Olen 18-vuotias tyttö p-savosta, ja pidän vanhemmista miehistä (ikä mieluiten 28-40) ja tykkään seksistä. Haluaisin vakituisen seksisuhteen, enkä välitä olisiko mies varattu. Onko minussa jotain vikaa? Onko outoa jos en pidä omanikäisistä ? Entäs se että tykkään miellyttää sängyssä ja tehdä niinkuin toinen käskee tai haluaa?
18-vuotias ja vanhemmat miehet
19
624
Vastaukset
- vanhemmista
Eihän sinussa vikaa, olet erinomainen naisenalku. Harvat pitävät omanikäisistä. Moni nuori nainen ai halua opettaa keskenkasvuisia poikia, vaan nautia elämästä.
- Tämmönemiesvaa
Täällä olisi 27v mies. Kiinnostaisko vaikka kikissä tutustua ja tavata sitten joskus ;)?
- Mustikkashotti
Ehkäpä? Laittappas kikkiä?
- Tämmöinenmiesvaa
Orginaleero
- namnamsluprsou
Laita spostia 45v mies koillis-savo autolla pääsee myös minne vaa,,kiinnostaa pitempi aikanen [email protected] viestii
- Cgchyvä
Moikka..oletko mistä päin? Olen 38..
- Mustikkashotti
017 alueelta
- Cgchyvä
Minä olen 017 alueen rajalta..
- Mustikkashotti
Mielenkiintosta;)
- Cgchyvä
Mitenkähän saatas yhteyttä toisiin?
- Mustikkashotti
Kik? Sähköposti? Jokin vähän yksityisyyttä antavampi..
- Cgchyvä
Sähköposti/numero..?
- Cgchyvä
Ok..otin postin ylös..minkälainen olet?
- Pohjoissavvo
Kikkaa tuh_ma
- zxxcvvbbb
Kikkaa kipukoukku perseeseen syvälle
Kyllä minullekin kelpaisi 18 neidon seura
- Savokomistus
Kikkiä?
- kallekustiikulliol
ei oo yhtää vikaa sinussa ,,minäkään en pidä oman ikäisistä naisista vaan nuoremmista naisista..
- Kakesetäjakomäestä
Hei vaan! Minä olen Kake Jakomäestä ja tykkään kirjoitella tyttöjen nimimerkillä ja vongata kuolaavien plösöjen äijien postia. Luen niitä sitten peiton alla illalla ja tyydytän itseäni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1131818En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331188SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2201172Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72961118Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36885Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6831- 43822
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33794It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9772+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235746