Nyt on alkanut kuulemaan muiltakin saman suuntaista mielipidettä.... persoonallisuus häiriöinen :((((
Kyllä minä taidan olla oikeassa
26
673
Vastaukset
- Mikähäiriö
Hänellä on?
- jompaakumpaa
Luulen et kakssuuntanen mielialahäirö tai sitten on narsismiin taipuvainen
- Mikähäiriö
jompaakumpaa kirjoitti:
Luulen et kakssuuntanen mielialahäirö tai sitten on narsismiin taipuvainen
Naisella vai miehellä?
- breikkipaikallaan
On tämäkin tapa viettää Sunnuntai päivää ,alkaa jo väsähtämään.
- kukameistäonterve
Olet kuitenkin suht terve kun pystyt analysoimaan itseäsi. Usein ei kai halua myöntää itselleen omia vikoja.
- kaitjotkuon
Voi kuule minussa on paljon vikoja. Minulla on myös mielenterveys puolella ongelmia mutta ei persoonallisuus häiriötä, muunlaisia juttuja.
- äänetpäässäni
kaitjotkuon kirjoitti:
Voi kuule minussa on paljon vikoja. Minulla on myös mielenterveys puolella ongelmia mutta ei persoonallisuus häiriötä, muunlaisia juttuja.
Ei minullakaan ole persoonallisuushäiriöitä, ihan hyvin tulevat toimeen keskenään.
- Palstatohtoritliikkeellä
Nyt kaikki joukolla jäätä särkemään
- Weknowhoyouare
Toki, ku ei asiat mene niin, kuin sinä haluat. Toinen on häiriöinen silloin. Ziiiizassss
- KallonkutistajanTestaama
Jos olet jostain syystä ollut kallonkutistajan tarpeessa, siellä rutiineihin kuuluu erinäiset testit ja haastattelut jossa kartoitettaan mikä mielenterveyshäiriö sinulla mahdollisesti on. mm. BDI-masennuskysely ja SCID-haastattelun. SCID:llä tarkastellaan onko sinulla jokin persoonallisuushäiriö.
Olen itse käynyt läpi tuon haastattelun, koska minulla oli vakava masennus ja sitä kartoiteltiin silloin ja haettiin oikeaa diagnoosia. Jos mieltäsi askarruttaa tuo niin voithan aina mennä omalääkärisi luokse ja kyseleen voisko sinulle tehdä joku tuon scidin?Niin olen minäkin "kallonkutistajan" testaama, jopa kolmasti.
Nuorena anorexia yhteydessä, myöhemmin masennuksen tunteiden vuoksi.
Persoonallisuushäiriöitä ei löytynyt. Masennusta kyllä.
Sairaalahoitoon en ole onneksi koskaan masennuksen vuoksi joutunut.
(Terapiassa käynnistäkin on yli 10 vuotta.)
- tämätästäheitän
Saanko kysyä onko kaikille henkilöillä mielenterveysongelmia, jotka ajattelevat teistä ei niin positiivisesti?
- Eli.ei.ole
kanssasi samaa mieltä, niin siksi on personallisuus ongelmainen!
Mene HOITOON, koska sinulla se ongelma on! Olen aikoinaan kärsinyt masennuksesta, aina ollut vähän menevä persoona vaikka nykyään olen kyllä rauhallisempi, omalaatunen joo ja oma itteni pyrin olemaan.
Mietin vaan kun nykyään tuo persoonallisuushäiriö on sellanen muotisana, omalla kohdalla kävi joskus niin että eräässä paikassa oli narsisti nainen joka haukkuin minut narsistiksi muille, manipuloi vielä mut ihastumaan häneen, aika ovela ja no ite tein sen virheen että aaattelin että nainen niin en viiti alkaa suuttumaan, no suutuinhan sitten lopulta mistä se sai lisää vaan vettä myllyyn ja väänsi senkin aivan yli.
Tuntui todella pahalta että minua normalai ihmsitä haukuttiin noin, onneksi asia lopulta selvis mutta jätti jälet siis kun ei varmaan kaikki uskonut ainakaan niistä jotka ei tiennyt asioiden oikeaa laitaa.
Sitä vaan että älkää ainakaan uskoko huhupuheisiin tai leimatko jos ette ole varmoja, ja voihan tollast akysyä toiselta suoraan, kyllä sen huomaa vastauksesta luultavasti onko vai ei.
Kyllähän rankkoja juttujakin kokenut elämässä ja ne saattaa vaikuttaa joissakin asioissa käytökseen mutta edelleen yritän olal ilonen ja jättää paska puheet omaan arvoonsa, en sitten tiedä että onko se että kun olen kiltti luonteeltani mutta en anna kuitenkaan yli kävellä että jotku saattaa leimata iha muuksi mitä on.
Mutta ehkä ei pitäs ajatella noin mutta jotkut arvet ei lähd pois niin siksi kehotan että otatte asioista oikeasti selvää ettekä vedä johtopäätöksiä, siinä voi mennä monen hyvän ihmisen elämä pilalle kun leimataan.
Mutta uskon että kun edelleen olen oma itteni niin ei tuu tollöasia väärinkäsityksiä, se on muuten väärin oli nainen tai mies leimata muutkin samanlaisiksi jos on ollut huonoja suhteita.
Sinälllään asia ei pahemmin vaivaa mutta pistäny vaan ilmiö silmään että jos ei miellytä niin narsisti, jos rakastuu ja käyttäytyy hölmösti hetkellisesti niin narsisti ja niin pois päin.
Kakssuuntanen persoonallisuushäiriökin on sellanen että ei voi diagnisoida noin vaan niinkuin narsismi, sosiopatia ja psykopatia maniat jne.
Varsinkin jos ei ihmistä kunnolla tunne vielä ja jos ei mutkaan tunne.KIRJOITIT : "Kakssuuntanen persoonallisuushäiriökin on sellanen että ei voi diagnisoida noin vaan niinkuin narsismi, sosiopatia ja psykopatia maniat jne."
VASTAAN: Psykopatia on yleiskielen sana, jolla tarkoitetaan luonnehäiriöistä henkilöä.
Todellisia luonnehäiriöitä on hyvin monenlaisia. On estynyttä, riippuvaista, huomiohakuista, vaativaa, narsistista, epäsosiaalista, eristäytyvää, epäluuloista, sadistista, masokistista jne. persoonallisuutta.
Luonnehäiriödiagnoosia ei todellakaan voida tehdä noin vaan. Kyllä se vaatii psykiatrin suorittaman testauksen ja haastattelun/haastatteluja.
http://www.tiede.fi/keskustelu/54651/ketju/psykopatia_sosiopatia
http://tieku.fi/ihminen/aivot/psykopaatti/psykopaatti-kuka-on-psykopaattiM-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
KIRJOITIT : "Kakssuuntanen persoonallisuushäiriökin on sellanen että ei voi diagnisoida noin vaan niinkuin narsismi, sosiopatia ja psykopatia maniat jne."
VASTAAN: Psykopatia on yleiskielen sana, jolla tarkoitetaan luonnehäiriöistä henkilöä.
Todellisia luonnehäiriöitä on hyvin monenlaisia. On estynyttä, riippuvaista, huomiohakuista, vaativaa, narsistista, epäsosiaalista, eristäytyvää, epäluuloista, sadistista, masokistista jne. persoonallisuutta.
Luonnehäiriödiagnoosia ei todellakaan voida tehdä noin vaan. Kyllä se vaatii psykiatrin suorittaman testauksen ja haastattelun/haastatteluja.
http://tieku.fi/ihminen/aivot/psykopaatti/psykopaatti-kuka-on-psykopaattiJoo eiköhän kuitenkin pointti ollu selvä että ei diagnisoida turhaan ihmisiä vaan puhutaan vaikka mieluummin ja kyllä sen huomaa jos on oikeasti persoonallisuushäiriöinen.
Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen kuulumaton luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti. Sille ominaisia piirteitä ovat pinnallinen viehätysvoima, itsekeskeisyys sekä myötäelämiskyvyn, syyllisyydentunnon ja pidäkkeiden puute. Psykopaatille tyypillisiä ovat julmuus, epäsosiaaliset teot, alkoholin ja huumeiden käyttö, vastuuttomuus ja moraalittomuus. Psykopatiasta kärsivää henkilöä kutsutaan psykopaatiksi.M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
KIRJOITIT : "Kakssuuntanen persoonallisuushäiriökin on sellanen että ei voi diagnisoida noin vaan niinkuin narsismi, sosiopatia ja psykopatia maniat jne."
http://tieku.fi/ihminen/aivot/psykopaatti/psykopaatti-kuka-on-psykopaattiKiitos linkeistä en oo tainnu nuita aiemmin selannut
Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:
Kiitos linkeistä en oo tainnu nuita aiemmin selannut
Miten perhana taas menee sanat miten sattuu. pitää ostaa uus näppäimistö :)
- narsistinenkin
Persoonallisuus häiriö kumppanilla
Aiheuttaa tuskaa- Aivanturhaatänne
Miksi olet hänen kanssaan? Tuskin sellaista ihmistä on ikävä, joka aiheuttaa tuskaa.
Olen seurustellut naisen kanssa kauan aikaa istten ja kun tarkemmin mietin niin hän taisi olla narsisti sen verran ilkeästi käytti hyväksen eikä katumusta osoittanut, etä on niitä naisissakin ja on tosi inhottava niille miehille ja naisille joka on joutunu narsistin uhriksi.
- Annalääkkeet
Minullakin 2suuntainen
- Aivanturhaatänne
Miksi edes vaivautua?
- Sikssunkaveritahdon
Etkö oo huolissa, muista kyllä. Ja... haluan lääkkeitä
ja vielä tarkennus aloittajalle, niin tuntevatko nämä henkilön jotka noin väittää vai oletko ihan ammattilaiselta kyselly?
Ihan mielenkiinnon vuoksi.- Huvikseni12
Ajoin tänään autolla takaperjn 10km.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475915
- 515394
- 533768
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993524- 313146
- 592894
- 592776
- 572446
- 451883