Windowsilla onnistuu kaikki!

Woittoisa_Windows

http://aijaa.com/NgICwq
Tällä kertaa shakin peluu. Voittoprosenttikin ihan kiva. Vertailun vuoksi voitte laittaa sen tubuttimenne shakin kuvan - mikä siinä ylipäätään edes sellaista on - jotta voimme taas vertailla sen suttuista huonoa kuvaa!
Windowsilla on hauskempaa ihan kaikki, mitattiinpa sitä millä mittarilla tahansa ♥

27

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keps

      Onnistuuko windowsilla hakemiston osoittaminen keskusmuistiin?

      • rttttwtert

        Mitähän tuokin tarkoittaa?


      • Linuks_Epätoivoinen

        Se on vahingossa syntynyt ominaisuus tubuttimissa, jota ei kukaan tarvitse yhtään mihinkään......†


      • Linuks_erittäin_Epätoivo
        Linuks_Epätoivoinen kirjoitti:

        Se on vahingossa syntynyt ominaisuus tubuttimissa, jota ei kukaan tarvitse yhtään mihinkään......†

        Joo, minä olen kanssa ajatellut että se on vahingossa syntynyt ominaisuus tubuttimissa, jota ei kukaan tarvitse yhtään mihinkään, kyllä me ollaan synnytty vahigossa, eikä tuputtumissa tarvita ajattelevia ominaisuuksia


      • Anonyymi

        Windows 10:llä wi onnistu mikään


      • Anonyymi

        WINSOWA 10 VAKOILEE IHAN KAIKEN


      • Anonyymi

        Ramdiskejä on käytetty Windows-koneissa iät ja ajat


      • Anonyymi

        aika sirasta. mutta muista
        Microsoft Officea, Toontrack ohjelmistoja, FL Studiota, Photoshop elementsiä, Premiere elementsiä, Cakewalk Sonar, Eleven Rack.

        Kannataa varoa noita koska niilä on taipumus tuhota ihmisyys.
        Koska meillä on täällä esimerkki jo.


      • Anonyymi

        WINDOWS 10:LLÄ ONNISTUU VAIN JA AINOSTAAN VAKOILU!


    • windows-jauhot-märkinä

      Windowsilla onnistuu paskanjauhaminen 24/7

      • jauhot-märkinä

        Olen jo kauan seurannut että Windowsilla onnistuu paskanjauhaminen 24/7


    • d3443g

      Joutilailla on erilaisia tapoja ajan kuluttamiseen.

      • d3443glle

        Ob joutilailla tapoja erilaisia eri ajan kuluttamiseen.


      • Anonyymi

        Keitä ovat nuo OB joutilaat? Linukshihhuleitako?

        - Linuks Omituisuus -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitä ovat nuo OB joutilaat? Linukshihhuleitako?

        - Linuks Omituisuus -

        Suurin osa niistä on Windows-käpistelijöitä.


    • Windows-pelikonsoli

      Eli siis Windows sopii peliaddikteille ja hörhöille pelaamiseen (eli vastaa pelikonsolia) sekä keskustellupalstoille trollaamiseen ja järkevään hyödylliseen käyttöön käytetään muita parempia käyttöjärjestelmiä. Asia ymmärretty.

      • Epätoivoinen_tubutin

        Jopas oli katkera vuodatus tubutinpojalta! Eihän nyt shakin pelaaminen mitenkään riippuvuutta ole, vaan erinomaista aivoharjoittelua. Kysymys onkin siitä, miten miellyttäväksi se on tehty. Kyse ei todellakaan ole mistään "hörhöistä" tai addiktiosta.

        Tubuttimissa pelilauta on samea, tökerö ja nappuloiden siirrot aivan liian nopeita, joita hädin tuskin edes huomaa - eiväthän ne oikeassakaan pelissä niin ole!
        Tubuttimen shakkilautakin on niin surkeasti tehty, että ymmärrän oikein hyvin, jos sillä pelaaminen ei kiinnosta tubutinpoikia - eihän se kiinnosta ylipäätään ketään! Kokeilisitta joskus Windowsin shakkia, niin huomaisitte mikä ero on pelillä ja pelillä.

        Eikä tämä suinkaan mitään trollausta ole, vaan asiallista väittelyä käyttäjärjestelmien ominaisuuksista - toki lunta tulee taas tubutinleiriin, mutta onhan sitä tullut sinne ennenkin.....†


      • debiantestingxfce

        Ṕarin vuoden ikäinen HP celeron laptop, Sims 3 pelissä win10:ssä kaupunki jää piirtämättä ja Cities Skylines toimii hitaammin kuin Debian testing Xfce:ssä, jossa Sims 3 toimii virheettömästi wine-staging rajapinnalla.


    • Onhan noita shakkipelejä
      esim https://www.youtube.com/watch?v=JrvlIFbKA8Q
      Itseasiassa hieno grafiikka ei ole oleellista vaan iso tietokanta
      pelejä. ICOFY on vapaa tietokanta ja sisältää paljon pelejä.
      Shakissa kone on jo voittanut ihmisen. Kukaan ei enää pärjää
      isolle tietokannalle pelejä ja suurelle laskentateholle.
      Pitäisi keksiä avaus joka ei ole koneen tietokannassa ja pelata
      vielä voitolliseen asemaan.

    • Anonyymi

      Windows poijjaat vaan pelailee päivät pitkät kun linux ja unix herrat työskentelee IT -alalla täypäiväisesti noin 3000€ palkalla.

      • Anonyymi

        Jos trollaa päivät pitkät SER-jätteistä löytyneellä puputubuttimella, voi luulla 3000€ palkan olevan paljon


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meillä joilla on normaalin kokoiset ja ehjät vehkeet, Windows toimii korjaamatta. Sitten on alimittaisilla vehkeillä varustettuja moniongelmaisia reppanoita, jotka yrittävät "korjata" Windowsia, vaikka vika on vehkeissä.


    • Anonyymi

      WINSOWS ON TOSI SURKEE sinIÄ SIINÄTOIMI MIKÄän

    • Anonyymi

      juu, varmasti onnistuu mikki$puudelin mielestä. Kokeileppa tehdä hakemisto nimeltä prn

      Onnistuiko?

      • Anonyymi

        Ei kai näillä laitenimillä voi kansioita nimetä: CON, PRN, AUX, NUL, COM1, COM2, COM3, COM4, COM5, COM6, COM7, COM8, COM9, LPT1, LPT2, LPT3, LPT4, LPT5, LPT6, LPT7, LPT8, LPT9.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe