnut häntä satuttaa mitenkään niin olin sitten jo valmiiksi sydän syrjällään.
        Miehenä olin tottunut sitten pitämään jonkinlaista "panssaria" yllä jotta näyttäisin itsevarmemmalta, mutta se sai jotenkin olon jäykäksi joka vain pahentaa sitä jännitystä.
        Toisin sanoen pitäisi rentoutua ja antaa vain mennä ilman mitään ennakko-odotuksia. Kaiken sen varaan laskien että se jätkä on sellainen ymmärtävän ja luotettavan oloinen.

        Ite en koskaan kertonut tunteistani tuolle naiselle. Käytiin kyllä treffeillä ja hän antoi mulle pakit sitten lopulta tapailtuamme jonkun aikaa. Sydänhän siinä särkyi ja kesti pitkään toipua, mutta teinpähän sen minkä piti. Sydän olisi hajonnut pahemmin jos tunteesta olisi pitänyt luopua tekemättä asialle mitään kun en saanut happea naisen seurassa lähes lainkaan ja horjuin tolpillani.

        Rentoutumis- ja hengitysharjoitukset auttavat, muuten sitten riippuu teidän suhteesta ja siitä millainen se mies on. Musta hyvään kannataa panostaa ja se hyvähän se siinä juuri pelottaa.

        Lisäyksenä että tietysti kun ei tiedä teidän suhdettanne tarkemmin ja missä tapaatte sekä mitkä muut asiat vaikuttavat siihen niin kaikki tollaiset vaikuttavat jännitykseen toisen seurassa.

        Kannattaa kuitenkin muistaa aina että toistakin voi jännittää pirskatisti vaikka hän osaisi salata sen paremmin kuin sinä.


      • muistansinut

        Miten monta kertaa olin jo miettinyt sanani valmiiksi sinulle ne sanoakseni. Muistatko ne vuodet? Ja aivan yhtä monta kertaa en löytänyt sinua mistään. En koskaan laskenut niitä, mutta monia niitä oli. Lopulta oli jäljellä enää tyhjyys. Millään ei tuntunut enää olevan merkitystä. Olin niin väsynyt, että jaksoin olla vain yksin. En tiennyt mitä tehdä. Onko kaikki jo loppunut? Tiedän etten enää kestä hiljaisuutta. Olen luovuttanut, hyväksyn elämäni näin. Olen vahva ja luotan itseeni, viihdyn hyvin yksin. Elän yhä hetken kerrallaan ja löydän ilon kaikesta pienestä. Ainoa mitä tarvitsen on vakituinen työ, koska ilman rahaa ei voi elää. En tiedä kohtaammeko enää koskaan, mutta jos niin käy, sinun täytyy sanoa ensimmäinen sana. Minä en enää siihen pysty. Muistathan kuinka vuosia sitten satuimme muutaman kerran samaan paikkaan ja minä olin se, joka aloin keskustelun.


      • roomeojajuulia
        muistansinut kirjoitti:

        Miten monta kertaa olin jo miettinyt sanani valmiiksi sinulle ne sanoakseni. Muistatko ne vuodet? Ja aivan yhtä monta kertaa en löytänyt sinua mistään. En koskaan laskenut niitä, mutta monia niitä oli. Lopulta oli jäljellä enää tyhjyys. Millään ei tuntunut enää olevan merkitystä. Olin niin väsynyt, että jaksoin olla vain yksin. En tiennyt mitä tehdä. Onko kaikki jo loppunut? Tiedän etten enää kestä hiljaisuutta. Olen luovuttanut, hyväksyn elämäni näin. Olen vahva ja luotan itseeni, viihdyn hyvin yksin. Elän yhä hetken kerrallaan ja löydän ilon kaikesta pienestä. Ainoa mitä tarvitsen on vakituinen työ, koska ilman rahaa ei voi elää. En tiedä kohtaammeko enää koskaan, mutta jos niin käy, sinun täytyy sanoa ensimmäinen sana. Minä en enää siihen pysty. Muistathan kuinka vuosia sitten satuimme muutaman kerran samaan paikkaan ja minä olin se, joka aloin keskustelun.

        Meni väärälle henkilölle kyllä tuo.


      • mymysery

        Olet kyllä superihana kun vastasit :) harmittaako sua kun et kertonut tunteistasi ihastuksellesi? Pääsitte kuitenkin treffeille, sinä uskalsit puhua ja olla ihastuksesi lähellä. Ihan utopiaa mulle tällä hetkellä. Huoh. Voi miten tutulta kuulostaa tuo hapen puute, aivot menee horrostilaan.

        Mies on luotettavan oloinen, mielipiteissään vakava, voiko niin sanoa..hymyilee kyllä kun höpötän jotain ääliömäistä, mutta kuuntelee ehdotuksia ja ottaa muitakin huomioon. Mitään syvällisiä emme ole puhuneet, lähinnä harrastukseen liittyviä asioita ja niiden puitteissa ollaan tavattukin. Silti aistin jotain värinääkö..? En mä usko tällaiseen, en, en. Näin väsyneenä tunne on epäuskoinen ja olen varma etten tee mitään.


    • roomeojajuulia

      Tiedän tuon tunteen.
      Vuosien takaa, jotkut kutsuvat sitä rakastumiseksi. Tuntuu vähän kuin kohtalolta, sellaiselta huimaavalta onkalolta jonne voisit pudota minä hetkenä hyvänsä. Tajuat samalla että jos jalkasi lipeää ja putoat niin vaikka tulet tuntemaan jotain ennen kokematonta onnea niin samalla elämäsi mullistuu. Kaikki tuntuu samalla epätodelliselta, mutta niin todelliselta.
      Pelottaa niin helvetisti. Toinen pitelee pientä sydäntäsi käsissään ja mietit voitko luottaa häneen. Hyppääkö hän käsi kädessä mukanasi vai jääkö sinne reunalle katsomaan kun sä vain putoat yksin.

      Oikeastaan sitä ei voi tietää ennen kuin on oikeasti hypännyt.

      Muistan hyvin, pyörryttävä, juovuttava tunne, vatsassa vellooo (perhoset ovat vitsi tähän verrattuna) ja tuntuu että painovoima vetää sua tuota pimeyttä kohti.

      Se mitä sinä pelkäät on ne tunteet ja sen kohtaaminen että tässä se nyt sitten on mitä olet aina odottanut. Mitä lähempänä jotain suurta on, sen pelottavampaa se on. Olisi helpompi tyytyä johonkin muuhun jonka menettäminen ei tuntuisi niin vaikealta.

      Pelkäät kontrollin menettämistä ja sitä että joku toinen niin vahvasti voi jo nyt vaikuttaa elämääsi ja jatkossa vielä enemmän.

      Ken tästä käy saa kaiken toivon heittää.

      • mymysery

        Olen sanaton. Mulla meni nyt ihan jauhot kurkkuun.


      • roomeojajuulia
        mymysery kirjoitti:

        Olen sanaton. Mulla meni nyt ihan jauhot kurkkuun.

        Tunteet sitä teettää. Varsinkin jos se toinen tuntuu samankaltaiselta ja "omalta". Siinä tulee jotain alitajunnasta mukaan silloin ja hoipertelee jossain tajunnan rajamailla kun toinen on läsnä. Oloon kyl tottuu kun huomaa ettei siihen kuole ja onhan se toinen siinä auttamassa jos alkaa kuolemaa tekemään. :D


      • Nimenomaan. Osasit hyvin tiivistää sen miltä se tuntuu. Miten voikaan rakkaus olla pelottavaakin ja mikä valta sillä voikaan olla. Sitä tuntee itsensä niin haavoittuvaiseksi ja alastomaksi, kun osuu kohdalle hän, joka osaa kuoria sen sielusi esiin ja sitä hämmästyy itsekin itseään - tämä minä haluan olla ja tuota minä haluan rakastaa.


      • mymysery

        Ymmärrän kaiken mitä olette kirjoittaneet, mutten saa sanoja edes kirjoitettua, niitä mitä mielessä liikkuu. Ehkä sitten myöhemmin kun saan jonkun otteen näistä tunteista, haluista ja melkein epätoivoisesta tunteesta. Onneksi muutkin ovat näitä kokeneet ja selvinneet :) kiitos.


    • satulalaukussa_suen_hius

      Jokivarressa rauhaisaa,Suen läheisyyttä kaipaan.
      Ihana tummahiuksinen intiaanityttö,lämmin ja
      joskus niin kiivas mutta ymmärtäväinen.Olisipa
      hän mukana,nukuttaisi nuotion lämmössä vain
      taivas seurana.Myrskytuulikin levoton,kaipaa.

    • joka-aloitti-tämän

      Löytyihän tämä vielä. Edelleen ne tärkeimmät sanat sanomatta. Pari kertaa olet tullut lähelle, sen näköisenä että sulla olisi jotain asiaa. Kummallakin kerralla on joku muu tullut siihen ja hetki mennyt ohi.

      Se jäi mieleen, kun tulit viereen, vilkaisit mua ja vedit henkeä, puristit vielä kämmeniä yhteen :). Olit sanomassa jotain, mutta sitten ..argh. Toisaalta saattoihan olla muutakin asiaa.. jäi kyllä vaivaamaan. Kerro. Lupaan, en juokse karkuun. Sun lähellä on hyvä olla.

      https://www.youtube.com/watch?v=VIe8I4IMSvE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe