Sori, yleensä en kiroile, mutta nyt on pakko. VITUN PASKA TEEMA-matka TOIMISTON kautta MATKA MALESIAAN !! Lähdin juuri sen toimiston kautta, koska 3 vuotta aiemmin (2014 tammikuussa) matka Keniaan oli ihan loistava kokemus. Mutta nyt alusta loppuun saakka - täysin epäonnistunut, surkeaa, todella huonosti järjestetty ohjelma. Voin sanoa, että hinta ei todellakaan vastaa mitä saimme matkalla! Esitteen kuvaukset ei vastaa todellisuutta, pelkästään vaihetta ja turhaan kaunisteltua. Esim. pitkän bussi kuljetuksen jälkeen oli vuorossa suoraan (ilman käyntiä hotellissa) raskaita polttavan auringon paisteessa kävelyä parille toisille nähtävyyksille. Kaikki järjestetyt ruoan paikat oli likaisia, halpoja ja tarjottu mautonta kiinalaista ruokaa, ei kertakaan paikallista malesialaista. Ja opas oli vaan kehumassa. Maleissa saattaa koko ajan, mutta tästä ei korostetta matkan kuvauksissa. Lodge oli homeissa, ei yhtään tekemistä kun ulkona sataa kaatamalla, kurjaa sietämistä. Ja opas taas vaan sanoo"toivottavasti sade ei häiritse, ja teillä oli kiva". Oli pakko peruuttaa pari lähtöä veneellä, kun mukana ei ollut saappaat, eikä paksua sadetakkia. Kaikki tuntui todella kamalalta eikä pääse tästä paikasta pois, oli vaan siedettävä. Ei nähty melkein yhtään eläimiä, eikä kukkia "kasvitieteilijän paratiisissa" - taas valhetta. Ja paluumatka kesti yli vuorokauden, todella raskas, yli 17 tuntia lentokoneissa ja saman verran lentokentillä. En suosittele lähteä, ei se vastaa mitää luvattu ja mistä maksettu. En lähde ikinä enää Teema-matka toimiston kautta.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398