Laitan tänne, kun en viitsi häiritä sun elämääsi. Olet rakas.
Sinä olit se, joka joutui kärsimään mun paskasta elämäntilanteesta ja ymmärrän hyvin, että nyt on liian myöhäistä. Halusin vaan, että saat tietää: olin silloin sinuun niin käsittämättömän ihastunut etten ikinä. Näin sinut jokaisessa vastaan tulevassa ihmisessä, pelkäsin jokaisen onnettomuuden jälkeen, että sinä olisit ollut niissä, kuvittelin yhteistä elämäämme ja tunsin sormiesi kosketuksen sähköiskuna sormenpäissäni. Ajattelin, että se kestää ikusesti ja vuosia menikin.
Vieläkin pystyn tuntemaan tuon vuosien takaisen tunteen. Ja voit olla varma, että jos olis ollut mitenkään mahdollista, niin mä olisin ollut sun. Elämä ei vaan tässä kohtaa ollut reilu.
Nyt olet tullut taas uniini. Tervetuloa. Ja olisit kyllä tervetullut muutenkin.
Viesti miehelle vuosien taakse
16
679
Vastaukset
- Miesmenneisyydestä
Helvetin hyvin menee, niinkuin PMMP laulaa. Ei tässä ole mitään hätää nainen. Toivottavasti ei sullakaan. Voi hyvin.
- huoranomatunto
säälittävää
- varovastinyt
Muuten hyvä, mut kukaan ei tässä huorannut.
- vois.sen.kertoa
Ap ei kerro onko kaipuunsa kohde samaa sukupuolta.
- varovastinyt
Noup. Ei ole.
- paljonvettävirrannut
Mistähän tuo tunne sähköiskusta tulikin? En ole runoilijamiehiä et sanon vai kuin myös, asiat meni niin kuin ne meni. Jos oisit hän niin haluaisin että häiritset mun elämää, ongelma on hyvin pitkälti kyllä et en tiedä nykysinusta mitään.
- ManBehindBlueEyes
Mikä teidät ajoi erilleen toisistanne, miksi et ota yhteyttä tähän henkilöön, ehkä hän ilahtuisi vain jos ottaisit yhteyttä. Oliko kyseessä etärakkaus ??
- kauansittensualemmin
Aloitus voisi olla multa mutta sillä erotuksella että mieskään ei pitänyt yhteyttä sillein ettäsiitä olis saanut kuvan että meistä vois tulla paria.Oli kerran vähän myöhässäkin ja vasta eronnut.
- ethäiritse
Näinhän se on että ei se elämä ole aina reilua ja ei välttämättä tasapuolistakaan. Mutta kun on avoin ja rehellinen niin tuskin kukaan voi vaatia enempää.Vuosia on mennyt monta mutta toivoa ei pidä heittää. Kun aikansa taistelee niin kyllä solmut aukenee. Sumu hälvenee ja aurinko paistaa ja he yhdessä sitä maistaa.
En ymmärtänyt sen ettet viitsi häiritä häntä. Onko hän sanonut sinulle näit ? Mitä teidän välillä on ollut ? Missä ja milloin oli tämä tapahtuma ? Omat mielikuvitukset voivat mennä harhaan, jos ei tunne omia mahdollisuuksia toisen ihmisen kanssa.
Aloittaja kirjoitit: "mun paskasta elämäntilanteesta "
Miksi teidän teini-ikäisten pitää tilkitä jokainen tarina kirosanoin?
Vai oletko todellisuudessa kenties mies?
En viitsi kysyä miksi "on liian myöhäistä", kun ei minua todellisuudessa kiinnosta tippaakaan.
Tsemppiä kuitenkin ALOITTAJALLE, kyllä se uusi mies vielä löytyy.
Itse olen naimisissa ja avioliitto voi nyt HYVIN.Mutta ystävän terveiset lähtevät "Delicate" miehelle!
Tässä sinulle kappale:
https://www.youtube.com/watch?v=68i1mBmiF9YM-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Mutta ystävän terveiset lähtevät "Delicate" miehelle!
Tässä sinulle kappale:
https://www.youtube.com/watch?v=68i1mBmiF9YYstäväni "Delicate", silmissäsi ei ole häivähdystäkään SINISTÄ.
Olet oikeasti kunnon ihminen.
- Aloittajalla_mietintään
Tuskimpa aloittajan viesti suoraan sille ihmiselle häiritsisi. Voisi jopa tuntua hyvältä saada vastauksia vuosien jälkeen vaikka ette palaisikaan yhteen. Monesti epäselvissä suhteissa ihminen haluaa saada vaan vastauksen miksi näin kävi, jotta voi jatkaa matkaansa.
- ontsikujatakanainon
Mitä nyt mahdollisesti ainakin toisen numero on muuttunut, ja ehkä osoitekin vaihtunut. Salainen numero siihen päälle. Hakemahan neulaa heinäsuovasta, nam.
- oiuytrvk
Epämääräisissä olo suhteissa menee kyllä luottamus keneltä vain. Niin mulle kävi ikävä kyllä jäi . Tällä palstalla en ole käynnyt kai kolmeen vuoteen . Kyllähän täällä roikuinkin .Toi nimimerkki oli vain niin tuttu tuskinpa kuitenkaan häneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810297Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174301Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323596Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1062954Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352162Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142150Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01371Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu751208Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145