Morsiuspuvut

varsinkin_satiiniset

Onko muita morsiuspuku faneja? Itse tykkään leikkiä varsinkin saatinisten hääpukujen kanssa, hyväilen niillä itseäni ja monesti laitan puvun pitkän tyynyn päälle ja nussin sitä, satiini tuntuu taivaalisen hyvälle paljasta kehoa vasten ja laukeaminen puvulle tuntuu uskomattoman hyvälle. Itselläni on kolme hääpukua runkku käyttöön ja ovatkin jo aikalailla sperman tahraamia, pitäisi varmaan pestä ne jossain välissä, mitähän lie pesulassa sanoisivat jos sinne veisin. Hartain haaveeni on harrastaa seksiä satiiniseen hää- tai juhlapukkuun pukeutuneen naisen kanssa, myös alistus jutuista haaveilen pukuleikkeihin liittyen.

48

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisa30

      Mitä kokoa ne puvut ovat? Olen 170 cm ja normaalivartaloinen. Aihe kiihottaa jotenkin ja olen nähnyt muutaman hyvän videon siitä. Onko sulla valkosta korsettia tai muuta kokonaisuuteen sopivaa alusasua?

    • Kaisa30

      Kaapissani on toki myös satiinia ja on yksi juhlapukukin, mutta niitä en sentää haluaisi tahrittavan. Onko ne sun hääpuvut kaikki valkoisia?

      • Arttu22

        Sama on fantasia mulla. Sisareni hääpukua, joka on vintissä pukupussissa, olen kaksi kertaa käyttänyt, mutta en oikein uskalla kun en ole saanut ihan puhtaaksi. Alkaa kyllä heti seistä kun käyn sitä silittelemässä. Hänen yhtä hienompaa hamettaan olen kyllä roiskinut monta kertaa ja laittanut sitten vaan pyykkikoriin takaisin, kun isoäitimme yleensä hoitaa pyykin.


      • varsinkin_satiiniset

        Pukujen kokoa en osaa sanoa koska koko merkintää niistä en löydä, yks on jotain XL-kokoa menee heitämällä minunkin päälle olen 180cm pitkä normaalivartaloinen mies. Hääpuvut ovat kaikki valkoisia, lisäksi löytyy punainen vanhojentanssipuku ja jotain muita juhlamekkoja, noita voi huoletta sotkia, korsettia ei löydy, lisäksi kaapista löytyy satiinilakanoita joita käytän aina sängyssäni.


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        Pukujen kokoa en osaa sanoa koska koko merkintää niistä en löydä, yks on jotain XL-kokoa menee heitämällä minunkin päälle olen 180cm pitkä normaalivartaloinen mies. Hääpuvut ovat kaikki valkoisia, lisäksi löytyy punainen vanhojentanssipuku ja jotain muita juhlamekkoja, noita voi huoletta sotkia, korsettia ei löydy, lisäksi kaapista löytyy satiinilakanoita joita käytän aina sängyssäni.

        Onko ne ihan kauheessa rähmässä? Kuinka ne mahtais sopia minulle kun olen 170 cm enkä ihan kauhean rintava. Millaset kaula-aukot eli voiko alla olla olkaimelliset rintsikat? Mitä tarkoitit niillä alistamishaaveilla?


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Onko ne ihan kauheessa rähmässä? Kuinka ne mahtais sopia minulle kun olen 170 cm enkä ihan kauhean rintava. Millaset kaula-aukot eli voiko alla olla olkaimelliset rintsikat? Mitä tarkoitit niillä alistamishaaveilla?

        Yksi puvuista sai hetki sitten uudet lastit helmaan. Puvuthan voi aina pestä, olen monet kerrat pessyt ne ihan tavallisessa pesukoneessa ja hyvä on tullut. Saattavat olla sopivia kokoisellesi en osaa varmaa sanua. saattaa ne rintsikoitten olkaimet näkyä, sitomis juttuja, satiinilla hyväilyä jne...


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        Yksi puvuista sai hetki sitten uudet lastit helmaan. Puvuthan voi aina pestä, olen monet kerrat pessyt ne ihan tavallisessa pesukoneessa ja hyvä on tullut. Saattavat olla sopivia kokoisellesi en osaa varmaa sanua. saattaa ne rintsikoitten olkaimet näkyä, sitomis juttuja, satiinilla hyväilyä jne...

        Kävin eilen Sokoksella katselemassa valkoisia pitsireunaisia sukkanauhasukkia, jotka sopis morsiuspuvun kanssa. Woolfortit maksaa 20-30 € ja ne on aika herkkiä meneen polvesta puhki jos ajattelee jotain semosia leikkejä et on sidottu ja joutuu käyttään polvia. Valkosia vähä parempiakin rintsikoita on kyllä mullakin ja myös korkokengät. Luuletko ettö joku niistä vois olla suunnilleen mun kokoa?


      • Arttu22
        Kaisa30 kirjoitti:

        Kävin eilen Sokoksella katselemassa valkoisia pitsireunaisia sukkanauhasukkia, jotka sopis morsiuspuvun kanssa. Woolfortit maksaa 20-30 € ja ne on aika herkkiä meneen polvesta puhki jos ajattelee jotain semosia leikkejä et on sidottu ja joutuu käyttään polvia. Valkosia vähä parempiakin rintsikoita on kyllä mullakin ja myös korkokengät. Luuletko ettö joku niistä vois olla suunnilleen mun kokoa?

        Voisko Kaisa me joskus tavata niin että sulla olis edes vaan sellainen hame. Mulle riittäis ihan pelkkä hypistely ja sitä vasten hierominen ja runkkaus sen helmaan. Mielellään niin että sinä runkkaisit. En aiheuttais isoja tahroja.


      • Kaisa30
        Arttu22 kirjoitti:

        Voisko Kaisa me joskus tavata niin että sulla olis edes vaan sellainen hame. Mulle riittäis ihan pelkkä hypistely ja sitä vasten hierominen ja runkkaus sen helmaan. Mielellään niin että sinä runkkaisit. En aiheuttais isoja tahroja.

        Sä tosiaan haluaisit jotain tuollaista? Missäpäin asut? Itse asun etupäässä Tampereen lähellä ja käyn parissa sikäläisessä bilepaikassa.


      • Arttu22
        Kaisa30 kirjoitti:

        Sä tosiaan haluaisit jotain tuollaista? Missäpäin asut? Itse asun etupäässä Tampereen lähellä ja käyn parissa sikäläisessä bilepaikassa.

        Ei se matka mikään este olisi. Millanen hame sulla vois olla? Voisko olla puserokin satiinia tai vastaavaa? Se olis ihan upeeta! Alkaa seistä kun aattelenkin!


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Kävin eilen Sokoksella katselemassa valkoisia pitsireunaisia sukkanauhasukkia, jotka sopis morsiuspuvun kanssa. Woolfortit maksaa 20-30 € ja ne on aika herkkiä meneen polvesta puhki jos ajattelee jotain semosia leikkejä et on sidottu ja joutuu käyttään polvia. Valkosia vähä parempiakin rintsikoita on kyllä mullakin ja myös korkokengät. Luuletko ettö joku niistä vois olla suunnilleen mun kokoa?

        Löysin tuosta yhdestä koko merkinnän 44, uskoisin että se sopisi se on oikein kivan tuntunen ja sopivan "runsas", sitte oli lisäksi se xl-kokoinen joka varmasti sopii ja pienimmästä en ole varma. Aattelin pestä nuo puvut tämän viikon aikan.


      • varsinkin_satiiniset

        Kyllä olen aivan varma että tämä "sopivan runsas" ainakin sopii, taitaa olla hieman väljä koska sovitin sitä itseni päälle ja se mahtu ainakin ilman vetoketjun ja nappien kiinni laittoa.


      • varsinkin_satiiniset

        Tuo puku on nyt pesty, pari muuta ajattelin pestä huomenna. Mitä luulet Kaisa30? Koska olisi mahdollista ottaa "pikku" morsiuspuku sessiot? Itse asun oulussa niin tuo matka on tietenkin pieni hidaste...


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        Tuo puku on nyt pesty, pari muuta ajattelin pestä huomenna. Mitä luulet Kaisa30? Koska olisi mahdollista ottaa "pikku" morsiuspuku sessiot? Itse asun oulussa niin tuo matka on tietenkin pieni hidaste...

        Mihin mun pitäis varautua? Eli riitääkö sulle tuo "satiinihomma"?


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Mihin mun pitäis varautua? Eli riitääkö sulle tuo "satiinihomma"?

        Satiinihomma riitää, sitomis juttuja ei tartte


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        Satiinihomma riitää, sitomis juttuja ei tartte

        Ok. Mulla on huhti-toukokuun vauhteessa pitkä vapaa niin että onko se millainen ajankohta sulle? Mietin että voisin ehkä ottaa jotain sopivaa omaakin.


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Ok. Mulla on huhti-toukokuun vauhteessa pitkä vapaa niin että onko se millainen ajankohta sulle? Mietin että voisin ehkä ottaa jotain sopivaa omaakin.

        Näyttäs passavan hyvin mulleki, mullakin saattaa olla pidempi vapaa sitte riippuu miten kesälomia sumplitaan töisä, mutta onhan siinä vähintään 3 pivää kumminkin vapun takia mulla. Hirvee panetus ollu koko viikon ku tuota hommailua ajatellu, eilenki kahesti pitä "touhuta" kertaalleen hääpuvun kans ja nukkumaan mennessä satiiniin verhottu peittokin vietteli nautiskeleen... Kiva jos otat jotain pikku ylläriäki mukaan! Kylläpä tuo eilen pesty hääpuku näyttää houkuttelevalta taas...


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        Näyttäs passavan hyvin mulleki, mullakin saattaa olla pidempi vapaa sitte riippuu miten kesälomia sumplitaan töisä, mutta onhan siinä vähintään 3 pivää kumminkin vapun takia mulla. Hirvee panetus ollu koko viikon ku tuota hommailua ajatellu, eilenki kahesti pitä "touhuta" kertaalleen hääpuvun kans ja nukkumaan mennessä satiiniin verhottu peittokin vietteli nautiskeleen... Kiva jos otat jotain pikku ylläriäki mukaan! Kylläpä tuo eilen pesty hääpuku näyttää houkuttelevalta taas...

        Oletko koskaan sellaista päässyt tekemään että jossain vaikka lähibaarissa nurkkapöydässä sulta olis tyttökaveri lypsänyt spermat hameelleen tai housuilleen pöydän suojassa?


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Oletko koskaan sellaista päässyt tekemään että jossain vaikka lähibaarissa nurkkapöydässä sulta olis tyttökaveri lypsänyt spermat hameelleen tai housuilleen pöydän suojassa?

        En kyllä ole tuollaista päässyt kokemaan...


      • varsinkin_satiiniset
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        En kyllä ole tuollaista päässyt kokemaan...

        Saatais olla kyllä melko jännä tilanne...


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Oletko koskaan sellaista päässyt tekemään että jossain vaikka lähibaarissa nurkkapöydässä sulta olis tyttökaveri lypsänyt spermat hameelleen tai housuilleen pöydän suojassa?

        Itse asiassa tuon tapaisesta olen joskus fantasioita kehitellykki, mutta spermat on lentänyt naisen untuva- tai toppatakille, johtunee siitä että satiini fetissin lisäksi mulla on myös ns. shiny nylon fetissi.


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        Itse asiassa tuon tapaisesta olen joskus fantasioita kehitellykki, mutta spermat on lentänyt naisen untuva- tai toppatakille, johtunee siitä että satiini fetissin lisäksi mulla on myös ns. shiny nylon fetissi.

        Mitä mulle on kerrottu niin ohut satiinipusero on kaikkein toivotuin.


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Mitä mulle on kerrottu niin ohut satiinipusero on kaikkein toivotuin.

        Kiva tuokin, mutta mun n.1 on satiinimekko/hame


    • varsinkin_satiiniset

      Ostimpa taas morsiuspuvun nautiskeluun, satiininen olkaimeton pitkä hame ja lisäksi mukaan tulee jakku, tilasin myös satiiniset juhlahansikkaat, tuskin maltan odottaa että pääsen sotkemaan tuom hameen kauttaaltaan.

      • Kaisa30

        Jos ne on siis ihan uusia niin taitaa käydä aika kalliiksi. Käytettynä on jonkin verran alan paremmissa vintage-myymälöissä ja sitten ihan kirppareillakin joskus. Netissä myös käytettyjä. Kirppareilta löytyy usein myös vähän käytettyjä satiinisia juhlapukuja ja aina jokunen hame ja pusero. Itse olen löytänyt ihan hyvän polvipituisen tummanvihreän halkiohameen ja vaaleanruskean helminappisen puseron. Kannattaa kierrellä niitä.


      • varsinkin_satiiniset
        Kaisa30 kirjoitti:

        Jos ne on siis ihan uusia niin taitaa käydä aika kalliiksi. Käytettynä on jonkin verran alan paremmissa vintage-myymälöissä ja sitten ihan kirppareillakin joskus. Netissä myös käytettyjä. Kirppareilta löytyy usein myös vähän käytettyjä satiinisia juhlapukuja ja aina jokunen hame ja pusero. Itse olen löytänyt ihan hyvän polvipituisen tummanvihreän halkiohameen ja vaaleanruskean helminappisen puseron. Kannattaa kierrellä niitä.

        En mä uusia ostele, ei mulla ois semmoseen varaa, nettikirppareilta ja ihan tavallisilta kirppareilta noita ostelen, tuo setti minkä tänään ostin maksoi vain 13! plus hansikkaat 6€ .


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        En mä uusia ostele, ei mulla ois semmoseen varaa, nettikirppareilta ja ihan tavallisilta kirppareilta noita ostelen, tuo setti minkä tänään ostin maksoi vain 13! plus hansikkaat 6€ .

        Ohoh! No ei ollut kallis!!! Hyvä hankinta


      • Kaisa30 kirjoitti:

        Ohoh! No ei ollut kallis!!! Hyvä hankinta

        Joo pakko oli kyllä jo ostaa. Kallein noista morsiuspuvuista mahto maksaa 85€ sama jonka arvelin sun päälle sopivan.


      • Nyt se tuorein ostokseni tuli mulle, ei kyllä kauan kestäny ku spermat lensi sen kans peuhatessa, tylli osahan siitä piti kyllä ekaks pois leikata koska sen tuoma karheus ja kovuus pilaa nautintoa, jos vielä viikonlopun aikana pesis tärkit pois niin voi sitä nautintoa mitä tuo puku saakaan aikaiseksi. Toisinaan mietin kuten nyttenkin että mitähän noiden morsiuspukujen omistajat ajattelis/sanois ku saisivat tietää mihin heidän ihanat pukunsa päätyivät.


      • Kaisa30
        varsinkin_satiiniset kirjoitti:

        Nyt se tuorein ostokseni tuli mulle, ei kyllä kauan kestäny ku spermat lensi sen kans peuhatessa, tylli osahan siitä piti kyllä ekaks pois leikata koska sen tuoma karheus ja kovuus pilaa nautintoa, jos vielä viikonlopun aikana pesis tärkit pois niin voi sitä nautintoa mitä tuo puku saakaan aikaiseksi. Toisinaan mietin kuten nyttenkin että mitähän noiden morsiuspukujen omistajat ajattelis/sanois ku saisivat tietää mihin heidän ihanat pukunsa päätyivät.

