Voisiko joku auttaa tyhmää kun mä en vaan ymmärrä näitä juttuja... sony xperia puhelin ja Tilit ja synkronointi-> google niin siellä on vaikka mitä, synkronoi gmail, synkronoi google fit, synkronoi kalenteri, synkronoi kontaktien tiedot, synkronoi sovellustiedot, synkronoi yhteyshenkilöt niin mitä? pitääkö synkronoida vai ei? onko se tarpeellista vai turhaa virrankulutusta? en löydä netistäkään mitään selkeää vastausta tähän. Laitoin google fit:in synkronoinnin pois päältä...
Ja sitten yön aikana akkua vie Lähetysvalmius mobiiliradio aktiivinen niin mitä se meinaa?? Voisiko joku viisas selventää mulle näitä asioita..?
Synkronointi?? Apua!!
tollo45
1
431
Vastaukset
- Synkkaa
Synkronoinnilla saat Googlen pilvipalveluun haluamasi tiedot helposti "talteen". Voit halutessasi kytkeä kaikki pois päältä, jos haluat. Tällöin puhelimesta kannattaa säännöllisesti ottaa tiedot talteen tietokoneelle Sony PC Companion tai Xperia Companion -ohjelmilla. Molemmat tavat mahdollistavat tärkeiden tiedostojen helpon palauttamisen Sonyn puhelimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643