Olen tässä jo parin tunnin ajan yrittänyt tsempata itseäni ulos ja ensimmäistä kertaa vuosiin käymään kuntosalilla, edes pienenä eteenpäin pyrkimisenä. Mutta kun en pysty! Yksin meneminen tuntemattomaan paikkaan, siellä räpeltäminen neuvottomana, eksyneen näköisenä... Enkä halua että minulle tullaan puhumaan, antamaan neuvoja tai mitään, en halua kontaktia edes salin työntekijöihin. Ja toisaalta ajattelen, että jos kukaan ei edes vilkaise suuntaani olen niin vastenmielinen etten ansaitse tulla noteeratuksi. SCREAM. Onko miehille yksin liikkuminen ahdistavaa? En pysty edes tarkentamaan mitä pelkään. Minä vain pelkään. Pelkään itseni nolaamista, että ihmiset ajattelevat: yksin liikkuva nainen, mikä luuseri tuokin. Ylianalysoin kaiken, eikä sellaisesta tavasta pääse eroon noin vain. Se on luonteenpiirre. Ihan kamala vankila tämä yksinäisyys...
Kauhea mökkihöperyys
7
253
Vastaukset
- pimeyden.vanki
Miulkii hyvin hapeton aamu. Ruperin täytteleen ristisanatehtäviä. Pakotin itseni ulos. Hain rautakaupasta tarvikkeita ja verstaaseen jotain väsäämään. Siellähän paleli vaikka oli paljon vaatetta yllä.
Vaikka mökin röttelön ostaminen oli karsee virhe, siellä voi puuhata talvellakin kun laittaa hallilämmittimen päälle.
Miul on jatkuva nälkä päällä. Vihaan kasviksia, mutta pakko niitä on joskus syödä että massu voisi toimia edes jotenkin.
Pankki lainasi hyvin nihkeästi 20 tuhatta egee mmökin ostoon. Kun tontti on 6000m2, niin ne viimein myöntys.
Talvet olisivat kerrostalossa liian vaikeat. Olen kokeillu. Tuli sydämen rytmihäiriöitä 35v ikäselle jäbälle.
Ennen kun minulla oli rahaa, iskin aina jonkin sutturan pitemmäksi ajaksi ettei ihan tarvinnu myrkkyihinsä kuolla.- sdfdfg
jokainen ihminen on aamu aamun perään, kehdosta arkkuun erittäin hyvässä hapessa, noin 65-prosenttisessa. Sen verran painostamme on pelkkää happea
Mökin osto virhe? Ei ikinä. Itse etsin ja ssästänyt rahaa. kun pääsee mökkii Ja TEKEE asioita ei helkkari mikään virhe. Pää täynnä ideoita ja kätevät kädet.
- höperölle
entä jos menisit vaan kävelylle. ei sosiaalisia tilanteita. raitista ilmaa. sitten omaan tahtiin, pikkuhiljaa ihmisten pariin.
- onneajamenestystä
Kuuntele hypnoosi youtubesta esim. joku "gym motivation" yms. Kyllä ne saa sut sinne treenaamaan jos kuuntelet niitä.
- Salihirmuex
Alottelijalle vaan ettei kuntosalilla kukaan tule neovomaan toista.
- Osleidys
Saitko aloittaja mentyä salille? Jos menit, toivottavasti oli myönteinen ja rohkaiseva kokemus.
Joku aiempi kirjoittaja ehdotti lenkille menoa, se on hyvä idea. Itselläni olen huomannut, että kun masentaa, yksinäisyys vaivaa ja on tarpeeton olo, lenkkeily ulkoilmassa helpottaa. Näkee vähän muita ihmisiä ja kunto kohenee.
Minunkaan ei ole helppo mennä ihmisten pariin, mutta olen ajatellut pikkuhiljaa " karaistaa" itseäni asian suhteen, koska kärsin yksinolosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912