        Mistä voit olla varma, ettei niille puvuille olis tapahtunut mitään tuollaista jo aikaisemmin? Niitä on varsin kärsimättömiä oikeitakin sulhoja!


      • Kaisa30 kirjoitti:

        Mistä voit olla varma, ettei niille puvuille olis tapahtunut mitään tuollaista jo aikaisemmin? Niitä on varsin kärsimättömiä oikeitakin sulhoja!

        Olet kyllä oikeassa, ei noissa kyllä koskaan mitään tahroja ole näkynyt jotka tommoseen viittais mutta eihän sitä koskaan voi tietää, onhan tuota netistä kaikenlaisia tarinoita väliin saanu lukea. Samaisesta syystä varsinkin satiiniset vuodevaatteet joita kirppikseltä jne. ostelen päätyvät täällä ekana pesukoneeseen, koskaan ei voi tietää mitä ovat kokeneet aiemmin.


    • pi55Qirl

      Alistusjutut eivät oikein kiihota mutta olen haaveillut että nussisin naista mekko päällä, pikkuhousut ja sukkanauhat, miksei hääpuvussakin. Eikö tuo kuvannollisestikin olisi aika bizarre asetelma? Mies häämekko päällä nussii morsianta. Waude! Kirsikkana kermakakkuun keltainen suihku *taju himmenee*

    • häämekkoonsidottuna

      Sellaiseen, kun joutuisi ja vielä joku sitoisi kiinni olisi aika mahtava juttu.

    • Morsiuspukua minulla ei ole mutta satiiniasuja paljonkin. Paitoja, hameita mekkoja..
      Asuja vasten naiminen on kiihottavaa, samoin kun spermaaninen ja sperman saaminen päälle. Kiihottavaa kun se valuu kiiltävällä satiinilla. Tykkään myös itse ruiskutta toisen asuille.

    • bridesmaid_shoes

      Morsiuspuvut ei niinkään kiinnosta, mutta morsiuskengät kyllä. Ja matalat sellaiset, esim. ballerinat tai sandaletit. Seuraksi vaikka valkoiset pitsisukkahousut, tai muunlaiset sopivat sukkikset. Koko ongelma vaan tällaisten kenkien suhteen. Sukkahousuja, valkoisiakin löytyy helposti.

    • mad.about.satin

      Yksi valkoinen satiininen häämekko on tullut ostetuksi, käytettynä muutaman kympin hintainen, valitettavasti ei sovi oikein hyvin päälle, vetoketjua ei saa ihan kiinni mutta muuten oikein unelmaihana :D Kerran olen päästänyt siihen spermat mutta käytin pesukoneessa sen sitten.
      Lisäksi on tullut hankituksi paljon muitakin satiinivaatteita, muutama mekko joista useimmat jopa sopivat päälle, satiinipuseroita, housuja ja erityisesti satiinishortseja, useimmat niistä oikein Adidaksen kiiltäviä retro shortseja. Muutama kiiltävä toppatakkikin on kokoelmassa, samoin kolme tuulipukua joista kaksi on kiiltäväpintaisia retrotuulareita ja yksi naisten pinkki ei-niin kiiltävä tuulipuku.

      Välillä kaduttaa miten paljon noihin on rahaa mennyt. Joitakin olen myynyt poiskin, pestynä tottakai mutta sitten on kaduttanut se myyminenkin xD

      Monesti tulee katseltua huutonettiä ja tori.fi jne. että mitähän uutta sieltä löytyisi ja miltei aina löytyisi vaikka kuinka paljon kiihottavia kiiltäviä asuja mutta joutuu istumaan käsiensä päällä etten tilaisi niitä kaikkia xD Onneksi useimmiten koot eivät ole sopivia mutta joskus on himottanut ostaa liian pienestä koostakin huolimatta :P

      • Kiva kokoelma sulla. Itsekin tuossa tulin ajatelleeksi että kyllä mulla taitaa olla loppujen lopuksi menny melko paljon rahaa vuosien varrella fetissini takia, kokoelmastani löytyy 4 hääpukua, ei mitään hajua miten paljon muita satiini asuja, toppa/untuvatakkeja ties miten paljon kallein niistä maksoi yli 200€, makuupusseja jokunen kappale, lisäksi vinopino satiinivuodevaatteita.

        Minkä sille mahtaa kun on kunnolla hurahtanut kaikkeen kiiltävään, liukkaaseen ja pehmeään. Kyllä se taas tänään kelpaa illan päätteeksi saunan päälle kömpiä puhtaiden satiinilakanoiden hyväiltäväksi...

        Huuto.net ja tori.fi on oikeasti "vaarallisia" sivustoja tässä tapauksessa.


    • liukastapäällä

      Sulla on ainakin hyvät asut. Tuollaisessa viihdyn itsekin enkä luovu helposti asuista, kun kerrankin on saanut päälle tuollaista liukasta ja kiiltävää.

    • satiinimekon.orja

      Kokeilin kerran satiinista juhlamekkoa päälleni, siinä oli vetoketju takana ja onnistuin saamaan sen kiinni ylös asti mutta touhujen jälkeen vetoketju olikin hirttänyt kiinni ja ajattelin jo että joudunko leikkaamaan saksilla mekon pois päältäni mutta onneksi sain pitkällisten yritysten jälkeen vetskarin lopulta auki kuitenkin.
      Satiinimekko vangitsi minut miellyttävään hyväilyynsä :D

      • Tuosta mekon leikkaamisesta tulikin mieleeni, että ompahan vain tällä mun fetissillä myös "pimeä puoliki", esim. hääpuvun täydellinen tuhoaminen kiihottaa, ei mikään repiminen tai saksilla leikkaaminen vaan polttaminen ja kunnon liekillä, tuommosen homman näkeminen kuvottaa ja kiihottaa yhtä aikaa jonkun sortin masokismia luulisin...

        Tässä yks mahtava video asian tiimoilta.
        https://www.youtube.com/watch?v=_3RFdBh-6Ss
        Jos vain tuommosen puvun joka tuossa videola poltetaan sais omaan kokoelmaan niin oishan se hyvin pian täydellisesti sperman tahrima...


    • Kaisa30

      Voi sitä sattua vahingossakin kaikkea! Poikkesin viime lauantaina ennen elokuviin menoa hampurilaiselle. Samaan pöytään tuli isä jotain 10-vuotiaan tyttönsä kanssa. Jotenkin se tyttö onnistui roiskaisemaan ketsuppia mun vaaleanruskean satiinipuseron rinnuksille. Säikähdin aika lailla mutta niin säikähti se isäkin. Se hyppäs kauhuissaan pystyyn ja sopersi jotain anteeksipyyntöjä ja korvauslupauksia. Sanoin että oli tarkoitus mennä elokuviin ja iltaa istumaan, mutta taisi suunnitelmat nyt muutua. Se ryntäs tiskille kysymään jotain puhdistuskeinoa ja yhdellä tytöllä sattui olemaan jotain tahranpoistoainetta ja antoi sen käyttöön. Sitten mentiin yhdessä invavessaan ja se mies alkoi hingata sitä tahraa mun rinnastani. Nännihän siinä alkoi jäykistyä ja kyllä se mieskin sen tajusi. Mun oli pakko riisua pusero että siitä hommasta tuli mitään. Kyllä se peilin kautta vilkuili koko ajan kun seisoin takana ilman puseroa. Eihän se tahra kokonaan lähtenyt, mutta kyllä sen kanssa illan pärjäsi. Enkä mitään korvausta vaatinut mutta puhelinnumerot kyllä vaihdettiin. Kyllä mun kaverit repi aiheesta huumoria koko illan. Ja jos ei se tyttö olis odotellut pöydässä niin ties vaikka jotain olis tapahtunutkin...

      • shiny.slippery.satinfan

        Kaksi peukkua satiinipuseron käyttämisestä :) Niitä ei kyllä liian usein näe tänä päivänä :/


      • shiny.slippery.satinfan
        shiny.slippery.satinfan kirjoitti:

        Kaksi peukkua satiinipuseron käyttämisestä :) Niitä ei kyllä liian usein näe tänä päivänä :/

        Unohdin vielä mainita että vieläpä vaaleanruskeana / kullanhohtoisena mikä on upea ja arvokkaan oloinen väri satiinipuserona, wau! :)


      • Kaisa30

        Onhan siinä vieläkin vähän erottuva jälki aika "strategisessa" kohdassa, jota en ole saanut pois omin konstein. Täytyy pitää neuletta sen kanssa. Pitäisikö soittaa ja pyytää lisää puhdistusapua...


    • ihanialeikkejä

      Hääpukujen kanssa sopii valkoinen nyöritettävä korsetti, joka antaa ihanan ryhdikkään tunteen! Samoin valkoiset reisipituiset nyöritetyt saapikkaat. Omissani 10 cm korot, valkoista kiiltävää pvctä. Yleensä laitan hääpukuleikeissä pikkuhousunsuojan, kun multa valuu norona ihan koko ajan! Kyllä hääpukuja voi käyttää montakin kertaa aina uudelleen. Aina on superihanaa.

    • neitsytmorsian

      Hankin morsiuspuvut mieluiten käytettynä. Ei haittaa vaikka näkyy vähän juhlinnan jälkiä. Parasta onkin jos hääpukua ei ole pesty, ja siinä olis mieluiten vielä hääparin jäljiltä kiimalimaa ja spermatahroja. Kuvittelen usein että useampi mies on tässä päässyt pukille kun morsiamella on ollut tämä puku yllään... Saman syyn takia on ihanaa hankkia käytettyinä myös pikkupöksyjä ja rintaliivejä ym. Olis ihanaa vielä saada peppuun sulhasen kovaa asetta ja lopuksi lämmin spermasuihku.

    • Poikamorsian

      Aloittajan aiheesta muistuu mieleen monet nuoruuden kesät, mitkä vietin tätini luona Etelä-Suomessa. Meitä oli monta sisarusta ja vanhempani halusivat minut pois jaloista. Tädilläni taas ei ollut lapsia, joten olin tervetullut piristys heidän arkeensa. Yhtenä kesänä kun olin jo 13-vuotias, (elettiin 60-lukua), olin taas tädin luona. Sitten tapahtui, että tätini oli lähdössä pariksi viikoksi etelään ystävättäriensä kanssa ja minä jäin tätini miehen kanssa kahden. Saunoimme ja kävimme kalassa ja meillä synkkäsi ihan hyvin. Hän otti iltaisin aina pari olutta ja juttu kävi tiiviimmin. Kerran kolusin heidän vaatehuonettaan ja näin siellä tätini vanhan hääpuvun. Nostin sen alas tangosta ja sitä ihaillessa tädin mies tuli sisään. Häntä nauratti ja sanoi, etteikö puku ollutkin upea? Olihan, se minä myönsin naama punaisena. Laitoin puvun takaisin tankoon ja sitten söimme. Olohuoneessa telkkari katsoessamme hän kysyi, jos halusin leikkiä pientä leikkiä? Olin kysymysmerkkinä, mutta sitten hän sanoi, että se hääpuku mahtuisi varmaan hyvin minun päälleni. Rävähdin punaiseksi ja änkyttelin ja eikä aikaakaan, kun hän jo kiikutti sitä olohuoneeseen ja käski minun riisua shortsini pois. Hän avasi puvun vetoketjun ja koko puku aukesi eteeni lattialle lumoavana kuin nouseva aurinko. Se oli niin kutsuvana silmissäni, että en edes vastustellut ja astuin siihen sisään. Mies nosti puvun ylös ja työnsin käsivarteni sen pitkiin pisisiin hihoihin. Sitten hän veti vetoketjun takaa kiinni. Ja aivan oikein. Puku todela sopi minulle kuin valettuna. Hän haki minulle myös valkoiset korkokengät ja pyörähtelin hääpuvussa olohuoneen lattialla kuin nuori morsian.
      Hän katseli minua hetken aprikoivan näköisena ja sanoi siitä kokonaisuudesta jotain puuttuvan. Hän nousi ylös ja meni taas vaatehuoneeseet, mistä palatessaan hänelä oli mukana pitkä valkoinen nyöritettävä korsetti! Valkoiset nailonit ja valkoiset pikkuhousut. Hän asetti ne eteeni olohuoneen pöydälle ja sanoi, että jos nämä laitetaan alle, niin saadaan ihan aito tunne. Vähän häpeillen riisuin hääpuvun pois ja sitten hänen avustusellaan sain korsetin yleni. Hän kiristi sitä takaa hiukan ja sai niin vyötäröäni vähän kapeammaksi, sitten hän näytti miten naiset rullaavat nailonit jalkaansa ja kiinnittävät ne sukkanauhoilla. Viimeisenä pikkarit. Olin siinä vaiheessa niin kiihottunut, että minulla alkoi seisomaan. Häntä hymyilytti ja hän totesi, että taidankin todella pitää tästä leikistä, samalla kun hän atuttoi hääpuvun uudelleen yllen Sitten hän työnsi vanhoja nailoneita korsetin rintaliiviosaan, vetoketju taas kiinni ja korkkarit jalkaan. Olin kuin morsian, jolla oli vielä rinnatkin. Jostain komerosta hän löysi vielä vanhan peruukinkin. Ei se mikään hieno ollut, mutta harjattuaan sitä aikansa, hän sai siihen sen verran ryhtiä, että näytin jo ihan oikealta naiselta. Nyt oli myös kamerakin otettu esille ja hän otti varmaan koko rullallisen kuvia minusta eri asennoissa. Huomasin kyllä, että hänelläkin seisoi, mutta ei hän tehnyt elettäkään lähennelläkseen minua. Olin koko päivän hääpuvussa, sillä en halunnut riisua sitä. Illalla hän antoi minulle tätini ohuen yöpaidan ja saman väriset pikkarit ja sanoi, että saisinkin nyt olla hänen tyttökaverinsa koko sen kesän. Aprikoin, että mitähän se tätini siihen sanoisi, niin sain vastaukseksi, että hän olisi varmaan vain ihastunut kaikesta. Sinä yönä runkkasin itseni uneen unelmoiden kaikesta tulevasta kauniista. Ja niinhän siinä kävi Sain olla lähes joka päivä sen kesän tyttönä heidän luonaan. Senkin jälkeen kun tätini tuli kotiin lomaltaan. Ennen kotiin lähtöä olin tädin miehen kanssa saunassa ja sielä runkkasin ensimmäisen kerran hänen nähden ja hänen kämmenelleen! Mies nuoli spermani kourastaan ja taputteli minua olkapäälle kehuen minusta varmasti tulevan hyvä tyttö kunhan vain kasvan. Tädiltäni sain mukaan pienen paketin missä oli vähän naisten alusvaatteita ja sen jälkeen olen kaikilla vapaillani matkustanut halukkaasti tätini luo. Äitinkin sai tietää kaikesta ja hankki minulle joitakin asuja, mutta isältä kaikki pidettiin salassa.

      • neitsytmorsian

        Ihana kertomus! Tyttöily on semmoista, että sille kun antaa pikkusormen, niin kohta ei enää muuta haluaisi tehdäkään. Houkutukset kasvaa siinä harrastuksen myötä, niin kuin olet varmaan huomannutkin. Ja jonakin päivänä huomaa kaipaavansa kovaa miehistä asetta omaan pyllyreikäänsä samalla kun on itse meikeissä ja hepenissä. Me tyttöilijät ollaan kuitenkin salassa pikku naisia ;-)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe