Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa tänne palstalle, vaikka tämä on muuttunut varsinaiseksi "kaatopaikaksi".
Hyvää täällä on se, että eläkeläiset saavat ilmaisia palveluja.
1. Olen käynyt terv.keskuksessa ja keskussairaalassa yli 60 kertaa, eikä ole maksanut mitään.
2. Bussiyhtiö Global myöntää eläkeläisille ylimääräisen 20% alennuksen. Itse lataan magneettikorttiani 100 €:lla, ja saan "tilille" 160 €:a.
3. Kuluneella viikolla olin vuoden myöhässä, kun huomasin käyttämäni pankin Bankian ilmoituksen. Ei se tule automaattisesti, mutta kävin viikolla pyytämässä.
Tulee voimaan 16.2.2017.
Kun eläke tulee suoraan Bankian tilille (min. 200€/kk) pankkia ei veloita tilinhoitomaksua, credit-/debitkortin vuosimaksua eikä ko. kortin vuosimaksua.
Lisáksi rahan siirto (tranferia) esim. Suomeen on ilmainen (aiemmin 1,5%:a).
http://www.elmundo.es/economia/2016/01/11/56939013e2704eab7b8b45b6.html
ja löytyy myös Bankian sivuilta.
Saludos
Playa de Arinaga
PS. Taas pyytäisin asiallisia kommentteja.
Eläkeläisen edut Gran Canarialla
5
539
Vastaukset 5
Samat edut lienevät voimassa myös muilla kanariansaarilla. Näin otaksun.
- minätiedänhephoi
"Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa tänne palstalle, vaikka tämä on muuttunut varsinaiseksi "kaatopaikaksi".
Hyvää täällä on se, että eläkeläiset saavat ilmaisia palveluja."
Eli siis hä. Miksi Gran Canaria on muuttunut kaatopaikaksi? En ainakaan maksa palstan käytöstä mitään, jos sitä tarkoitit? Vai kirjoitatko Kanarialla kaduille?
Minulla on aavistus mitä tarkoitat, mutta kriittisellä otteella asioidessa kannattaa aloittaa omasta "osaamisesta".- surkimustrollimus
Kirjoitus oli vastenmielisen imbesillin banaali postaus, jonka tarkoitus oli dissata kerrankin asiallista avaajaa. Trollauksesi surkea taso limboaa kaikki trollien normisuoritukset. Oletkin se "penaalin tylsin kynä", sontasäkki, joka oksennuksellaan saastutta Kanariapalstaa.
- kirotusvire
saastutta po. saastuttaa
- minätiedänhephoi
Pyydän syvästi anteeksi! Syy seuraavassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14410707/kanaria-palstalla-trollin-oksennusta#comment-88496897
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.772473Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472