ABC Hamina

peppupyöree

ihmetyttää asia kun siellä istuu vanhoja ukkoja ilasta toiseen vahtimassa ja ja arvostelemassa ja kyttäämässä muita asiakkaita mitä ne tekee. samat ukot tuijottelee ympäri baaria , eikö niillä ole enää muuta tekemistä kun muitten kyttääminen. ja se joka vissii nukkuuki siellä.ketä tietää ketä ne on. aina ne istuu seillä omassa nurkassa koko ukkolauma. tietääk ketä mitä ne kyttää ja ketä ne on. vitutaa niitten tuijotusja sitte vielä se potaripuliistelija se kyttää siellä aina perjantai ja lauantaina onks se joku vahtimies vai ketä se luulee olevansa?vai onko ne pedareita?kun netuijottaa meitä.

29

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskiperseetlylertää

Ketä kiinostaa ketä ootko joku läskiperse ketä ne ukot katsoo vai ketä tarkoitit mitä itse siellä teet ketä varten.

• tunatulkku

Bemmikurko on yksi niistä päivystäjistä jotka siellä iltaisin tiirailevat nuorisoa, en taida viitsiä tarkemmin kuvailla sen hyypiön ulkonäköä mutta jokainen itse päätelköön kuka hän on siitä gubbeparvesta joka siellä istuu illat pitkät.

• hmmmmmmmm

Mikäs on malli autolla ?

• kukaliemissä

Ei Ketä varmaan tiedä kun ei vastaa.

• EiMulkukkaOoSoittanu

Ketä ja Mulkukka on varmaan Turun kuuluisimmat pässinpäät!

• ytytjj

suhteilla pääsee vahtihommiin...ja naaman perusteella

• päivähoito.falskaa

Ketä ei lue tällaista törkypostia törkypalstalta.
      Ilmeisesti Ketä on perusviisas eli normaali.

• kyl_miä_tiiän-ukkoja

Ne on turhimoita ja eläkeläisiä vanhoja poikia joilla ei ole omaa elämää niin kytätään ja moititaan kaikkia muita. Niitä besser wissereitä voi kutsua "abc.n jäykiksi"

• Saitsull-Eläkkeel

Bensiksel sama meininki

• LihisKahelNakil

Bensiksel ollaa myö stevecolaiset eikä siel syyä lihatsui eikä myö osteta mitää vaa myö vaa vahitaa muita.

• Kyllästynytt

Istuu nyt kuka missä istuu jokaisen oma asia.

Perus mopojuuso tai teini kantaa vuodessa sen 100-300 kantiksen kassaan.
      Iäkkäämpi vakituinen kahvilan/ruokapaikan asiakas helposti noin 1800-2000eur

Eihän tuonne kukaan viitsi iltaisin edes mennä, pöydät täynnä nuoria metelöimässä ja on oikein yksi limsapullokin saatu ostettua siihen, liekö jollakin ollut viikkorahapäivä.

• mopoteuska

ota suikkii 10e

• ymmärkyinen

Jos vaikka viranomaiset tarkkailevat nuorison keskuudessa mahdollisesti käytävää "kauppaa" ja "Kauppiaita"

• Teukkaaa

Ole sinä salapoliisi ja soita vihje puhelimeen vai eikö rohkeus riitä.

• ipanatko

Enemmän noista keskenkasvuisista räkänokista on harmia kiljumisillaan ja sen sanan hokemisillaan (mistä ovat tulleetkin) kuin vanhemmista ihmisistä.
      Kai vanhemmilla ihmisilläkin on oikeus olla yleisillä paikoilla. Itsekin tulet vanhaksi ja mieti sitten tarkkaan mitä nuorena ajattelit vanhoista ihmisistä. Pysyttele sitten vanhana itse neljän seinän sisällä, ettei nuoret häiriinny.

• VittuVaahdossa--

Vittu on nykyään muodissa puheissa ja persereikä homot kun naidaan katos valkoinen hetero on nykyisin outo ilmestys.

• Kato.peiliin

Jos olisit normaalin näköinen niin kukaan ei tuijottaisi. Kato perkele peiliin niin huomaat.

• Homoheitävoltti

Homo.

• douchebaggikos
        Homoheitävoltti kirjoitti:

Homo.

Lukihåirioinenkin saapui :)

• KotkanRouva-

On noi ajat muuttuneet. Ennen Haminassa asui Pelle miljoona. Hän kun lähti niin tilalle on tullut miljoona pelleä.

• KotkanRouvaIsoVittu

Joo ja satamassa oli kotkalaiset rouvat huoraamassa sakemannien laivoissa.

• tattooremix

Tuollaista vanhoista sinappipullon takaa kyyläävistä ukoista ja vittua toitottavista ketsupilla sotkevista märkäkorvista saisi hienon matkailuvaltin paikkakunnalle, nyt vain kaupungin matkailuosastossa julistetta painamaan.

• kellariihi

Nimeks HAMINAKATTOO!
      Ja oon robotti.

• Sisäsiistivä

Eniten ihmetyttää Amiraalin ja Kipparin epäsiisteys muualla suomessa ABC-huoltamoihin verrattaessa. Samoin pysäköinti miten sattuu ja kielletyillä paikoilla. Muilla ABC-asemilla autot ja mopot siististi ruuduissa ja invapaikat vapaana.

• Hansvilivili

He potee huononmuuden tunnetta omista virheistään ja omasta huonoudestaan eivätkä kestä sitä purkaamatta sitä toisiin ja siksi yrittävät saada toiset tuntemaan samoin arvostelemalla toisia.

• Luultavastinäin

He purkaa omia hirveitään huonommuuttaan ja potee tuntemuksiaan omista kestääkseen arvostelun taivas taavan toisin sanoen.

• poliitikko5

Olen samaa mieltä keskustelijoiden kanssa.

• Soikee

Peppu pyöreelle .Kyl siul on hulppea peräsin, on oikein ilo silmälle katella.
      Ole ylpeä siitä mitä sinulla on:))))

• vaintätäpohdin

Ihmeetyttää aasia edelleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60