Moi. Minulla on kaula hartia niska alue erittäin kipeä ja kun liikutan päätäni alas ja ylöspäin niin se menee kuin hammasratas kerrallaan "jumissa". Olen hakenut kiropraktikolta apua mutta se ei auta ja fysioterapiaakin olen kokeillut ilman tuloksia. myös kasvoissani on kipua ja leukani tärisee?? kuin leuat jännittäisi/olisi rentona koko ajan. kasvoni ovat usein punaiset.. vaikuttaa sosiaaliseen elämään. myös nielaisussa pientä ongelmaa. vaikuttaa hyvin moneen asiaan myös hengittämiseen. Olen muuten perusterve nuori mies. Osaisiko joku auttaa minua? Olisi ISO apu.
Kaula ja niska kipeä
suomikaksnelosta
1
125
Vastaukset
- lekurilleilmottaudu
Lääkäri voisi auttaa. Vaadi tutkimuksia lääkäriltä. Mitään yleisoireita nuo eivät kai ole, paitsi ehkä johonkin aivokalvon tulehdukseen?
Hakeudu lääkäriin. Ne on ammattilaisia arvaamaan. Me ei oikeastaan tiedetä paljon mitään. Arvaillaan väärin ja mitä sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663