Seurustelusta kertominen vanhemmille

kalamiäs

Terve!

Oon 17-vuotias poika ja oon seurustellut nyt parin kuukauden ajan. Tiedän, että en voi salata asiaa vanhemmiltani ikuisesti enkä haluakaan, mutta kertominen on kovin vaikeaa. En tiedä miten kertoisin. Asiaa ei helpota se, että seurustelen pojan kanssa. Vanhemmat ei tiedä seksuaalisesta suuntautumisestani, joten jännittää niiden reaktio.

Olisko joillain vinkkejä miten tää kannattais tehdä? Oon muutenkin huono puhumaan henkilökohtasista asioistani vanhemmille.

10

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustHanginHere

No meillä perinteine on ollu tuua se vaan sisään ja sitt sillee hienovaraseati esitellä.

Mutt sun kanttii miettii vanhempies reaktiota ton suuntautumises suhtee. Ett jos kovinpaljo veikkaat niitten alkavan raivota, ei sillon kande noin tehä :D
      Sitt vaan kerrot kun oikeelt tuntuu, jotai vaikk, äiti mull ois yks juttu...

• ho_mo

hae mieluummin apuu psykiatrilta

• Niin22

Hyhhyh, homous on syntiä. #GodHatesFags

• no hyi joku jumala

• Homous ei ole syntiä eikä väärin, mutta se on sairaus. Ainakin tietyllä logiikalla.

• homomomo

Kannattaa ruveta heteroksi

• ei_hätiä_mitiä

Monet kertovat seurustelusta suvulle vasta kun sormukset on jo hankittu ja häät parin viikon päästä. Miksi siis kertoa parin kuukauden seurustelusta ja vielä tuossa iässä kun seurustelusuhteet eivät useinkaan kauan kestä. Odota, kunnes päätät viedä jonkun vihille.

• HereWeGo

Pikkasen vaikee suomes vaa vihille viiä :P

• Anna vanhempien itse selvittää homoutesi.

• afaehg3y354

Aika homoa tollane, pidä salaisuutena ja tuu kaapista sit nelikymppisenä tai riistä henkes ni ei tarvii pohtia enää tollasia asioita. En kyl suosittele sitä jälkimmäistä, sanoinpahan vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe