Olen 14v poika. Käyttääkö teidän koulussa tytöt tiukkoja farkkuja?
Kysymys muille pojille
9
154
Vastaukset
- Hacko
Mitäh??
Miksu onko sinulla Huawei Y6 II Compact ?- miksu14v
ei ole
Minulla on! Ei kyllä ole Compact. En myöskään ole Miksu. Enkä ole 14 vuotias. En siis taida olla etsimäsi henkilö.
- Liiankin
AIDS kirjoitti:
Huaweihän on ihan roskaa... tunsin yhden huawein omistajan ja puhelin lagi kuin pieni eläin.
Jaa-a. Itselläni kaksi Huawein puhelinta ollut, ja ovat molemmat toimineet kuin unelma. Tosin talonpoikaisperheessä vaatimukset "unelmalle" ovat varsin mitättömät.
Liiankin kirjoitti:
Jaa-a. Itselläni kaksi Huawein puhelinta ollut, ja ovat molemmat toimineet kuin unelma. Tosin talonpoikaisperheessä vaatimukset "unelmalle" ovat varsin mitättömät.
Sitten tutulla oli muuten vain vanha malli tai vastaavaa. Itse ostin tarkoituksella samsungin vanhemman mallin uudemman sijasta kun toimii niin täydellisesti.
- Hacko
AIDS kirjoitti:
Huaweihän on ihan roskaa... tunsin yhden huawein omistajan ja puhelin lagi kuin pieni eläin.
Hei AIDS Huawei on paljon paljon parempi kuin samsung persekele puhelin, mutta Android on parempi kuin Apple
"HUA HUA HUA HUA WEI WEEEEI!"
"WEEEEEI " "WEEEEI!" "WEEEI!"
"HUA HUA HUA HUA WEI WEEEEI"
"WEEEI" WEEEI!" "WEEEI" AIDS kirjoitti:
Huaweihän on ihan roskaa... tunsin yhden huawein omistajan ja puhelin lagi kuin pieni eläin.
Ihan on hyvin toiminut. Ja toimii edelleen.
- Alik222222222
Ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427