Sä oot vainonut ja sabotoinut mun perhettä jo vuosikaudet. Ja nyt siihen tuli loppu. Aina kun tapahtuu paha, sinä olet lähistöllä. Stalkkasin vähän, ei ole sinun yksinoikeus. Aloitetaanko minun kohdalta Riihimäeltä vai savonlinnasta, molemmista löyty mielenkiintoisia juttuja.
eikö vaan Timo
13
288
Vastaukset
- ei.varmaan
noin viisaan sitä tarvitse täällä kysellä. Jos sulla on riittävät todisteet ja näyttöä niin kannattaa selvittää henkilökohtaiset asiat palstan ulkopuolella.
- Toinen_stalkattu
Mitenkä arvasinkaan, etten ole ainoa
nainen jota Timo vakoilee ja vahtaa.- milloin_
viimeksi? Kun kerrot menneestä aikamuodosta. Puhuminen tai yleensä keskustelu ei tiettävästi ole laitonta. Täälläkään, joten miksi muuallakaan? Vai onko sosiaalisuus jotenkin niin kauheaa?
- taidat.olla
Kako porvari, jolle sosiaalisuus on myrkkyä.
- hälläväliä
nii olkoon nyt sitten Ismo joka vaikutti -91-2004 saakka kai sen jälkeen on tullut Timo ja sen jälkeen joku muu
Ulkonäöstä ei voi päätellä huoran aktiivisuutta,ja mulla on oikeus nimitellä vaimoani koska en ole häntä ikinä pettänyt vai olisiko pitänyt??Ei koska se ei ole oikein.
Hhihihihih hauskaa siis hihihihihih - mitentejaksatte
jättäkää nytv saatana se timo jo rauhaan
- aloitetaansiitä
Kysyppä kauanko tämä Timppa on jaksanut ja mitä tehnyt. Sitä saa mitä tilaa.
- no.kerro
aloitetaansiitä kirjoitti:
Mitä on tehnyt? Jaksamisessahan ei pitäisi olla mitään laitonta.
- Mitäänmenetettävää
Kerropa mulle ku nähdään mua kiinnostaa ainakin
aloitetaansiitä kirjoitti:
Totta turiset.
- PohdinMäVaanTällasta
Kuka on Timo ja miksi siitä puhutaan palstoilla 8 vuotta? Onko se joku julkkis? Jutila?
Timo Jutila?- asiayselviääniin
Huh! Noin pitkään en ole täällä ollut. Ehkä on hyvä vaihtaa nimeä, vaikka Timoja riittää. Miksi hän ei puhu irl?
Kyllä tämä Timo on aika paljon komeampi ja hoikempi kuin Timo Jutila.
Hänellä on "VAIN" mätä luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586071
- 615512
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154107- 543822
- 143765
- 323189
- 592924
- 592826
- 682548
- 471940