Olen 14v poika. Käyttääkö teidän koulussa tytöt tiukkoja farkkuja?
Kysymys muille pojille
9
139
Vastaukset
- Hacko
Mitäh??
Miksu onko sinulla Huawei Y6 II Compact ?- miksu14v
ei ole
Minulla on! Ei kyllä ole Compact. En myöskään ole Miksu. Enkä ole 14 vuotias. En siis taida olla etsimäsi henkilö.
- Liiankin
AIDS kirjoitti:
Huaweihän on ihan roskaa... tunsin yhden huawein omistajan ja puhelin lagi kuin pieni eläin.
Jaa-a. Itselläni kaksi Huawein puhelinta ollut, ja ovat molemmat toimineet kuin unelma. Tosin talonpoikaisperheessä vaatimukset "unelmalle" ovat varsin mitättömät.
Liiankin kirjoitti:
Jaa-a. Itselläni kaksi Huawein puhelinta ollut, ja ovat molemmat toimineet kuin unelma. Tosin talonpoikaisperheessä vaatimukset "unelmalle" ovat varsin mitättömät.
Sitten tutulla oli muuten vain vanha malli tai vastaavaa. Itse ostin tarkoituksella samsungin vanhemman mallin uudemman sijasta kun toimii niin täydellisesti.
- Hacko
AIDS kirjoitti:
Huaweihän on ihan roskaa... tunsin yhden huawein omistajan ja puhelin lagi kuin pieni eläin.
Hei AIDS Huawei on paljon paljon parempi kuin samsung persekele puhelin, mutta Android on parempi kuin Apple
"HUA HUA HUA HUA WEI WEEEEI!"
"WEEEEEI " "WEEEEI!" "WEEEI!"
"HUA HUA HUA HUA WEI WEEEEI"
"WEEEI" WEEEI!" "WEEEI" AIDS kirjoitti:
Ihan on hyvin toiminut. Ja toimii edelleen.
- Alik222222222
Ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423165
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa462105- 481985
- 471758
- 361690
- 301556