Eläkeläisen edut Gran Canarialla

Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa tänne palstalle, vaikka tämä on muuttunut varsinaiseksi "kaatopaikaksi".
Hyvää täällä on se, että eläkeläiset saavat ilmaisia palveluja.
1. Olen käynyt terv.keskuksessa ja keskussairaalassa yli 60 kertaa, eikä ole maksanut mitään.
2. Bussiyhtiö Global myöntää eläkeläisille ylimääräisen 20% alennuksen. Itse lataan magneettikorttiani 100 €:lla, ja saan "tilille" 160 €:a.
3. Kuluneella viikolla olin vuoden myöhässä, kun huomasin käyttämäni pankin Bankian ilmoituksen. Ei se tule automaattisesti, mutta kävin viikolla pyytämässä.
Tulee voimaan 16.2.2017.
Kun eläke tulee suoraan Bankian tilille (min. 200€/kk) pankkia ei veloita tilinhoitomaksua, credit-/debitkortin vuosimaksua eikä ko. kortin vuosimaksua.
Lisáksi rahan siirto (tranferia) esim. Suomeen on ilmainen (aiemmin 1,5%:a).
http://www.elmundo.es/economia/2016/01/11/56939013e2704eab7b8b45b6.html
ja löytyy myös Bankian sivuilta.

Saludos

Playa de Arinaga

PS. Taas pyytäisin asiallisia kommentteja.

5

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samat edut lienevät voimassa myös muilla kanariansaarilla. Näin otaksun.

• minätiedänhephoi

"Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa tänne palstalle, vaikka tämä on muuttunut varsinaiseksi "kaatopaikaksi".
      Hyvää täällä on se, että eläkeläiset saavat ilmaisia palveluja."

Eli siis hä. Miksi Gran Canaria on muuttunut kaatopaikaksi? En ainakaan maksa palstan käytöstä mitään, jos sitä tarkoitit? Vai kirjoitatko Kanarialla kaduille?

Minulla on aavistus mitä tarkoitat, mutta kriittisellä otteella asioidessa kannattaa aloittaa omasta "osaamisesta".

• surkimustrollimus

Kirjoitus oli vastenmielisen imbesillin banaali postaus, jonka tarkoitus oli dissata kerrankin asiallista avaajaa. Trollauksesi surkea taso limboaa kaikki trollien normisuoritukset. Oletkin se "penaalin tylsin kynä", sontasäkki, joka oksennuksellaan saastutta Kanariapalstaa.

• kirotusvire

saastutta po. saastuttaa

• minätiedänhephoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 156
      3938
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      91
      3326
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      94
      2708
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      283
      2538
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2286
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      115
      1973
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      4
      1190
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1039
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1018
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      889
    Aihe