Kaipaan miehen kosketusta

kosketustakaipaava

Olen 21 v ja en ole ikinä ollut minkäänlaisessa parisuhteessa.

Mielestäni olen ihan suht kaunis ja minulla on ihan normi kroppa. Mukava tavallinen tyttö periaatteessa muuten, mutta...

olen vähän ujo lähinnä miespuolisia henkilöitä kohtaan.

Toisinaan viihdyn erittäin hyvin näin ja suorastaan "säikähdän" miespuolisen kosketusta (minun tilanteessa kosketukset on yleensä vahinkoja).

Toisinaan olisi taas ihana, jos joku miespuolinen koskisi minuun lempeästi, vaikka edes laskisi kätensä olalleni tai halaisi, pitäisi jotenkin hyvänä.

En vielä ainakaan pidä ongelmana tilannettani, mutta välillä on vaan jokin kaipaus sydämessä.

Halusin vain kertoa.

18

1493

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarviit vain hellän setämiehen hyväilyjä, kyllä se siitä.

• Taidanpa omata ennustajan lahjoja kun äsken meinasin laittaa että kohta tulee Pertti kertomaan että kuinka tarvitset vain vanhemman miehen hellää kosketusta päästäksesi ujoudesta :D

• Keino tuntuu hirveän yksinkertaiselta, mutta toimii aina.

• 00na91

Pertti on melkosen limainen setämies :/

• 00na91 kirjoitti:

Pertti on melkosen limainen setämies :/

Enemmänkin herkkä romantikko.

• pertti-setä33

Taidat olla lesbo, menehän siitä saksimaan jo vittuun.

• myöskaipaava

Vähän vastaava tilanne minulla. Tosin olen pari vuotta vanhempi mies.
      Vaikka muuten kavereita olisikin niin ei heiltä nyt läheisyyttä saa, mitä kaipaisi eniten. En kyllä kavereiltani sitä kaipaisikaan :D
      Ehkä meillä molemmilla sattuu joskus joku kohdalle.

• 121212121212

Ennustan tulavaisuuden:

Joku ilta raflassa tapaat miehen joka vain ilmestyy jostain ja "vahingossa" koskettaa käsivarttasi. Sinä vain päädyt miehen kanssa vähän syrjemmälle ja ihastut hänen silmiinsä. Siitä vain päädytte hänen kämpilleen ja asiat vain tapahtuvat.

Seuraavana päivänä olet innoissasi tästä ihanasta miehestä, joka käy luonasi useaankin otteeseen.

Lopulta kun tulee puhe suhteesta alatkin ihmetellä miksi mies välttelee aihetta. Se ei johdu sinusta vaan minusta.

Ja näin pelimies sai yhden kaadon lisää.

Suosittelen katselemaan niitä ujoja mutta kivoja nuoria miehiä, ja olemaan itsekin aloitteellinen. Passiivisuus johtaa saalistaja-saalis-asetelmaan ja lopulta pettymykseen.

• 123459

Aloittaja ei puhunut luultavasti petipuuhista. Ehkä kaikki ei lähde heti ensimmäisen ja ensimmäisenä miehen mukaan.

Ehkä vain juuri suojellakseen itseään pettymykseltä.

• totuuskomissio
        123459 kirjoitti:

Aloittaja ei puhunut luultavasti petipuuhista. Ehkä kaikki ei lähde heti ensimmäisen ja ensimmäisenä miehen mukaan.

Ehkä vain juuri suojellakseen itseään pettymykseltä.

Mutta lähtevät kun asia vain "tapahtuu".

• Pillujen--asiantuntija

Kokemattomat neitsyt miehet ei varmaan saa sinua koskea.

• ätminkäinen

Miltähän naisen kosketus tuntuu. En ole koskaan halannut naista edes.

• Mies21vTampere

Tuskin tätä kommenttia edes luet kaiken tän paskan keskeltä, mut kaikille vastakkaisen sukupuolen lähestyminen ei oo niin helppoo vaikka mielessä ei oliskaan pelkästään seksi. Lähes jokainen teistä "pelimiehistä" varmaan muistaa ne vaikeet hieman nolona olleet hetket kun on ollu kiinnostunu jostain eikä tienny yhtään mitä pitäs tehä tai sanoo et sais edes sen henkilön huomion. Veikkaampa et on vähintään yks jätkä jossan sun lähellä, joka jää kattoon ja hymyilee sulle ku kävelet ohi ja miettii et mitä sen pitäis tehä et saa sun huomion. Eti se henkilö ja hymyile takas, mee juttelee koska osa meistä miehistä on ihan yhtä ujoja kun sää vastakkaista sukupuolta kohtaan. Anna sille henkilölle vaan mahdollisuus tutustua suhun ja jos teillä klikkaa, ennen pitkää huomaat et sitä läheisyyttä on enemmän ku uskotkaan.

• pakittuleekaikille

Mulla ei vaan nyt ole jaksamista eikä kiinnostusta sellaiseen. Kun ei ole talousasiat kunnossa ilman vakituista työtä niin en jaksa mitään muutakaan.

• PalstaTrolli

Vokkiin vapaaehtoistöihin.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Minäkin kaipaan naisen kosketusta. En ole naista koskaan koskenut.

• Anonyymi

Ootko läski

• Anonyymi

En vaan 80 -vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      114
      1596
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      145
      740
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      220
      582
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      579
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe