Nyt alkoi kyllästyttää tuo sekalainen ja puutteellinen työkalusatsi hajonneessa muovisessa työkalusalkuntapaisessa. Alkaa olla kadonnut, hajonnut, hävinnyt tms sen verta kaluja, että tarttee saada uusi ja mielellään aika valmis satsi autoon otettavaksi ja vaikka pajallekin jos joku kalu ei pajalta (taas) löydy joka salkussa/pakissa on.
En ole hirveästi laadun perään, pikemminkin sen perään että tulee paljon kaluja halvalla. Syynä oikeastaan on se, että olen varsin "huoleton" työkalujen(kin) kanssa ja niitä tuppaa katoamaan aika ajoin. Olen kuitenkin huomannut että parhaiten pysyy läjässä sellainen valmis satsi.
Pajalla on runsaasti monenlaista, mutta ne tuppaa kulkeutumaan ja jäämään minne sattuu. Olen kyllä yrittänyt petrata.. mutta myönnettävä on, ei mulla vihtahousu mikään pysy siistinä ja tallessa.
Tietysti pitäisi varmaan hieman kuvailla sitä mihinkä työkalusatsia tartten. No yleistöihin auton laitosta mökin kaminan luukun fiksaukseen. Edelliseen hankkimaani yleiskalusalkkuun jouduin lisäämään yleismittarin, papukaijapihdit, ison jakoavaimen, vasaran, tönärin, metrimitan ja jotain muuta pientä. Eli hyvä olisi jos salkkuun tai pakkiin mahtuisi hieman lisäämään sitä mitä tarttee tai olisi ylimääräinen tasku/loota tjsp.
Budjetti on kyllä max 300 euroa, tähtäin 200 euron tietämillä. Satsin fyysisillä mitoilla ei niin väliä, kunhan ei vie takakontista puolta enempää :)
Suositelkaa työkalusalkkua/pakkia työkaluilla
2
294
Vastaukset 2
Tätä satsia kattelin sillä silmällä:
https://toolfin.com/tyokalusarja-tyokalupakki-187-osaa-raikkalenkit.html
Mulla on ollut esim prowayn työkaluja ja ne on kestäneet ihan hyvin. Nuo taitaa olla samaa tavaraa. Tohon kun vaihtaisi knipexit tai vastaavat papukaijapihdit siirtoleukojen tilalle, lisäisi yleismittarin, teippiä, sokeripaloja yms pikkusälää, niin varmaan pärjäisi, ehkä?
Mitä sanoo raati? Muuta suositusta?- 2-96
Tuon kokoisen sarjan hintaan nolla perään niin tuurilla voi saada hyvääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741624Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971143- 161077
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as301050- 164997
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30923Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105914Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55849Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu130831- 30818
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.187786Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64684
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48668Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.13627Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191597- 86580
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79578- 41530
- 48518