Toivottavasti sä tietäisit sen

einäinolehyvä

että vaikka olen ns.varattu niin olen onneton.

33

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka.oletkaan

ja kenen se pitäisi tietää?

• kunpavoisin

Kieltämättä olen ollut aistivinani jotain sellaista. Näetkö mitään ratkaisua tilanteen parantamiseksi?

Olet valloittava ja mahdottoman kaunis nainen :)

• enolerobottiiii

En minä kyllä ole nähnyt sinua/häntä koko aikana ku olen ollut varattu. Viimeksi joskus keväällä.

• kunpavoisin
        enolerobottiiii kirjoitti:

En minä kyllä ole nähnyt sinua/häntä koko aikana ku olen ollut varattu. Viimeksi joskus keväällä.

Niin joskus maalis- huhtikuussa? Juuri niin..

• vaikeahahmottaa

oletko sinä nuori nainen varattuna siksi koska olet toisen nuoren naisen kanssa käynyt baareissa vai menikö taas pieleen

• siitäonaikaa
        kunpavoisin kirjoitti:

Niin joskus maalis- huhtikuussa? Juuri niin..

Sitä aikaa suunnilleen..... ruokaravintolan edustalla.

• tiedän_kyllä

Ettei raha ja materia tee onnelliseksi.

• tuikkulasi

Ei sitä kukaan osaa ulkopuolisena sanoa. Tod.näk. hän luulee, että olet tyytyväinen ja onnellinen ja jatkaa matkaansa.

• jännätoive

Itse toivoisin että jos ja kun meistä ei tule mitään niin hän olisi onnellinen varattuna.

• onnenmäärä

Ei ole kovin suuri jos tietää
        Elävänsä persoonallis häiriöisen
        Kanssa.
        Yksikin normasli ihmissuhde
        Pitää kiinni elämässä

• sitähänon

Juurikin näin... :(

• Hänentaaseitarvitse

Tietää mitään, ei sitäkään että olen vapaa.

• Enoleonnellinen

Eikä ole hyvä olla. Useiden vuosien tyhjyys elämässä vaikka ihmisiä ympärillä. Minulta puuttuu oikea miehen ja naisen välinen lämmin rakkaus. Ehkä sinultakin. Monelta muultakin mutta jostain syystä emme kohtaa. Me ihmiset emme puhu. Ohitamme vain toisemme vaikka kohdalla väristykset käyvät kehon läpi kuin salamat. Juuri ne saavat ääneni ja sanani katoamaan.

• Aikaeisääli

Vuorille minun tulisi kulkea kauas lumisillle vuorille jäädä sinne jään joukkoon hyisen tuulen hyväiltäväksi pakkasen rakastetuksi kuulla kivien itku kokea sanaton kuolema

• ljccvbbb

Varmaan kannattaa tehdä asialle jotain eikä vinkua siitä täällä!

• huomaatko_

ei aloittaja mitään vingu, ilmoitti vain asiansa. Sinähän se siihen tulit vinkumaan!

• näitäväliin

vinkujia itsejään riittää melkein joka keskusteluun. Arvostelevat muita mut hei, iteki ovat palstalla, jonka nimi on muuten ikävä ja jonne ihmisillä just on väylä kirjoittaa ikävänsä. Ai pyhä sylvi että kun eivät ite tajua. Mut ne on just samoja jotka arjessa arvostelevat toisia muutenkin, itsensä ylemmäksi asettelijoita. Älä välitä noista tuolla välissä, niillä on ego vaille jääny jotakin kallisarvoista :)

• Violettinen

Kerroit sen mulle alkuviikosta ja että koitat pelastaa ja katsoa mihin asti se riittää... niin tiedän nämä ... mutten tiedä enempää ... silti odotan tietäväni, että olet oikeesti onnellinen .

• sydänmusertuu

Olen niin empaattinen, en olisi tätä halunnut tietää muiden murheinedi lisäksi.

• nikottaa

Se tekee kolme onnetonta ihmistä tai neljä.

• Siellä

Eipä tuota tarvitse paljoa ihmetellä miksi olet onneton.

• minäainakinodotan

Eikö se ole parempi ettei tiedä vaikka epämääräistä vihjailua olisi saatana taivas täynnä

<3

• Totuustämäkin

Mistä sen toinen tietää, jos sinä et sitä hänelle kerro? Luulee, että elät suht. onnellista elämää ja yrittää olla siihen puuttumatta. Tai ei ainakaan uskalla lähestyä sinua, niinkuin sinä olettaisit hänen tekevän. Sinun pitää kertoa ja rohkaista häntä. Muuten siitä ei tule mitään sen kummempaa. Hän pelkää loukkaavansa sinua.

• siksitäällä

Taitaa useimmat olla😆
      Jos kumppani osoittautuu
      Persoonaltaan häiriintyneeksi

• Keväällä näin hänet pk-seudulla. En ole varattu, mutta jos olet, niin voit kuitenkin puhua kevyt mielin.

• Minä puolestani olen ihan OK.

Puolison lääkitykset, jotka aiheuttivat hirveitä mielialan vaihteluja SIVUOIREINA
      ja samalla halua arvostella minua joka asiasta
      ovat tauolla. Hänen fyysinen kuntonsakin on sen verran hyvä,
      ettei hän pura turhaumia OMASTA JAKSAMATTOMUUDESTAAN
      tai oireistaan minuun.

Hän voi hyvin. Minä voin hyvin.
      Seuraavan kappaleen omistan meille:

https://www.youtube.com/watch?v=h0hVCB5LCbg

• suhteellista

Miksi pitää korostaa, et on onnellisesa tai onnettomassa suhteessa. Todennäköisempää ehkä, että pidemmät liitot on laimeampia. Tuoreet suhteet on yleensä rakkauden täytteisiä, ei sellaisia kannata rikkoa, vaikka kovasti tykkäisikin. Rakkautta, aitoa sellaista on kuitenkin vaikea löytää.

• HopeTheBest

Enhän sitä voi sata% varmuudella tietää... Olen kuitenkin huomannut tietyistä seikoista, että et vaikuta kovin iloiselta ja/tai onnelliselta. Se on sinänsä harmi koska noin ihana ihminen ansaitsisi onnen :)

• Enoleihana

Tuota mistä seikoista ja kenelle tämä,on osoitettu.?

• kaitminäansaitsisin

Oi kiitos kauniista sanoista :)

• nähtiineilenjatoissapv

Voisitko se olla sinä...
      Mun olisi tärkeää tietää. Tiedät mun tunteeni.

• Siivo.saaresta_48-v

Sonja, kevään 2013 hemaiseva YO-tyttö,
      tämä on viimeinen mahdollisuus
      ilmoittautua lentämään luokseni Kanarialle,
      Espanjan Aurinkorannikolta.

Jätä sinä Tatu henkivartijasi matkasta,
      niin minä pudotan Tytin kyydistä.

Odotan mahdollisuutta imeä tissejäsi.

Ymmärräthän antaa etkä vain anna ymmärtää?

Ymmärräthän siis MYÖS antaa etkä vain anna ymmärtää?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14699854/panin-kun-pyydettiin#comment-88555440

• Kalevi-kulli

Odotan vesikielellä uusia meheviä eroottisia
        tarinoitasi, joista jo Ikävä-sivulla USEAAN OTTEESEEN
        MAINITSITKIN,
        niin, että minäkin älysin niitä käydä katsomassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      10367
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4331
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3616
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      106
      2996
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      435
      2162
    6. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2160
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1587
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1381
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      76
      1213
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1145
    Aihe