6 vuode ikäero?

14vtyttöö

Elikkä oon siis 14v tyttö ja haluaisin kysyä teiltä mielipidettä tähän. Oon tosi ihastunu yhtee 20v jätkää joka on samalta paikkakunnalta ja oon nähny sitä monesti yms, tos eile löysin sen ig ja sitä kautta snäpin ja menin juttelee. Se vaikuttaa tosi mukavalta yms vaikka ei nyt hirveesti ollakkaa juteltu ja sillee. Voisko kumminki olla mahollista että tutustuttais paremmi ja alettais hengaa ja sillai? Vai onko tuo ikäero liia suuri?

14

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan liian suuri ikäero. En itsekkään menisi tapailemaan 14 vuotiasta, joku voisi saada väärän kuvan.

    • Nyt on kyllä liian iso ikäero. Kyllä 20-vuotiaan pitäisi löytää omanikäistä seuraa.

      • ownwfrjne

        Armeijassakin yhtä kaveria sanottiin pedoksi kun tapaili 15 vuotiasta kun niin säälittävää ja muistitko viedä aamulla kerhoon kuittailut.


    • nohuhhuheli

      miks luulet et joku 20v mies alkais jonkun 14vee lapsen kans niinku ees kaveriks?? eiköhä silläki oo ihan omaikäistä seuraa jonka kans hengaa...

      • Öö voin kertoo et oon 13v ja mul on joku 15 yli 20 vuotiasta kaverii ja tullaan hyvin juttuu ku pelataan ja nähdään


      • Saakkeee kirjoitti:

        Öö voin kertoo et oon 13v ja mul on joku 15 yli 20 vuotiasta kaverii ja tullaan hyvin juttuu ku pelataan ja nähdään

        Tuo pelaaminen on varmasti yksi "isoimmista" eri sukupolvia yhdistävistä asioista. Silloin kun itse vielä pelasin aktiivisesti - n. 7 vuotta sitten tuntui välillä siltä, että omaa pelikonetta käytti sukulais- ja naapurin lapset enemmän kuin minä.

        Jos se vanhempi osapuoli muistaa tilanteen aiheuttaman vastuun ja ystävyys on tasapuolista, eikä kumpikaan osapuoli pyri hyötymään siitä asiattomalla tavalla, niin ikäero on tällöin aivan sivuseikka. Esimerkiksi itse olen elämäni aikana tuntenut ja tunnen vieläkin monia lapsia ja nuoria, jotka ovat mukavampaa ja fiksumpaa seuraa, kuin osa tuntemistani aikuisista.


    • On paha. Jos olisit 16 ja se toinen 22, ei olisi enää niin paha. Mutta sinä olet vielä aikasen nuori.

      • 14vtyttöö

        Kysyin tänään tältä jätkältä että voisinko tulla joku päivä sen ja häne kavereitte kans kylälle pillurallia xD Ja jätkähä oli iha heti että tottakai voit ja voi juomatki tarjoo yms, että ei hän ainakaa 6 vuode ikäerossa mitään pahaa nää xd


      • 14vtyttöö kirjoitti:

        Kysyin tänään tältä jätkältä että voisinko tulla joku päivä sen ja häne kavereitte kans kylälle pillurallia xD Ja jätkähä oli iha heti että tottakai voit ja voi juomatki tarjoo yms, että ei hän ainakaa 6 vuode ikäerossa mitään pahaa nää xd

        Rukoilen tämän olevan nimimerkkivarkaus.


      • 14vtyttöö kirjoitti:

        Kysyin tänään tältä jätkältä että voisinko tulla joku päivä sen ja häne kavereitte kans kylälle pillurallia xD Ja jätkähä oli iha heti että tottakai voit ja voi juomatki tarjoo yms, että ei hän ainakaa 6 vuode ikäerossa mitään pahaa nää xd

        Raiskaus visualisoituu jo mieleeni


    • Ystävyys ei katso ikäeroa, mutta mihinkään parisuhteeseen ja "seukkaamiseen" viittaavaankaan toimintaan ikäeronne on aivan suuri.

      Se ei myöskään olisi mitään oikeaa ystävyyttä, jos tämä (teknisesti ottaen) aikuinen ostelisi tai tarjoaisi viinaksia sinun ikäiselle.

      Parikymppinen ja 14-vuotias voivat aivan hyvin olla henkisesti samalla tasolla, mutta silti se vastuu kaikesta on sillä vanhemmalla osapuolella. Kaikki eivät vaan ole tarpeeksi kypsiä sitä vastuuta kantamaan.

    • 14vtyttöö

      Nyt tässä muutama päivä sisällä meistä on tullu kait iha frendei:D Nähää si ku tää jätkä tulee intistä ja näin, ainakin huomasin että täällä on aika tuomitsevia ihmisiä:D

      • Tuomitsevia ihmisiä on kaikkialla. Miksi edes kysyt, kun et välitä vastauksista? :D
        (vaikka hyvä vain, että et välitä. Onnea suhteeseen)


      • Tosiasioiden kertominen ei ole tuomitsemista. Paitsi tietysti käräjäsalissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe