Olen erittäin kaunis ihminen

herttainennainen

Kaupungilla ollessani yleensä miehet tuppautuu seuraan ja yrittää keskustella kanssani. Sanon kauniisti että häivy! On kurjaa että tullaan sössöömään siihen vaikka olisin mieheni kanssa, niin pitää tulla sanomaan kauneudestani ja olemeuksestani kauniita sanoja, onhan Onko muilla tämmöistä ongelmaa? Joskus olisi kiva olla ruma jotta saisi kulkea ihanrauhassa ja shoppailla, mutta minkäs teet, ei ole mun valinta että olenkaunis ja ihana. Mies on onnenpekka kun löysi minut ja nyt on tosi ylpee, ja sanookin että voi noita mies ressuja kun ovat onnettomia rumien naistensa kanssa. Häntä onnisti.

13

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sääliksikäyukkopahaa

      Voi, voi. Moni mies on miestäsi onnekkaampi. Heidän vaimoillaan on kauneuden lisäksi myös älykkyyttä ja viisautta.

      • herttainennainen

        Ihan kuin minä! Kiitos.


      • Sääliksikäyukkopahaa

        Et sinä, koska sinä et osaa kirjoittaa. Alykäs ihminen osaa, sorry. :)


      • herttainennainen
        Sääliksikäyukkopahaa kirjoitti:

        Et sinä, koska sinä et osaa kirjoittaa. Alykäs ihminen osaa, sorry. :)

        Minä minä! Olen kaunis,jos näkisit pyörtyisit kateudesta.
        Mulla on tuo assistentti joka kirjottaamun puolesta ettei kynnet mene mulla. Hän tekee virheitä väillä, mutta eihän kaikki voi ollakkaan täydellisä niinkuin minä.

        Pus pus, menehän sinä kaunistumaan että kehtaat ihmisten ilmoille mennä.


      • Sääliksikäyukkopahaa

        Minulla on niin kauniit ja vahvat kynnet, ettei ne mene piloille kirjoittamisesta. Voi sinua ressukkaa huonoine kynsinesi. :/


    • Pauliina.Niska

      Samaistun sun ongelmaan. Mutta tungettelijoille täytyy vaan napakasti sanoa EI! Ja toisaalta oma asenne on tärkein, pitää vaan olla välittämättä ja toisaalta olla kiitollinen, kun saa olla kaunis :)
      Onko sulla lapsia? Mietin vaan, kun itselläni syntyi juuri neljäs, että lapsiluvun kasvaessa häiriköinti on suoraan vähentynyt :DDD

      • herttainennainen

        Juu on minulla lapsia kauniita kuin äitinsä, viisi on ihanaa lasta. Mulla taas on ihailu lisääntynyt kun on lapsia, äiti ja lapset on kaunis yhdistelmä sitä monet kahdehtii ja ihailee.
        surullista heille jotka ovat rumia. Tsemppiä meille ja nauttikaamme kauneudestamme


      • Sääliksikäyukkopahaa

        Mutta sullahan oli niin heikot ja huonot kynnet? Kauneus on kokonaisvaltaista. Mulla on niin hyvät ja kauniit kynnet, ettei ne mene pilalle kirjoittamisesta. :)


    • diapammit

      muista lääkkeesi.

    • Munaaaa

      Taasko lisää apinoita tänne... facepalm

    • silloinnuorena

      Olin nuoruudessa kaunis.

      Kaks kertaa yrittivät ryöstää minut mukaansa, kun olin muiden mukana.
      Jotain 50 on kosinut. Ei voi moni kehua samaa. Siitä tuli kompleksi ihan. Ärsytti kauheesti, kun heti eka iltana kosivat!
      Kun olin sitten mennyt naimisiin, niin eka ajatus oli että "kiva kun kukaan ei enää kysele". Olin väärässä...
      Kun olin tanssiravintolassa, niin pojat tekivät jonon, että saisivat tanssittaa. No ite en edes huomannut. Yks kertoi sitten että oli kyllä ihmetellyt, mutta oli jonottanut kiltisti.

      Oon nyt vanha ja ei oo enää sellaisia ongelmia.
      Vanha olen, mutta en silti ryppyinen.

      On silti kiva kertoa. Harvoinpa tälläistä kysellään!

    • Pleaselopeta

      Ei ole minulla tuota ongelmaa. Voi kun sinä "Lissukulta" olet onnellisessa asemassa, olet kaunis, rikas ja sinulla on unelmien mies ja paljon, paljon sellaista, mitä meillä kenelläkään koko Suomessa, tai edes koko maailmassa,. ei ole.

      Olet maailman kaunein nainen ja me kaikki muut olemme sinulle kateellisia, joskin luultavasti olemme onnellisempia kuin sinä tulet koskaan olemaan.

    • Kadekadekade

      Kiva että edelleen käyt täällä kertomassa ihanasta elämästäsi, aloittaja. Jokos jäätelökioskit kohta avautuu ja komeaa miestäsi on lukuisat naiset viemässä sinulta. :DDD

      Harmitti, luulin että olet jo ikääntynyt ja kauneus vähän rapistunut kuin taviksilla ja näitä juttujasi ei enää olisikaan täällä. Vuosia sitten kävin lukemassa ja hauskaa on ollut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe